KOMIKS podejście pierwsze :)

Witam,
wiosna coraz bliżej, a więc w mojej głowie coraz to dziwniejsze pomysły. Dzisiaj makijaż inspirowany komiksem - podejście pierwsze. Nie jest idealny ale pokazuje emocje co mnie bardzo cieszy :)
Mam nadzieje że potraktujecie go z lekkim przymrużeniem oka i nie zdisujecie mnie zbytnio :)

Zobaczcie co Wam dzisiaj zaserwuję :)




Makijaż wykonywałam wczoraj w nocy a więc w sumie dzisiaj około 1.00 - wybaczcie niedociągnięcia. Mam nadzieję, że zispiruje Was do działania i zmalujecie coś równie dziwnego :)

Miłego dnia :)

72 komentarze:

  1. Świetny makijaż...dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi ! swietnie ci to wyszlo :D na poczatku myslalam ze to photoshop ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne i oryginalne Uwielbiam komiksy a raczej mange U ciebie też kreska dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :D bardzo oddaje efekt komiksu. mała niespodzianka u Ciebie na mailu czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ale super! A ja na początku myślałam, że zdjęcie komputerowo obrobiłaś! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś rewelacyjna kobito :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no Gosia a u mnie w Makijażowych Stylizacjach nie wzięąłś udziału a tez jest POP ART do zrobienia :))) juz byś miała pracę gotową!!! Super Ci wyszło i emocje są hehehe. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest niewiarygodnie odzwierciedlający pomysł, a świadczą o tym właśnie te zmyłki, że wydaje się w pierwszej chwili, że obrobiłaś to w programie! Ekstra! Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pop Art :) kropeczki trochę za duże jak dla mnie,ale o 1 w nocy to i mnie by się nie chciało babrać z małymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jestem pod wielkim wrażeniem;) Przy pierwszym spojrzeniu na pierwsze zdjecie myslalam ze bawilas sie w photoshopie;D ;PP Dopiero po przyjrzeniu się skapnełam się, że to make-up !:) Gratki świetnie Ci to wyszło:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie mi szczena opadła, w pierwszej chwili zastanawiałam się czy to naprawdę zdjęcie czy twój makijaż. Coś niesamowitego! Jestem pod ogromnym wrażeniem, fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się Twoje pomysły !! Świetnie jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło ekstra !! świetna robota !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! Nie wierzę własnym oczom. Fantastycznie genialny makijaż!:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. baaaaaaaaaaardzo realistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczom nie wierzę, jak to fenomenalnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł!
    makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszło genialnie. Więcej takich poprosimy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu nie napisałaś, że to nie Twój pomysł?..
    http://karolinazientek.blogspot.com/2013/03/pop-art-makeup-charakretyzacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co czepiasz sie szczegółów.......na youtubie POP artu jest mnóstwo i trzeba popatrzyć i zrobic tak jak wszyscy co sie tym zajmuja :) wiec nie wiem co Ci dało że ten link tutaj mi wkleiłas :)

      Usuń
    2. Wow, faktycznie jest tego mnóstwo i wszystkie do siebie podobne. Zwracam honor i bardzo przepraszam :) Myślałam, że makijaż z linka, który wkleiłam jest całkowicie pomysłem tamtej dziewczyny, sugerowałam się wstępem do jej posta.. Czuję się teraz trochę przez nią oszukana i do tego się wygłupiłam, ale przynajmniej czegoś się nauczyłam :)

      Usuń
    3. Witam;) Znalazłam Twój blog i właśnie przeglądam sobie. Ta komiksowa stylizacja od razu przypadła mi do gustu. Gratuluję pomysłowości;)
      Ania
      http://aneczkaa123.blogspot.com/

      Usuń
  21. świetne :D idealny komiks - chce więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow :0 piękny makijaż :)czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam, że to nie makijaż tylko po prostu zdjęcia przerobione z jakimś programie, a tu taka niespodzianka,świetnie ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś boska!:D Myślałam, że to photoshop:D A to Twoja praca! Brawo!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. talent! zapraszam do siebie mangomania78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty zdolniacho! Pięknie wyszło, wygląda jak namalowane na kartce!

    OdpowiedzUsuń
  27. jak tylko zobaczyłam to w miniaturce - myślałam że to przerobione w paincie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. to prawda pomysły, to Ty masz. myślałam, że przerobiłaś zdj. w programie graficznym, a to taki kreskówkowy makijaż ;D
    jeżeli byś miała ochotę to zapraszam do nowej akcji-rewitalizacji u Maliny - dłonie, stopy i paznokcie w natarciu, więcej info na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. masz pomysły :D Genialny makijaż :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie to wygląda, widziałam ten makijaż na YT mojej ulubionej Nicole Guerriero :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oryginalny pomysł i genialne wykonanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie wyszło. najlepsza pierwsza fotka ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. wow cudownie to wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny efekt, twoja twarz wygląda jakby ją zrobił naprawdę dobry grafik ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo, nie płacz ;) Wiosna prędzej czy później nadejdzie. Makijaż bardzo widowiskowy i przekazujący emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł to ty masz i wykonanie świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie ekstra wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacyjny, taki a'la pop art :)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietny pomysł-rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jesteś niesamowita, to jest świetne!
    a tak z ciekawości - ile Ci to zajęło?

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny make-up ;)) Robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo mi się podoba :D super pomysł i więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na taki pomysł, to bym chyba w życiu nie wpadła, super to wyszło! Szkoda, że ja nie mam w głowie takich pomysłów
    Pozdrawiam;):*(

    OdpowiedzUsuń
  44. Pop art po prostu :) ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo interesujące, jesteśmy pod wielikm wrażeniem:):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow na początku pomyślała, że makijaż został nałożony w photoshopie :)


    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-bony-do-mergpl.html Do wygrania bony do MERG.pl Wystarczy zostawić mail 

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja myślałam, że to fotki przerabiane w jakimś programem graficznym!
    Jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurcze po pierwszym zdjęciu też myślałam że to przeróbka kapitalnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Makijaż wygląda na bardzo czasochłonną robotę!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow super to wygląda. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajny pomysł, wykonanie też! Tylko mi osobiście te kropki się nie podobają i bez nich makijaż byłby bardziej wyraźny. Ale gratuluję fajnego pomysłu, i czekam na następny :D / / portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Swietny pomysl w cudnym wykonaniu !

    OdpowiedzUsuń