Makijaż Walentynkowy dla PRESTIGE Magazyn

Witajcie, dzisiaj przedstawię Wam makijaż Walentynkowy wykonany specjalnie dla PRESTIGE Magazyn . Jest to połączenie bieli od firmy MARIZA, Z RÓŻEM I FIOLETEM.
Makijaż dość oryginalny i nie na każda okazję, jednak wg mnie kolorystyka bardzo trafna :) - co z reguły każda z Was wie :)


Powyżej moja autorska propozycja makijażu Walentynkowego. Zapraszam na stronkę PRESTIGE Magazyn gdzie można poczytac o ciekawych rzeczach oraz zobaczyć publikacje blogerek.

POLECAM

31 komentarzy:

  1. WOW Ty to robisz nieziemskie makijaże, pełna profeska! uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło słyszeć takie słowa z Twoich ust , bardzo mnie motywujesz :)

      Usuń
  2. wow ale romantyczny ♥ cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, przepiękny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż!
    świetnie wykonany i w pięknych kolorach - idealny na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. !robisz wspaniała robote

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Kolorystyka bardzo mi się podoba :) Takie małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo optymistyczny :)
    Choć ogólnie nie przepadam za różem zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę talentu! Cudowny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny makijaż:) podoba mi się ten uroczy akcent w postaci serduszka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny makijaż, bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow pięknie! świetnie prezentuje się jasny środek powieki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mnie zatkało!:) Genialny makijaż!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful! so delicate!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No przecudnie...masz wprawę, naprawdę. Bardzo profesjonalny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Profesjonalistka w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuuuuu, ja też chcę tak pięknie malować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powtarzam się: jak zwykle pięknie

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześwietnie, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten makijaż Ci bardzo pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie uświadomiłam sobie że nigdy nie malowałam się w ten sposób. Bardzo spodobała mi sie ta biel na środku powieki;) super w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  21. SO impressive my dear, I'm really loving how you do the white in the middle, it makes a great effect and the jewels are so sweet! happy valentines day Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  22. jeeejciu jak zwykle cudowny make up :PPP :* a u mnie makijaż dla skośnookiej czyli modelka z chin :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana zostałam otagowana, więc i Ciebie nominuję i zapraszam do zabawy:) Zdradź nam kilka faktów o sobie :)
    http://makeupmilomania.blogspot.com/2013/02/nominacja-liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzialam juz na prestige. Brawo Gosiu, swietnie sie prezentuje i w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń