Turkusowo mi....

Witajcie, dzisiaj pościk tylko makijażowy ponieważ jest juz dość późno a ja nie mam dzisiaj juz natchnienia na recenzję, wobec tego podziwiajcie makijaż i piszcie komentarze :) Ciekawe jak Wam sie moja propozycja spodoba :)

Makijaż standardowo w turkusach jakie uwielbiam i ubóstwiam.
Zaciekawił Was może biały cień ?

Jutro recenzja tej bieli...jak myslicie, jakiej firmy jest ten cień ?

Dodam że jest baaardzo mocno napigmentowany bielą co widać na zdjęciu i daje niesamowicie ciekawy efekt :)


I chciałabym Wam coś powiedzieć dodatkowoo, że nie wiem dlaczego tak się dzieje i w sumie jestem pewna że szybko rozdania u mnie raczej nie będzie, chyba że zmienię zdanie, ale póki wszystko "TRWAŁO" to wiadomo obserwacji było sporo, a teraz kiedy juz sie konkurs skonczył to nagle niektóre osoby usuwają mnie ze znajomych....no to jest co najmniej śmieszne i wiemy że wiele blogerek prowadzi bloga tylko dla własnych korzyści i tylko dla rozdań, dlatego w następnym rozdaniu blogi rozdaniowe nie będą mogły brać udziału w rozdaniu oraz te osoby które mam aktualnie w znajomych, jeżeli będą chciały się zgłosić do rozdania dostana dodatkowe losy !!!

Usuwając mnie ze znajomych na złość nikt mi nie robi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam

49 komentarzy:

  1. Makijaż jest piękny! Odcienie, to jak są świetnie połączone daje niezły efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chybA NIE zrobiłas jeszcze makijazu który by mi sie nie podobał;)
    i nowy baner głowny swietny !pełna profeska;]

    OdpowiedzUsuń
  4. odważny kolor :) ja w takich nie gustuję,ale jak ktoś lubi to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhhhh cudowny
    te kolory ahhhhhhhhhhhhhhhhhh :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż typowo zimowy:) perfekcyjnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny turkusik. Szczególnie przy moim zamiłowaniu do tego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo wchodzę na blog, widzę nowy post od ciebie więc od razu klikam, a tu widzę duże zmiany na blogu - ze wszystkich jakie na razie tu poczyniłaś ta mi się podoba niesamowicie :)
    A co do makijażu to jest naprawdę świetny :) kreska niesamowita i te odcienie piękne :)
    I jak tu nie kochać Twojego bloga?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju strasznie Ci dziekuję za tak wspaniały komentarz :)
      Z wyglądem bloga to szukalam swojego ideału prawie rok i dopiero teraz czuje że w miare mi sie podoba :) jednak nie wiem czy jeszcze czegoś nie wymyslę :) ale ciesze się że Ci sie podoba :)
      Ciesze się że kochasz mojego bloga - ja kocham czytać Twoje komentarze i zaglądać do Ciebie :)
      :**

      Usuń
    2. też zauważyłam nowy wygląd bloga- bardzo mi się podoba! kipi oryginalnością :) a to lubię najbardziej! a makijaż świetny, kolor Ci bardzo pasuje :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o Candy to straszne chamstwo ;/ pazerność nie zna granic. ja zazawyczaj zgłaszam się na candy to patrzę czy blog mi się podoba i czy opłaca mi się brać udział bo wolę zostać na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie, ale przeciez w POlsce mieszkamy i tylko tutaj jeden na drugim tak żeruje :) No ale cóż zrobić...nie zmienie tego a nie będzie już tak jak było :)jednak rozdanko w glowie mam nadal :)

      Usuń
  10. Malgosiu makijaz jest niesamowity !!!!
    Zjawiskowy:)
    Coz to za biel?hmm Kobo moze ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż przepiękny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful!
    Definilly gonna try it!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie nie jest to fajne:/ Ech ale cóż, niektórych obchodzą tylko te materialne kwestie i wszystko inne mają głęboko gdzieś... :/ Owszem, super jest coś wygrać, ale jest to tylko dodatek do życia..
    A jeżeli chodzi o makijaż, to muszę szczerze przyznać, że mnie zcięło z nóg :) <3 Niesamowity! I jego wykonanie.. No zazdraszczam :D A ja obstawiam, że ta biel to MIYO :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. woow woow woow ! przepiękny ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż! Dokładnie dopracowany... Po prostu cudowny! Ale nie mam pojęcia co do za biały cień...

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie niebieskosci i te technike malowania osobicie bardzo :) makijaz zatem sie podoba
    powiedz mi - wygladzasz makijaz ? bo jest jakby tak rozmyty ...moze sie myle :)
    a cien bialy...moze Sugarpill?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, a ta biel faktycznie cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. *-* chyba nic więcej z siebie nie wyduszę ... Nawet nie wiem jak opisać. Zjawiskowy chyba najbardziej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny makijaż! śliczne kolory i profesjonalne wykonanie :)
    bardzo mi się podobają też zmiany na Twoim blogu :)
    a co do rozdania to szkoda gadać .. niestety są osoby, które tylko po to dołączają do grona obserwatorów, aby wziąć udział w rozdaniu, a potem zwyczajnie się usuwają ..
    ja od dawna śledzę Twojego bloga i na pewno nie przestanę, bo bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej piekna:** cudowny makijaz uwielbiam takie:) ppwiedz mi jakiego aparatu uzywasz do robienia fotek lustrzanki czy cyfrowki? i ille kosztowal:) mam w planach zakupoc sprzet do fotografowania swoich.makijazy ale nie wiem czy zbieraz na drozszy sprzet czy moze zwykla porzadna cyfrowka;)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa cudno♥ piękny makijaż !:) faktycznie biel świetnie napigmentowana ale nie mam pojecia jakiej firmy oj zdradź jak najszybciej bo taka biel by mi się przydała:DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny blog :) piękny makijaż :)Zapraszam do odwiedzania swojego :) Chodzę do szkoły kosmetycznej i chciałabym się z wami podzielić swoim doświadczeniem ;) Życzę sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny makijaz :)
    co do rozdan to zawsze tak bylo ze przybywa wiele osob a pozniej polowa odpada bo liczyly tylko na wygrana...ja dlatego tez praktycznie rozdan nie robie bo wole miec obserwatorow ktorzy przychodza dla mnie a nie takich co na cos licza ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow makijaż profesjonalistki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli mam być szczera to Twoje oko wygląda jak dzieło sztuki :) Przepiękny efekt! :) Połączenie bieli z turkusem genialne! Oko wygląda świeżo i magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po prostu przepięknie wygląda i te kolory, jak nie lubię takich odcieni na swoich oczach, to jednak na makijaż tak świetnie wyglądający w tych kolorach bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Robi wrażenie..
    ależ bym chciała żeby mnie ktoś kiedyś tak profesjonalnie pomalował <3

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW, co za cudo znów wyczarowałas? ;) chciałam Cię zaprosić do mojego nowego fanpega na FB - u mnie na blogu...A co do tych osób które dodają blog do obserwowanych a po wynikach rezygnują z obserwacji to ja juz nie mam słów...

    OdpowiedzUsuń
  30. You did the blending so well, it looks like special effects is on your eyes! I can see this working with other colors, so much dimension you made its beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam tu przypadkiem:-D i jestem pod wrażeniem:-D makijaz jest bardzo ładny a co do cienia to moze matowy biały inglot?:-D no sama nie wiem:-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana widze ze poczynijas ogromne postepy w czasie mojej nieobecnosci

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowne! :) W życiu nie widziałam równie pięknego makijażu!:) Pozdrawiam zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niebiańskie oko. Po prostu BOSKIE!!! Pewnie w życiu nie odważyłabym się,takiego sobie zrobić,raczej wole delikatniejszy makijaż,ale ten mnie zauroczył. Az miło popatrzeć. Na początku myslałam,że to jakas stronka sciągnieta z neta a tu takie miłe zaskoczenie :) Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaż idealny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż !
    Dziekujemy za udostepnienie bannera promującego bloga.
    Niebawem ukaże się artykuł z udziałem Pani publikacji.

    Pozdrawiamy

    Zespół PRESTIGE Magazyn

    OdpowiedzUsuń
  37. wyszło Ci idealnie! myślałam, że to zdjęcie z jakiegoś magazynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zbieram szczękę z podłogi- cóż za cieniowanie!!! mega pięknie!

    OdpowiedzUsuń