LAMBRE Lip Gloss Magic Shine

Kocham kolorowe usta !
Od niedawna, zakochałam się w wszelkich malowidłach do ust...błyszczyki, pomadki, nawet cienie :) dlatego wszelkie kosmetyki do ust stanowią jedna z największych miłości makijażowych.

Ostatnio przedstawiałam Wam perełki jakie otrzymałam do testowania w ramach współpracy z Lambre oraz Madame Lambre. Postanowiłam, że przedstawię serie postów poświęconych właśnie tej firmie, abyśmy wspólnie mogły lepiej poznać markę.
Na samym początku zaprezentuję :

Błyszczyk do ust Lip Gloss Magic Shine nr.4.
Cena : 20zł



 LAMBRE® Groupe International jest to firma perfumeryjno-kosmetyczną działająca na rynku od 1999 roku. W szerokim asortymencie firmy można znaleźć perfumy, kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne. 
Kosmetyki L'AMBRE  nie są dostępne w sprzedaży stacjonarnej, tj. drogerie, małe sklepiki , apteki. Aby móc zachwycać się produktami tej firmy koniecznie zajrzyjcie na stronę producenta : pl.lambre.eu .


 Błyszczyk o którym mowa jest w kolorze bardzo ciekawego różu ze złotymi drobinkami. Osobiście kolor przypadł mi bardzo do gustu i jest nieodzownym elementem prawie każdego makijażu.



Błyszczyk już na pierwszy rzut oka zachwyca swoim eleganckim wyglądem. Złote opakowanie w którym zamknięty jest kosmetyk dodaje ogromnego uroku i wyróżnia go pośród szerokiej gamy błyszczyków dostępnych w drogeriach.
Aplikator w tym przypadku jest zupełnie inny niż w prawie każdym błyszczyku. Ciekawy pędzelek z którego za sprawą pokręcenia u nasady opakowania, wydobywa się wspaniała konsystencja wzbogacona drobinkami o nietuzinkowym kolorze.
Aplikacja kosmetyku jest bardzo przyjemna. Można kontrolować ilość wydobywanego się kosmetyku oraz  w wygodny sposób wykonac perfekcyjny makijaż ust.


Trwałość idzie również w parze z jakością i wizualnym wyglądem.
Lip Gloss Magic Shine, utrzymuje sie na ustach stosunkowo bardzo długo. Jeżeli nie będziemy spożywać żadnych napojów czy jedzenia, błyszczyk utrzyma się do 5 godzin nienaruszony, natomiast w przeciwnym razie to jak długo nacieszymy się pięknymi ustami będzie zależeć od nas samych :)


Podsumowując :

Błyszczyk jaki otrzymałam do testów urzekł mnie nie tylko swoim opakowaniem i ogólną szata graficzną, ale również swoja dbałością o usta - nawilżając je i zapobiegając pękaniu jednocześnie. Trwałość kosmetyku na ustach również zasługuję na wielką uwagę. Kilka godzin z błyszczykiem przekonały mnie ,że nie tylko bezbarwne pomadki pięknie prezentują się na moich ustach.
Jest to kolejny kosmetyk pod którym się podpisuję i zachęcam do zakupu z wielu względów które wymieniłam powyżej.


________________________________________________________________________
* Fakt otrzymania kosmetyków w ramach współpracy z firmą LAMBRE nie miał wpływu na moja opinię.
**Dziękuję za możliwość testowania tego kosmetyku

26 komentarzy:

  1. ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful color! perfect on your skin!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor tak ...ale nie drobinki...nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna fotka !!:) Wyglądasz jak modelka <3 Pięknie ;*
    I ten uśmiech.. :) Częściej powinnaś robić zdjęcia z uśmiechem bo masz śliczne ząbki ;) :)

    Błyszczyk wygląda przyjemnie :) Nie znam jeszcze tej firmy:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo ładne opakowanie,ja jednak gdybym miała wybierać, na pewno zdecydowałabym się na inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor! błyszczyk pięknie się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. albo masz nowy nagłówek albo go dopiero zauważyłam...Super jest teraz...!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale elegancki kolor! Ślicznie błyszczy!
    Ja tylko mam zawsze problem z takimi błyszczykami, bo mi potem po kliknieciu sam wylatuje, bo pierw się niecierpliwie i za duzo razy klikne :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten błyszczyk!:) zgadzam sie z Tobą jest świetny tylko dla mnie ma jedną wadę jest strasznie kleisty..

    Kochana wszystkiego dobrego w dniu Kobiet;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny kolor! :)
    Nie jestem wielką zwolenniczką blyszczyków ( jakoś lepiej się czuję w szminkach ), ale ten blyszczyk chętnie bym przygarnęla, bo na ustach prezentuje się ślicznie. :) Oczywiście jak większość kobiet uwielbiam ladne opakowania i to kolejny powód dla którego z pewnością skusilabym się na niego... ;)

    PS. pięknie zamalowalaś oczka na tym pierwszym zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna recenzja i piekna modelka :) wspaniały i porfesjonalny blog, zapraszamy do nas :) Dopiero zaczynam ale mam nadzieję że się fajnie rozwinie wszystko :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor zupełnie nie mój, ale opakowanie jak zwykle mistrzowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor nie mój, ale opakowanie mi się podoba :) lubię błyskotki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda na ustach, nigdy nie miałam błyszczyka w takim pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Błyszczyk dobrze się prezentuje! mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już samo opakowania by mnie zachęciło. :) A kolor jest piękny. A zapach?

    OdpowiedzUsuń