DZIENNY MAKIJAŻ KROK PO KROKU




Dzisiaj zapraszam na kolejny tutorialowy makijaż, bardzo delikatny  ( jak na moje soczyste makijaże ) może to być propozycja dzienna, wieczorowa a nawet ślubna. Ja wybitnie nie korzystnie wyglądam w tym makijażu ze względu na miłość do czerni i totalne przyzwyczajenie się do mocnego looku. Masło maślane ale wiecie o co mi chodzi :)

A więc do dzieła moje drogie Panie :)



1. Na powiekę nakładamy beżowy opalizujący cień


2. Załamanie powieki zaznaczamy pomarańczowo-brązowym cienie do powiek


3. Od zewnętrznego kącika oka nakładamy cień w burgundowym kolorze, rozcieramy go do połowy powieki ruchomej.

4. Linie wodną zaznaczamy białą kredką, aby optycznie powiększyć oko.
 




5. Poniżej linii wodnej , nakładamy burgundowy cień


6. Rozcieramy granice między cieniami

7. Zewnętrzny kącik górnej oraz dolnej powieki zaznaczmy czarnym cieniem w celu optycznego powiekszenia całego oka.


8. Od połowy powieki w kierunki zewnętrznym wykonujemy czarna kreskę eyelinerem oraz tuszujemy rzęsy.


A teraz ja w swojej okazałości :)


no i usteczka w kolorze pomarańczowej czerwieni :

 
Bardzo prosty makijaż na nadchodzące święta :)

39 komentarzy:

  1. wygląda slicznie i tak wiosennie, moze w końcu ta wiosna przyjdzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się makijaż. Kolorki ładnie współgrają ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się!
    uwielbiam takie kolory cieni na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, subtelny i starannie wykonany. Podoba mi się. No i pasuje do typu urody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na taki post, bardzo przydatna instrukcja i na pewno z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny makijaż,sliczne usta w czerwieni,powinnas malowac sie tak czesciej

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba u Ciebie najbardziej lubię oglądać makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love Kills Slowly :) Na allegro są tylko koszulki, a ja w licytacji zdobyłam tą bluzę. Nie było w opisie nazwy firmy,a le jakoś znalazłam po wpisaniu czacha czy czaszka bądź rock :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj coś w moim stylu :) bardzo ładnie ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lekki i przyjemny makijazyk :) brzoskwinia - to co lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i naturalny. Tylko witać wiosnę z tym make-upem

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak opisujesz to takie proste :)
    Efekt piękny.

    OdpowiedzUsuń
  14. o świetny, uwielbiam Twoje makijaże, nawet taki dzienny wygląda u Ciebie niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :) jednak kreski to ja takiej nigdy nie zrobię :((

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie dopracowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. delikatnie i subtelnie - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. podobaja mi sie brwi:) makijaż bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. super! poproszę więcej tutoriali z czymś mocniejszym i szalonym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. natural with a touch of color! awesome!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba.
    Zapraszam do siebie, blog o odchudzaniu, cwiczeniach i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. U Ciebie wszystko tak prosto wygląda, a dla mnie nadal to czarna magia!

    OdpowiedzUsuń
  23. o świetnie!! uwielbiam tutoriale!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny makijaż / portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne oczy i kuszące usteczka. Dla mnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Your brows look amazing :) Such pretty color combo too :) Feels like spring ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosto, ładnie, delikatnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny i taki delikatny :)) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj cos w moim stylu:) bardzo fajna propozycja

    OdpowiedzUsuń