Madame L'ambre, L'AMBRE, L'OCCITANE - nowości kosmetyczne

Witajcie,
dzisiaj pościk z serii tych które uwielbiam, a więc nowe współprace nawiązane z moim blogiem .

Kilka dni temu otrzymałam wspaniałe przesyłki od firmy Lambre oraz wczoraj niespodziewanie listonosz przyniósł mi największą w świecie niespodziankę ... od firmy L'occitane otrzymałam paczuszkę z kosmetykami zapakowane w uroczy koszyczek.
Dlatego uważam ta przesyłkę za wielką niespodziankę, ponieważ akcja zgłaszania się do testowania kosmetyków tej firmy została przeprowadzona praktycznie w tajemnicy, ponieważ wysłane zgłoszenie przed świętami Bożego Narodzenia i nie publikowanie nigdzie listy blogerek którym firma prześle kosmetyki trzymało mnie w coraz to większej niepewności. Wielkim zaskoczeniem jest dla mnie ta paczuszka.

Zobaczcie co dostałam :)

Firma L'Occitane
* krem pod oczy na noc
* krem do rąk
* perfumy
* żel pod prysznic
* mydełko


LAMBRE

* perfumy
* błyszczyk do ust
* konturówka do ust
* cienie do powiek
* 2x próbka perfum
MADAME L'AMBRE

* pomadka do ust
* pojedynczy cień do powiek
* lakier do paznokci
* krem pod oczy
* temperówka
* próbki 

Ja jestem bardzo zadowolona z przesyłek i postaram się jak najszybciej dodać recenzje kosmetyków które wprost ubóstwiam :)

Pozdrawiam i biegnę na Wasze blogi nadrabiać zaległości :)

29 komentarzy:

  1. jak sprawdzałam mydełko tez jest pełnowymiarowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak chyba się pomyliłaś, bo widzę że dostałaś to samo co ja - drogocenny krem do twarzy na noc a nie krem pod oczy. opakowanie pełnowymiarowe to 50ml ;) przed chwilą jeszcze raz sprawdzałam na stronie producenta ;)

      Usuń
    2. jejku tak, do twarzy, pod oczy mam z Madame Lambre......matko kochana ale wtopa poprawiam juz szybko :) dwa kremy i dlatego taka pomyłka :)

      Usuń
    3. w takim razie spóźnione 100 lat z okazji urodzin :*

      Usuń
    4. No właśnie ja też zwróciłam na to uwagę, bo to krem do twarzy jest :)

      Usuń
  2. Fajne paczki :-) nazwy lambre są mylące :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. krem mamy ten, a nie pod oczy (przynajmniej ja): http://pl.loccitane.com/precious-cream,36,1,3499,192051.htm
    ale 1/3 pełnowymiarowego opakowania to i tak sporo, mi to pewnie na m-c wystarczy i tak

    paczuchy fajne
    miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne paczki, miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. obie przesyłki są cudowne :D a koszyczek jest przeuroczy :)
    jak dla mnie fantastyczne paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności, tylko pozazdrościć! :) A taki koszyczek z L'occitane to bym przygarnęła z otwartymi łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne paczuszki, gratuluje współprac i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez otrzymalam koszyczek z L'occitane i jestem zadowolona :) nie wiem o co laski narzekaja, ale jak im sie nie widzi, to kto broni odeslac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie jestem tego samego zdania....przecież firmę to też kosztuje, i tak jest wiecej tego kosmetyku niz np. w saszetce..wiec dziwie sie tak samo jak Ty :)

      Usuń
  9. gratuluję nowych współprac i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki Madame L'ambre bardzo mi się podobają wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i tak oto się stało,że 600 obserującą jestem :) fajerwerki i szampan by się przydały ;)
    Madame L'ambre lubię cienie i urocze szkatułki na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współprac :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie kosmetyki, gratuluję tej współpracy i odrobinę zazdroszczę hehe :) Uwielbiam ich produkty za bardzo oryginalny design, taki retro :) Mają zdolnych ludzi od projektowania etykietek/opakowań itd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również otrzymałam koszyczek od L'Occitane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paczki:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co pamiętam, to nie było mowy o przesyłaniu linków do recenzji:p

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że podobają Ci się moje pazurki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jestem pod wrażeniem. L'occitane sama bym chętnie przetestowała a koszyczek genialny. :)

    OdpowiedzUsuń