MADAME L'AMBRE pojedyńczy cień oraz akcesoria

Jako ostatni post z cyklu " L'AMBRE i MADAME L'AMBRE " pozostaje szary cień  - wkład do paletki oraz temperówka :) uwielbiam wszelkie cienie i mogłabym mieć ich tysiąc, dlatego fakt otrzymania ich od MADAME L'AMBRE bardzo mnie ucieszył. No i jak nie wspomniec o uroczej temperówce - zawsze gubię tego typu akcesoria i nie mogę w sytuacji kryzysowej np. zaostrzyć czarnej kredki. Teraz mój problem jest zniszczony, ponieważ temperówka jest BIAŁA i na pewno jej nigdzie nie zgubię.





 Cień w kolorze szarej delikatnie perłowej wersji sprawdzi się przy wielu okazjach. Makijaż dzienny z jego użyciem będzie wyglądać również spektakularnie jak wieczorowy.
Bardzo lubię pracować na cieniach perłowych ponieważ są bardziej  "śliskie" niż matowe i dobrze współpracują z pędzlami do makijażu.
Cień od MADAME L'AMBRE jest jednym z moich ulubionych cieni i praktycznie nieodzownym elementem wielu makijaży. Zdjęcia jakie dodałam są wykonane zaraz po rozpakowaniu, dlatego nie widać aby były używane - a jednak.


 Szary cień Madame L'ambre należy do grupy cieni trwałych. Bez względu na to czy nałożony został na bazę czy też na zmatowiona powiekę utrzymuje nasz makijaż do 8 godz bez rozmazywania, znikania czy rolowania.
W najblizszym czasie wykonam makijaż z użyciem tego produktu aby uwiarygodnić jego właściwości czy długotrwałe działanie. 

Produkt jest bardzo wydajny, a to również za zasługą jego trwałości oraz współpracy z pędzlami - nie osypuje się podczas aplikacji, dlatego możemy spokojnie nim operować bez obaw , że nasz makijaż tj. podkład, puder itp. pokryje szary pyłek.
Cień jest zamknięty w kartoniku jako wkład, który jednak nadaje się tylko do magnetycznych palet i do oryginalnych MADAME L'AMBRE oczywiście, które sa drewniane, piękne i eleganckie. 
 Polecam ponieważ za 8 zł możecie mieć naprawdę fajny kosmetyk.

A teraz pora na temperówkę :)

Temperówka Madame LAMBRE®
Aby wykonać perfekcyjny makijaż przy użyciu kredek kosmetycznych, muszą one być bardzo dobrze zatemperowane. Elegancka i kompletna kolekcja kosmetyków nie może się więc obejść bez ostrej TEMPERÓWKI, która zamyka zestaw akcesoriów, wchodzących w skład linii Madame LAMBRE®.
Temperówka, choć prosta i mała, jest bardzo funkcjonalna. Jej stabilna podstawa pozwala na postawienie jej na toaletce. Podczas ostrzenia kredki na zewnątrz nie wydobywają się skrawki zaostrzonej kredki, ponieważ  temperówka posiada pokrywkę. Natomiast do czyszczenia temperówki można użyć patyczka, który jest częścią składową temperówki. Temperówka stanowi więc mały, acz niezbędny dodatek do kolekcji Madame LAMBRE® i dzięki swej elegancji doskonale współgra z produktami najwyższej jakości.
  Temperówka w kolorze białym, zamykana. Na wierzchu widnieje logo firmy które dodaje szczególnego uroku tego typu akcesoriom. Jest bardzo ostra - a więc poradzi sobie z każdą kredką standardowego rozmiaru. W zestawie możemy znaleźć patyczek, którym możemy ją czyścić i zapobiegać zapychaniu.

 Bardzo fajne i funkcjonalne akcesoria, przydatne podczas wykonywania makijaży podczas sesji jak i w domowym zaciszu :) POLECAM

Cena : 9,79zł

Zapraszam na stronę producenta :


 

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny cień, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cień, a do tego nie drogi. Szkoda go używać, żeby ten emblemacik się nie starł ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dwa , jeden bodajze ten własnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej firmie, nawet temperówki są urzekające :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ochy i achy na cień a ja się temperówką zachwycam, :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam go, ale jeszcze nie mieliśmy okazji "poznać się" i czeka jak na razie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. temperówka napewno przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam szarości ♥.♥ śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, zaraz biegnę na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nominowałam Cię do Liebster Award u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. tego jeszcze nie znałam, ale bardzo mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa cienie Lambre :) Akcesoria całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń