Makijaż dla urodaizdrowie.pl

Witam, dzisiaj zaprezentuje Wam makijaż jaki możecie zobaczyć w serwisie urodaizdrowie.pl . jest to klasyczne połączenie czerni, purpury oraz turkusu. Czy przypadnie Wam do gustu ?
Czekam na Wasze opinie :)

Poniżej przedstawię również krótki tutorialek jak wykonać ten makijaż jest naprawde bardzo prosty w wykonaniu.



1. Na powiekę nakładamy bazę, nastepnie aplikujemy cień niebieski/turkusowy na cała powiekę
 2. Powyżej niebieskiego cienia nakładamy cień czerwony powiekszając tym samym oko.
3. Na granicę między cieniem niebieskim i czerwonym, nakładamy cień w kolorze fioletu.
Pod łuk brwiowy nakładamy biały cień.
Linię wodną oka zaznaczamy białą kredką  - powieke dolną natomiast fioletowym cieniem.
4. Rozcieramy granicę między cieniami pędzelkiem do blendowania.
5. Najcieńszym pędzelkiem np. do eyelinera nakałdamy czarny cień, zaznaczając tępo granice między niebieskim a czarnym cieniem

 6. Pedzelkiem z krótkim włosiem nakładamy czarny cień od niebieskiego cienia w kierunku zewnętrznego kącika oka.
7. Rozcieramy czarny cień w kierunku zewnetrznym oka , nadając mu lekko migdałowy kształt



8. Za pomocą pędzelka do blendowania rozcieramy granicę między wszytskimi cieniami.Podkreślamy brwi
 9. Od środka oka w kierunku zewnętrznym rysujemy delikatną kreskę eyelinerem .

10. Tuszujemy rzęsy.

  Efekt końcowy :




Możecie również przykleić sztuczne rzęsy bądź kępki które są dużo bardziej komfortowe w noszeniu niż rzęsy na pasku - tzn ja odnoszę takie wrażenie :)




Użyte kosmetyki :


55 komentarzy:

  1. z jakiej firmy jest ta duża paletka? chyba mam taką samą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja mam MANLY 120 cieni ale musze juz nową kupic bo tej sie opakowanie troszke rozwaliło :)

      Usuń
  2. świetny i wydaje się, że prosty w wykonaniu.. ciekawe jak by było w praktyce;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W praktyce również nie jest cięzki .....łatwizna :)

      Usuń
  3. Oooooooooch Gosia Kochana, pięknie!!!! <3 Uwielbiam!!! Zresztą Ty zawsze robisz coś pięknego :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy pokazujesz to krok po kroku wygląda to prosto. Później niestety okazuje się, że potrzebuję potrenować ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj - trening czyni mistrza - i możesz być nim własnie Ty :)

      Usuń
  5. Przepiękny, bardzo precyzyjny! Zmieniłaś szablon? Fajnie wygląda, tak przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Ciekawy, oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, może i ja spróbuję go odtworzyć. Fajnie by było gdybyś robiła trochę więcej postów, w których pokazujesz, jak zrobić makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz kochana :) juz kolejny tutorialek w natarciu...specjalnie dla Ciebie :)

      Usuń
  8. na otwartym oku wygląda zdecydowanie lepiej ;) piękne kolory, ale przejście niebieskiego i czarnego jednak mi nie leży. kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Very inspirational! Thank you for sharing how you did it! I love it, the bright pop does so well!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten makijaż wygląda obłędnie !!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-bony-do-mergpl.html Do wygrania bony do MERG.pl Wystarczy zostawić mail

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!:)) muszę zgapić i sobie taki zrobić;)))

    Buziaczki:*
    zapraszam na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny, jednak ja juz bym nie dokladala czarnego, tylko cienie zostawila konczac na fiolecie, pozniej tylko krecha, mascara i gitara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz że ja to uwielbiam zaszaleć :) ale kazdy ma prawo zmodyfikowac ten makijaz - jeżeli naprawde zainspirował :)

      Usuń
  14. przepiękny !! jej wszystko mi się w nim podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie prezentacje, krok po kroku :) Chętnie spróbuje taki makijaż, choć takich efektów nie oczekuję :) Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdzie Ci dużo lepiej -wierzę w Ciebie :)

      Usuń
  16. beautiful!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny!:)

    Kochana, otagowałam Cię w zabawie Liebster Award;) Jeżeli chcesz się dołączyć, pytania na moim blogu;) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny;) połączenie niebieskiego z różem to jest to;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne kolorki! a brwi masz po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję Kochana.....miło mi to słyszec. :)

      Usuń
  20. Jesteś moim makijażowym guru! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. odważny i przepiękny! chciałabym mieć taki talent;p umiem zrobic tylko proste cieniowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny:) jako że mam niebieskie oczy stronię od niebieskich cieni, ale w takim połączeniu wyglądają rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Suuper - bardzo mi się podoba, może kiedyś spróbuję czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow :D ale dla mnie zdecydowanie zbyt odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. baaaardzo mi sie podoba:D bede wpadac tu z cala pewnoscia:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaz cudowny i widze palete podobna do mojej :)
    Ja uzywam fraulein 3°8, 120 cieni :)

    OdpowiedzUsuń