Lakier do paznokci MADAME L'AMBRE

Jak w poniższym poście pisałam, kosmetyki MADAME L'AMBRE  zachwycają swoim wizualnym wyglądem i zawartością. W tym poście zaprezentuję lakier do paznokci w bardzo delikatnym, lekko opalizującym kolorze.


Od producenta:
Dzięki współczesnej recepturze lakier nie tylko zdobi, ale również chroni, wzmacnia i wyrównuje płytkę paznokcia pokrywając ją pięknym, soczystym kolorem. Przy pomocy lakierów Madame LAMBRE można z łatwością stworzyć manicure bez smug, nadający Twoim dłoniom zadbany i nieskazitelny wygląd.

Moja opinia :  
Zacznę od tego, iż moje paznokcie są bardzo słabe, łamliwe oraz ciężkie w utrzymaniu. Zaledwie kilka dni mogę się cieszyć ładnymi długimi pazurkami, a potem znów połamane i nieestetyczne. Dlatego potraktujcie ich kształt z lekkim przymrużeniem oka.

Lakier jaki otrzymałam do testów, jest w kolorze mlecznym opalizującym. Lubię tego typu lakiery ponieważ mozna używać go jako podkład do " kolorowego frencha" oraz jako jeden kolor paznokci. Oprócz czerwieni jakie z reguły u mnie goszczą , ten lakier zajmuje równorzędne miejsce w kategorii ULUBIONE LAKIERY i jest moim faworytem. Pazurki w delikatnym kolorze również mogą być atrakcyjne. Ten lakier zasługuje na uwagę m.in za :
* flakonik - 11ml lakieru zamknięte w ciekawym flakoniuku z logo marki MADAME LAMBRE
* pędzelek - bardzo fajny pędzelek/aplikator , dzieki któremu manicure staje sie jeszcze bardziej przyjemny. Nie powstają smugi, prażki oraz inne tego typu mankamenty
* trwałość - lakier na paznokciach utrzymuje się do 4 dni bez żadnych uszkodzeń, po tych dniach końcówki pazurków zaczynają się ścierać i wystarczy uzupełnić braki lakierem i kolejne dni bez poprawek
* krycie - lakier dobrze kryje. jedna warstwa pokryje paznokcie w zadowalający sposób, jednak ja jestem zwolenniczką intensywnych kolorów i dwie warstwy to dla mnie absolutne minimum 

Lakier posiada wiele pozytywnych opinii które są godne uwagi, tak jak np. czas schnięcia - jedna warstwa lakieru schnie w ekspresowym tempie czy trwałość - aż do 4 dni. Jednak jedyną wadą jest dostępność - strona internetowa producenta oraz Drogerie Hebe.


Cena : 10,20zł / 11ml

Zapraszam na stronę MADAME L'AMBRE  gdzie zapoznacie się z pozostałym asortymentem marki :






27 komentarzy:

  1. O nie miałam takiego. Fajny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale też do mnie średnio przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor fajny aczkolwiek na białej bazie, sam mnie nie zachwyca :) za to ładne zgrabne palce i zadbane paznokcie - na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za takim kolorem jakoś nie przepadam, ale o lakierach Madame Lambre słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zupełnie nie mój kolor :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny;) Lubię takie mleczne lakiery;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, mleczna barwa na paznokciu. Chyba się skuszę, M. Lambre naprawdę kusi opakowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten kolorek i bardzo lubię:) Rzeczywiście, latem na opalonych łapkach prezentuje się wyjatkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię takie delikatne paznokcie na co dzień ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatny kolorek. Na razie jestem na etapie żywych, kolorowych pazurków:) To chyba efekt pojawiającego się coraz częściej słoneczka, pojawiających się przebiśniegów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. buteleczka piękna.. Ale sam lakier jakoś mnie nie przekonał..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają paznokcie po jego nałożeniu :) Jak po jakiejś odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba, do Hebe mam blisko, ale nie widziałam ich jeszcze tam.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się!
    lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobny top z catrice, bodajże mroźny efekt czy coś takiego ;)
    u mnie ich szafa zniknęła z hebe

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten srebrny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie z tym sreberkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie się prezentuje :) Szkoda, że kosmetyki tej marki są tak trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię takich kolorów ale za to masz śliczna pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobny z Marizy...ale niestety nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń