Sukienka dla Gosi - uczę się sztuki krawiectwa

Dzisiaj post z całkiem innej beczki - od jakiegoś czasu uczę się sztuki krawiectwa. Pochłania to moją większą część czasu i dlatego mam takie nie wielkie zaległości w prowadzeniu bloga.
Przedstawię Wam moja pierwszą propozycję sukienki jaką wykonałam dla mojej Gosi :)



Sukienka wykonana z delikatnego materiału, nierozciągliwa, idealnie dopasowana do figury Gosi.

Kilka zdjęć z backstage - to taki bonus dla stęsknionych za mną :") o ile takie są :)





a teraz taki mały przedsmak tego wszystkiego :


i butki :

Jak Wam się podoba ?



44 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita, nie dość, że takie ładne makijaże tworzysz to jeszcze umiesz tak pięknie szyć. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie! Jesteś najwyraźniej wszechstronnie uzdolniona, bo o tym, że sztukę makijażu masz w małym paluszku już wiedziałam, ale pojęcia nie miałam, że potrafisz również szyć i to szyć świetnie!
    Chętnie widziałabym taką sukienkę w mojej szafie. :)
    Ps. Butki również bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty masz talent. Robisz piękne makijaże, potrafisz robić piękne upięcia włosów a do tego szyjesz i to jak szyjesz. Jestem pod wrażeniem. Sukienka jest piękna, bardzo podoba mi się to wycięcie na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tył sukienki jest po prostu cudny :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna!
    bardzo mi się podoba tył sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejej, za dużo masz tych talentów! :D Nie wystarczy, że piękne makijaże, to jeszcze kiecki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy bardziej spodobała mi sie sukienka czy twoja figura :P

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze...dizewczyno, ile Ty jeszcze masz tych talentów?????
    Podizwiam, ja mam maszynę do szycia, ale szlag mnie trafia jak muszę po nia sięgnąć :) Sukienka sliczna...typowo w moim guście :) piękna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosia dziękuję za cudowną sukienkę tylko czekać na jakaś dobrą okazję i na pewno ją założę!!
    GoGa :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ;) świetny tył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta sukieneczka :)
    To wyciecie na plecach jest świetne :)
    Idealna na ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna !
    Tył ma rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka i buty też :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, powiało wiosną! :)
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o wow, świetnie Ci poszło! jestem pod wrażeniem
    lubię Twoje backstage:) widzieć cie w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Cię kobieto! makijaże, sukienki- co jeszczE?!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno jaki Ty masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna :) Buty cudne a kolor Twych włosów.. boski :) chciałabym dojść do takiego..

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie ci wyszla ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG zbieram szczękę z podłogi rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju, sukienka jest przepiękna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna :D uwielbiam takie tyły :) wycięcie i jego ozdobienie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Świetny blog, cudowny wygląd, fajne notki, zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam;) Dołączam do obserwatorów i liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka;) zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  25. You did such a great job, I love the back, so sexy! And those heels are perfect with the colors!

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo Gosiu, widze ze jestes wszechstronnie uzdolniona

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog !
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. widzę Gosiu że mamy naprawdę dużo wspólnych zainteresowań (mam ukończone technikum odzieżowe) :) prześliczna sukienka, choć podkrój pachy powinien być nieco większy, ale po za tym jest naprawdę świetnie :) Pamiętam swoje początki więc wiem jak to jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. tak na marginesie trzymam kciuki i życzę wytrwałości i cierpliwości - bo czasem prucie bywa irytujące ;)

      Usuń
  29. Bomba !sliczna kiecka:) i super dopasowana do Malgosi.Brawo zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka bardzo fajna, buty średnie, za to figura pani Gosi naprawdę godna pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sukienka! Dziewczyno, ale Ty jesteś zdolna;) Tyle talentów...

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej to skoro na meila nie doszło to masz duży komentarz: własnie jeśli chodzi o szycie to jak na początek to naprawdę świetnie ci to wyszło ;) sama pamiętam jak zaczynałam, takie stresy przechodziłam że szok i wychodziło mi to dużo gorzej, ale to przez to że w tamtym czasie należałam do osób mało cierpliwych ;)
    A co do wykrojów jest taki magazyn dwa razy w roku wychodzi Burda - Szycie krok po kroku; tam masz wykroje i wszystko fajnie i ładnie opisane co i jak zrobić po kolei, a jak wolisz coś trudniejszego to polecam Burdę, która co miesiąc wychodzi tylko w formach możesz się nie połapać (chyba że masz kogoś kto się na tym zna gdzieś obok,żeby ci to wytłumaczył) ;) mam kilka wydań nie kupuję tego często, bo kosztuje to ponad 10 zł; Możesz je znaleźć w kioskach ruchu, kolporterze czy empiku W obu tych wydaniach są wykroje które są na czasie i w modzie, bo są też inne magazyny, ale tam w większości to już wykroje "babcine" ;) A jeśli o mnie chodzi to mam kilka wpisów na blogu z rzeczami, które uszyłam i powiem ci że mam w zamiarze to trochę rozwinąć tylko muszę się w sobie zebrać ;) Życzę powodzenia w szyciu bo masz do tego talent :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdolniacha :D Gosia pewnie niedługo będzie biegać zadowolona w w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! jestem pod wrażeniem :) z moich doświadczeń wynika, że szycie to już "wyższa szkoła jazdy", więc podziwiam i gratuluję :) wzór uroczy!

    OdpowiedzUsuń