PANTERKOWY MAKIJAŻ



Witam serdecznie po niewielkiej przerwie...ciągłe braki w zasilaniu prądem które towarzyszom wielkim wiatrom i mrozom mnie już dobijają :( Kiedy będzie wiosna ja się pytami i odpowiedzi nie dostaję :(
Na poprawę humoru przedstawię Wam makijaż panterkowy  - inspirowany  - już kiedys był do zobaczenia na moim facebookowym fanpejdżu.







Mały zoom na ten makijaż :

Przepraszam za jakośc fotek, niektóre zdjęcia mega ostre, drugie znów nasycone - przez ta pogodę nie moge sie z oświetleniem dogadać. Wrrr....niebawem kilka tutoriali makijazowych - mamm nadzieje ze Wam sie spodobaja :)
W nast. poście pokażę co wygrałam i jaka paczuszke fajną otrzymałam  :)

Pozdrawiam i mykam na Wasze blogi :)


52 komentarze:

  1. o jej piękny makijaż! wykonanie pewnie było pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, pięknie, cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jesteś prawdziwą artystką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne centki, ja tez dzisiaj nie moge sie dograc z aparatem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosia jesteś boska- cudownie tworzysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Co za precyzja:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam motyw panterki!
    cudowny makijaż - prawdziwe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW :o ekstra robota !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Oj musiałaś się napracować tyyyle kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam panterkę w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej.... cudny makijaż.... zazdroszczę talentu :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowny makijaż <3 nie martw się, ja też nie dostaję odpowiedzi, kiedy w końcu przyjdzie ta zima :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty Wiesz już, że uwielbiam ten make-up! <3 :)
    W ogóle :D Wchodzę, i mówię - gdzie ja u licha jestem?! :D haha a tu spryciara zmieniła wygląd i wprawia biedną Inkę w konsternację :D
    Nie no, super super ;) Podoba mi się ;)
    Buziaki Kochana;**

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się napatrzec na Twój talent! bosko wyszedł !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale się napracowałaś!!!! łał

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no...jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu! Super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak ty to zrobiłaś... ale jest CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja rozumiem zrobić coś takie lakierami na paznokciach, ale na powiece. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co potrafisz wyczarować, coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  20. jest przepiękny ! :D
    Świetnyyy !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy bym czegoś tak pięknego nie umiała na powiece namalować, wielkie wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękna pantera :)
    ja z niecierpliwością czekam na jakiś tutorial, może się odrobinę podszkolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudo! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacja Gosiu ależ Ty masz pomysły i mega zdolności!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i mega odważny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super! Kolory i cała koncepcja boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cute! :) I really like the bright color combo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odp :D cienie akurat znalazłam w którymś z postów :)) :D

    OdpowiedzUsuń
  29. zbieram szczeke zdolniacho;p

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful! the pink eyebrow is awesome!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu super ta tęczowa panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale extra, bardzo się podoba;*:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Sooo amazing! I love this look soo much! I want to do a rainbow look soon! Very inspirational dear!

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowity makijaż, gratuluję ręki, pomysłowości i cierpliwości, bo pewnie wymagał poświęcenia czasu, pozdrawiam / portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki piękny ! Uwielbiam, kocham i podziwiam ten mekaup :D

    OdpowiedzUsuń