Emerald Eye by MARIZA makeup

Bardzo lub ie kolorowe makijaże, jednak na co dzień jestem wierna wszelkim odcieniom szarości oraz delikatnych akcentów w kolorze. Dzisiaj makijaż + recenzja cieni MARIZA które bardzo, ale to bardzo uwielbiam i które zawsze goszczą w moich makijażach i odgrywają rolę główną.

Dzisiaj recenzja pojedynczego cienia w kolorze Jasnej Popieli czyli Nr.2

Szperając w internecie znalazłam bardzo ciekawy makijaż w odcieniu szarości i grafitu, gdzie główne skrzypce odgrywał cień w kolorze właśnie jasnej popieli - nie ciemny cień rozjaśniony - nie jasny cień przyciemniony - tylko klasyczny szary z niewielkimi drobinkami. Wtedy właśnie zrozumiałam, że nie posiadam takiego koloru.

Teraz jako posiadaczka JASNEJ POPIELI moglam wykonać makijażowa inspirację z zielonym w postaci bonusika :)


Makijaż wykonałam przy pomocy 3 cieni MARIZA - cienia Nr.1 - czyli matowej bieli pod łuk brwiowy i w wewnętrznym kąciku oka oraz roziskrzonej jasnej popieli Nr.2.
Dodatkowo jeszcze grafitowa czerń Nr.11oraz szmaragdowej zieleni z paletki 120 cieni.

Jak można zauważyć, cienie zamknięte są w opakowaniach przypominających cienie Inglota i jakościowo również są zupełnie podobne.

Pigmentacja :

Jasny popiel z reguły charakteryzuje sie bardziej delikatnym odcieniem szarości, który nadaje równie delikatny kolor powiece. W tym przypadku ta popiel mimo swojego jasnego odcienia jest niezwykle wyraźna i intensywna. Drobinki które są widoczne gołym okiem na powiece nie straszą swoja nachalnością, stają się subtelnym elementem makijażu.

Trwałość :

Cień MARIZA jest bardzo trwałym cieniem , który na powiece utrzymuje się praktycznie cały dzień. Nałożony uprzednio na bazę jest niezniszczalny - makijaż z jego uzyciem przetrwa deszcz a nawet śnieg.

Wydajność :

Produkt jest bardzo wydajny pod warunkiem, że nakładamy go : albo pacynką, albo miękkim pędzelkiem. Ostry pędzelek może zbierać zbyt dużo kosmetyku i tym samym osypywać się podczas makijażu. Używam go dosyć długo i dosyć często a zużycie jest naprawdę niewielkie.
Cień jest przyjemny w obróbce, fajnie się rozciera i poddaje się każdemu pędzelkowi jaki posiadam. Blendowanie z jego użyciem jest samą przyjemnością i z pewnością pozostałe kolorki z palety MARIZA będą w mojej kosmetyczce.

Polecam te cienie głównei za ich kolory i pigmentację. Trwałość bez bazy jest zachwycająca a więc będą idealnym kosmetykiem dla profesjonalisty i amatorki makijażu.

Cena :

a teraz makijaż z użyciem tych cieni :
Jakoś mi te fotki twarzy nie chcą wyjść i musicie je akceptować jakie są :)

34 komentarze:

  1. ja mam ochotę na szary-brąz od Marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż; fajne połączenie szarego z zieloną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba (i chyba nigdy nie będzie sytuacji, że napiszę inaczej:)), a ta zielona kreska fajnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż fajnie współgra z Twoją tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zawsze idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow genialnie nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie perfekcyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się wykończenie tą zieloną kreską, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, świetnie wygląda z tą zieloną kreską ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te cienie, ten makijaż jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie szarości z zielonym akcentem!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno zostałam konsultantką w Marizie i wiele dobrego słyszałam o tych cieniach i planuję ich zakup. Makijaż bardzo fajny, ciekawe połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny! mistrzostwo! jasną popiel zakreślam w katalogu i niedługo zamawiam ;) jakie polecisz jeszcze cienie bądź inne kosmetyki z Marizy? zapisałam się do Marizy i zastanawiam się co zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja polecam...na pewno biały cień i te wszystkie pojedyncze, pryzmę do makijazu w brazi - taka miałam, puder sypki transparentny - obłędnie pachnie i jest megaa wydajny. puder brazujacy prasowany - no rewelacja jako bronzer bo mam najciemniejszy odcień....i czekam na paletkę metalicznych cieni -podobno mega rozjasnia kkąciki oka :)

      Usuń
  14. Z zielenią na dole wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda ta zieleń :D ożywia cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow Ty to zawsze coś pięknego wyczarujesz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż, masz wielki dar;):)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jej! To jest boskie! A zdjęcia dobre, nie wiem czego od nich chcesz :-P

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś :) Lubię oglądać Twoje makijaże. Mam 3 cienie z Marizy i je bardzo lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię zieleni w makijażach, ale chociaż nie wiem jak to się dzieje - każdy makijaż, który prezentujesz jest naprawdę piękny :) Zieleń cudownie współgra z Twoim kolorem oczu, wygląda to wszystko bardzo profesjonalnie i po prostu ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż! A ta zieleń<3
    Nie mów, że nie wychodzą zdjęcia twarzy bo zawsze są super;);*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, perfekcyjnie zrobiony makijaż! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku ale Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi ie podoba takiego typu makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają Twoje makijaże!!:) Dodałam Cię do obs., żeby być na bieżąco:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne połączenie tych dwóch kolorów, całość piękna!

    OdpowiedzUsuń