BB Cream 8 in 1 BOURJOIS

Witam serdecznie,
chciałabym Wam serdecznie podziękować za tak liczne życzenia urodzinowe :) Jest mi niezmiernie miło i coraz bardziej się przekonuję że mam tutaj wiele prawdziwych znajomych :) Dziękuję Wam za to :***

Wracając do bloga, dzisiaj recenzja BB Cream 8 in 1 BOURJOIS który otrzymałam do testów na blogu Makiazas23 od serwisu bangla.pl 

Kosmetyk jaki testowałam skradł moje serce i jest nieodzownym elementem każdego mojego makijażu.
Testowałam wiele kremów o podobnym działaniu , ale ani jeden nie posiadał tylu zalet co krem BB od Bourjoois . W internecie można doczytać się przeróżnych  recenzji, tych pochlebnych ..i niekiedy nawet troszkę mniej pochlebnych.Jednak moja opinia bez względu na wszystko jest pozytywnym zdaniem o produkcie.


Krem BB zamknięty jest w eleganckim , czarnym kompaktowym opakowaniu z dużym lusterkiem oraz gąbeczką jako aplikator kosmetyku.
Gąbeczka o której mowa jest wykonana z delikatnego i trwałego materiału, umieszczona w specjalnie dla niej przeznaczonym miejscu w opakowaniu z dziurkami zapobiegając tworzenia się bakterii.

Kolor : 22 BEIGE DORE GOLDEN BEIGE

Kolor jak najbardziej trafiony do mojego koloru cery. Twarz która opala się na żółtawy odcień wymaga doboru odpowiednich kosmetyków o odpowiedniej tonacji i właśnie ten kosmetyk idealnie dopasował się do mojej cery nadając jej blasku i świeżości. Żółty odcień podkładu czy kremu jest jednym z nielicznym kolorów, dlatego bardzo się cieszę, że firma Bourjois wprowadziła na rynek krem w tym właśnie kolorze.


Wydajność kremu jest również wielkim atutem, ponieważ stosuję go już 2 tydzień praktycznie codziennie i nie widzę praktycznie żadnego ubytku.
Krem na twarzy utrzymuje się stosunkowo długo, bo aż do 10h bez dodatkowych poprawek w przypadku cery suchej jaką posiadam.
Działanie samego kremu jest wprost zachwycające. U mnie zauważyłam kilka ważnych cech które przeważyły nad ponownym zakupem kosmetyku.

Mianowicie :
* krycie - krem idealnie kryje niedoskonałości skory : sińce pod oczami, popękane naczynka jak również wyrównuje koloryt skóry.
* matowienie - krem doskonale matuje cerę na kilka godzin, bez konieczności użycia dodatkowych kosmetyków matujących : puder , bibułki matujące
* nawilżenie - cera po użyciu kremu stała się bardziej nawilżona. Mam suchą cerę którą muszę codziennie nawilżać, szczególnie przed nałożeniem podkładu, w tym jednak przypadku, konsystencja kremu jest na tyle oleista że, nie muszę już nakładać kremu przed nałożeniem BB kremu.
* ujędrnienie cery - buźka stała się bardzo miła i delikatna w dotyku, jest teraz bardziej jędrna i napięta
* zapobieganie procesowi starzenia się i tuszowaniu zmarszczek niestety nie mogę potwierdzić, ponieważ nie zauważyłam tych efektów na swojej skórze, być może dlatego że zbyt krótko go jeszcze testowałam, a jako takich głębokich zmarszczek nie mam( na szczęście )


Teraz pokażę efekty działania kremu na własnej skórze :

Dla mnie efekt bardzo zadowalający, widoczna poprawa kolorytu cery, fajnie zatuszowane niedoskonałości oraz ładny delikatnie opalony kolor.

Podsumowując :

Krem BB 8 in 1 Bourjois jest doskonałą alternatywą dla ciężkich podkładów. Ultralekka formuła kremu idealnie dopasowuje się do każdego typu cery, tuszuje niedoskonałości oraz pęknięte naczynka. Zawartość pigmentów odbijających światło dodaje cerze blasku oraz świeżego wyglądu.
Serdecznie polecam ten kosmetyk i z pewnością nie będzie to mój jedyny egzemplarz w mojej kosmetycznej.


Produkt do testów otrzymałam na blogu Makiazas23 od serwisu bangla.pl 
za co serdecznie dziękuję.

31 komentarzy:

  1. Prezentuje się bardzo ładnie, ujednolica kolor skóry, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnego kremu BB, ale ten rzeczywiście wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego wszystkiego właśnie się po nim spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle sie naczytałam o tych wszystkich BB kremach, ze już nie wiem co mysleć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie efekt, a ile kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny naturalny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda na buziaczku ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo orginalne opakowanie ;) mysle ze jak go gdzies zauwaze to bede rozwazac jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny efekt, naturalny i nie podkreśla skórek, przynajmniej ich nie widać :) Może zacznę na niego oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie, efekt na buzi jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt daje na Twojej buzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoją cerą to pewnie wszystko tak dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać że jego krycie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I will be buying this !!!!!! Thanks :)
    Come and visit me on: www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chetnie wyprobuje, ostatnio zdecydowalam, ze barwiony krem bylby idealny dla mnie na codzien skoro i tak ledwo co uzywam podkladu (nie to co do wyjscia ;D).

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny;) I niezły efekt daje:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting! I've yet to see this release in singapore! I love bourjois products and just tried a sleek foundation that is cream, I love the texture, happy to hear its working for you!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne opakowanie ma i ładnie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No niestety wiekszosc kremwow BB ktore znajdziemy na rynku, niestety chyba tylko obok nich staly. No ale ten sie swietnie prezetuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi there, all is going sound here and ofcourse every one is sharing
    facts, that's genuinely good, keep up writing.

    My blog post: sex

    OdpowiedzUsuń