Donegal - naklejki na paznokcie

Witam,
wiecie juz że współpracuję z firmą Donegal. Zawsze byłam zachwycona produktami tej firmy. Otrzymałam ostatnio w przesyłce prócz lakierów o których mówiłam również naklejki. Jakie moje zdanie ??? Zaraz Wam powiem :)

Nie jestem mistrzem manicure ani posiadaczką pięknych paznokci. Matka natura nie obdarowała mnie tymi atutami dlatego musicie jakoś przetrzymać zaglądanie na moje paskudne pazurki.
Naklejki mają bardzo fajny motyw - genialne do manicure z kolorowym lakierem jako bazą. Jednak mam zastrzeżenia do nich.

Motyw jak najbardziej mi się podoba, coś ciekawego i innego. Fajnie komponuje się z wszystkimi kolorami lakieru do paznokci jak również płytką naturalną. Jednak nie jestem do nich szczególnie przekonana.
Mam krótkie paznokcie wiec może to dlatego moje uczucia wobec tych naklejek sa troszkę mieszane i bardzo zróżnicowane.
Z jednej strony są bardzo fajne, ładny efekt dają na paznokciach , z drugiej strony miałam ogromny problem z ukształtowaniem i równym przyklejeniem naklejki do pazurków, jak również docięcie jej z długości , ponieważ wzór delikatnie się kruszył i było to dla mnie uciążliwe z tego względu że naklejka "zahaczała" się za wszelkie tkaniny i tym samym lekko odklejała. Nie wiem czy to wina naklejek czy mojej niewprawnej ręki :)
Jak same widzicie naklejki maja standardowy kształt. Nie mam oszałamiająco długiej płytki ani nawet bardzo jej szerokiej, jednak brakuje kilku mm z szerokości aby pasowały i przylegaly idealnie do mojego paznokcia.
No same zobaczcie czy przesadzam czy tez nie...uwielbiam firmę Donegal i np. to że naklejki są takie nie zmienia o niej mojego dobrego zdania. Kształt jest standardowy wiec jedynie od płytki paznokcia zależy co i jak będzie dolegało i pasowało. Na pewno posiadaczki innego kształtu płytki nacieszą się efektem jaki dają naklejki.
Dodam, że trwałość naklejek jest zdumiewająca ! Manicure zrobiłam w niedziele i dzisiaj jest środa, a więc 4 dni i dopiero teraz widzę że powoli kruszy się naklejka - ale nie odchodzi w całości - to wielki plus, ponieważ świetny manicure może u nas gościć do kilku dni.

Serdecznie zapraszam na znana Wam stronkę www.donegal.com.pl gdzie znajdziecie mnóstwo różnych różności i ciekawych produktów.

33 komentarze:

  1. miałam ten sam wzór
    jedyne naklejki, które mi pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi znów za Chiny Ludowe nie pasuję....no nijak sie do nich mam mimo ze bardzo mi się podobają...widze że mamy to samo w kufrach ha ha

      Usuń
    2. oj tam, troszkę się różnią hehe :D

      Usuń
  2. Cześć, uważam zarówno Twoje paznokcie jak i twoje dzieło prezentują się bardzo dobrze, z tego co zrozumiałam to nie jesteś do nich przekonana, może jest to tylko kwestia przyzwyczajenia, a może lakier bazowy powinien mieć inny kolor i wtedy twój wzrok "zaakceptowałby" to dzieło, albo przeciąż naklejkę po skosie i taką przykleić.
    Dla mnie jest ok :)
    Zapraszam do mnie, rozpoczełam pisanie bloga i miło by było jakbyś mnie obserwował :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam te naklejki i ten sam wzór. Również było mi ciężko je nakleić na paznokcie bo się kruszy ta naklejka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobają :)
    ciekawy wzór, ładnie się prezentują na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej by mi się podobały na takich pazurkach, gdzie kontrast między ich bielą a lakierem byłby mniejszy, np na jakiś jasnych pudrowych różach czy beżach. Efekt fajny, ale ja też nie przepadam za wszelkiego rodzaju naklejkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nawet mi się podoba ten wzór naklejek...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny wzór, coraz częściej myślę nad takimi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że również lubisz malować paznokcie organizuję mały konkursik u siebie na blogu: http://sickcreativemind.blogspot.com/ będzie mi miło za wzięcie udziału :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Muszę zobaczyć tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myslałam kiedyś nad takimi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale chyba tak z tymi naklejkami jest..bo czytałam o nich u innych dziewczyn.. choć chyba z innyc firm.. ale miały podobne zdanie. ja tam wolę zrobić wzorki lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię te naklejki, chociaż akurat ten wzór najmniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się efekt jaki dają te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam, widziałam :) Fajnie, że dołączyłaś do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te naklejki ^^ Świetnie się komponują na paznokciach z lakierem
    Może wpadniesz? Zaobserwujesz? Skomentujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie przypadły mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  18. na wieksze wyjscia idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sprawa z tymi naklejkami :) jednak ja wolę klastyczne rozwiązania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie fajnie się prezentują, ale ciężko dopasować kształt do swojego paznokcia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Gosiaczku, nie przesadzaj :) nie jest źle :) Zawsze to cos innego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie trochę brakuje na szerokość :( strasznie nie lubię jak mi się coś haczy, więc pewnie nie skuszę się na naklejki mimo, że wzór ekstra

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne :) mi z kolei nie wychodzi naklejanie :( naklejek

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Ci Kochana Moja! :*** :)
    Oooo muszę kiedyś poszukać jakiś takich naklejek :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że ja jestem tak malo cierpliwa w paznokciowej kwestii, bo chętnie bym wypróbowala... ;)
    Efekt bardzo im się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się :D może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń