L'AMBRE - Konturówka do ust

KONTURÓWKI DO UST - nie każdy je używa, jednak jest to jeden z kosmetyków do makijażu ust który wymaga szczególnej uwagi. Sama nie przepadałam za nimi aż do czasu, kiedy otrzymałam jedną z nich od firmy L'AMBRE .


Kosmetyk bardzo przypadł mi do gustu, a szczególnie jego kolor - bardzo fajny odcień brązu który idealnie komponuje się z kolorem moich ust. Podkreśla je i nadaje kształt jaki zechcę.

Jak dobierać konturówkę ?

Konturówka do ust ma za zadanie podkreślić nasze usta oraz nadać im charakteru. Najlepiej aby kolorystycznie była zbliżona do naszego naturalnego koloru ust. Kilka lat temu , konturówka była dobierana zupełnie inaczej -  usta z reguły bardziej NUDE , natomiast konturówka w znacznie ciemniejszym kolorze - jest to już nie modny trend w makijażu ust. Aktualnie konturówka musi byc dobierana w kolorze bardzo zbliżonym do naszego koloru ust - a tym samym przedłuża trwałość pomadki.

Konturówkę w dość mocnym odcieniu brązu. Po rozpakowaniu przesyłki troszkę się zdziwiłam dlaczego właśnie ten kolor - jednak po pierwszym użyciu wiedziałam że będzie to mój kolor. 

Opakowanie :

bardzo podoba mi sie szata graficzna kosmetyku. Lubie jak kosmetyki zamknięte są w eleganckie opakowania -  w tym przypadku na szczególna uwagę zasługuje metalowe zamknięcie które wprost uwodzi swoim wizualnym wyglądem. Nie muszę się męczyć , że zamknięcie kosmetyku gdzieś mi się zgubi, bądź złamie.

Trwałość :

Kosmetyk na ustach sprawdza się przy wielkich wyjściach, kiedy potrzebuję szczególnego podkreślenia oraz trwałości - usta tzn. ich zarys i kształt są w idealnym stanie do kilku godzin. Jest to cecha ważna uwagi i mam nadzieje że odegra kluczową rolę przy wyborze idealnej konturówki.





Plusy :
* pigmentacja
* trwałośc
* wydajność
* kolor

Minusy :
* dostępność

Podsumowanie :

Konturówka L'AMBRE to kolejny z kosmetyków tej firmy który mnie zauroczył swoim opakowaniem i zawartością. Trwałość to jeden z najważniejszy z atutów kosmetyków dlatego chętnie sięgam po kosmetyki tej firmy. Jakość jaką oferuje nam producent przeważa nad cena  - która i tak w stosunku do jakości jest bardzo niska.

34 komentarze:

  1. Bardzo fajna konturówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy w życiu nie używałam konturówki, ale prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie używałam, ale odkąd prowadzę bloga i zobaczyłam na zdjęciach że są krzywe :P, tak używam konturówki codziennie ;) tej z lambre nie miałam, ale może kiedyś się skuszę, aktualnie używam z golden rose emily

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam konturówki, ale bardzo mi sie podoba efekt na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie umiem się tym maziać :PP
    W kosmetyczce leży i tyle :PP

    cosnowegoradosnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie używam konturówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam konturówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam, ale wygląda całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj mam jedną, ale rzadko po nią sięgam :) ale pomadka z konturówką wygląda o niebo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam 2 w sklepie 1001 drobiazgów i nie byłam zachwycona , ale recenzja fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam kontaktu z konturówką do ust, ale ta wygląda ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wygląda ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam konturówek, choć ostatnio pomyślałam, że fajnie było by jakaś mieć -chociażby dla zapoznania się z tym rodzajem kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie używam konturówek do ust, w życiu miałam chyba jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie masz ładne usta :) A konturówka bardzo mi się podoba, kolorek wydaje się byc idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię konturówek ;) więc się nie wypowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wazne, żeby wyglądało w miarę naturalnie ( na ile to możliwe z konturówką oczywiście), ta która zaprezentowałaś jest świetna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No coś Ty, jak możesz mieć dosyć takich pięknych oczu :D Zamień się w takim razie. Na swoje nie narzekam, ale przydałaby się taka jakaś odmiana na jakiś czas chociaż :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie mi się moja kochana skończyła... Szukam jakiejś dobrej...

    OdpowiedzUsuń
  20. for me lip liner is one of the most important thing for makeup! awesome!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jej, ale skoro ma tak dobrą jakosć, to mozna zainwestowac;)
    tym bardziej że na ustach wygląda dobrze;))

    zapraszam do mnie, ja niedawno zaczełam, ale moze Ci się spodoba;) pozdrawiam cieplutko:**

    kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja posiadam bardzo jasną konturówkę, bo kiedyś się ich straszne bałam, tak jak czerwonych szminek a teraz by mi się przydała i taka konturówka i szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje;* Kupiłam w zebre legginsy a nad biało-czarne pasy cały czas się zastanawiam.. w sumie byłaby to 3 czarno biała para legginsów w mojej szafie i nie wiem czy to nie za duzo:D czy nie lepiej innych kupic;) zobacze:P pewnie jak wpadną w moje rece w przystępnej cenie to kupie hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny kolor kredki!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie:)))) obserwujemy! zapraszamy na mangomania78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ladny kolorek chociaz ja konturowki nie uzywam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wygląda! ja sama mam do konturówek stosunek obojętny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy kolorek, bardzo ładnie współgra ze szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja nie lubię konturówek ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja lubię konturówkę, ale od czasu do czasu, a większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie soczyste masz usta!świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam konturówek, ale na taką to bym się i może skusiła :)

    OdpowiedzUsuń