Soczyste usta od MADAME L'AMBRE

MADAME L'AMBRE  jest to nowa marka kosmetyków ,która pojawiła się na polskim rynku kosmetycznym stosunkowo niedawno, wprowadzając w blogowym świecie wiele pozytywnego zamieszania.
Jako kosmetoholiczka, nie mogłam zostać  obojętna wobec tej marki.
W ramach współpracy, otrzymałam kilka bardzo fajnych kosmetycznych perełek które zawładnęły moim ciałem.
W pierwszej kolejności zrecenzuję Wam szminkę o niebanalnym kolorze i niezwykle pięknym opakowaniu który uwodzi mnie swoim design codziennie.
Muszę nadmienić, że kosmetyki do testów zostały dobrane odpowiednio do moich preferencji kolorystycznych i wymagań cery - dlatego jestem Pani Aleksandrze jeszcze bardziej wdzięczna.

Przepraszam tylko za moje usta które przez zimowo-wiosenne , niespodziewane nadejście mrozu stały się troszkę szorstkie.

Chłodny fioletowo-różowy odcień pomadki, trafił w moje gusta i zagościł na dłużej. Z reguły lubię kosmetyki w jasnych barwach - mimo moich sporadycznych odskoków w czerwień, zawsze wracam do kolorów typu NUDE i cukierkowych róży.


Opakowanie :

Inspiracją producenta do zamknięcia tej pomadki w tak zdobionym opakowaniu były czasy SECESYJNE , kiedy piękno i elementy zdobnicze były bardzo popularne. Bogate ornamenty oraz motywy kwiatowo-roślinne są głównym elementem szaty graficznej kosmetyków MADAME L'AMBRE.
Nigdy nie widziałam tak ciekawych motywów oraz dbałości o szczegóły jak w przypadku tych kosmetyków. Jak widać szminka również przyozdobiona w piękne kwiatowe zdobienia, z równie pięknym motywem. Co mnie bardzo zaskoczyło - opakowanie nie jest wykonane z tworzywa sztucznego tylko z grubszej, zwijanej tekturki. Opakowanie jest wielkim atutem kosmetyku.

Wydajność :

Pomadka jest bardzo wydajna, wystarczy nałożyć jedną warstwę kosmetyku aby usta wyglądały jeszcze bardziej kusząco.

Trwałość :

Szminka na ustach utrzymuje się dosyć długo, aż do 3-4 godzin nienaruszona. W przypadku spożywania posiłków lub picia napojów wiadomo że szminka będzie znacznie krócej utrzymywać się na ustach. A więc jej trwałość zależy w dużym stopniu od nas samych.

Zapach :

Zapach szminki jest bardzo przyjemny. Nie jest to typowo kosmetyczny i w pewnym sensie lekko mdławy zapach. Bardzo ładny, lekko perfumowany, utrzymuje się do godziny czasu.

Działanie :

Szminka bardzo fajnie nawilża i wygładza usta. Nie podkreśla od razu suchych skórek jak to robią niektóre kosmetyki tego typu - wiadomo , że usta popękane nawet po nałożeniu kosmetyku nie zmienią natychmiast swojego wyglądu . Jednak nałożenie jej na gładkie , uprzednio wypeelingowane usta pięknie się prezentują.  Pomadka w pewnym stopniu dba o nasze usta i trwale je wygładza. Usta staja się miękkie i bardzo kuszące.


Szminka MADAME L'AMBRE  jest jednym z kosmetyków które sobie cenię oraz serdecznie polecam jako nieodzowny element makijażu - nawet codziennego. Opakowania stylizowane czasami SECESJI  wprawia w romantyczny nastrój pełnym harmonii i ciepła. Nie wiem skąd takie skojarzenia, ale dzięki tej marce troszkę poszerzyłam swoją wiedzę o secesji w Polsce i zagranicą. Jakość jaką oferuje nam producent w postaci tego kosmetyku jest zachwycająca i z pewnością spełni oczekiwania wielu kobiet.

Cena : około 17 zł 

Zapraszam na stronę MADAME L'AMBRE  gdzie zapoznacie się z pozostałym asortymentem marki :


25 komentarzy:

  1. akurat takiego koloru na ustach wprost nie znosze:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzisz taki kolorek lubie. mam dsyc ciemne swoje usta i kazda szminka zmienia kolor po pomalowaniu ich i jedynie takie odcienie fajnie sie prezentuja - tzn ja je lubię :) cięzko mi jest przełamać się na brązy, bordo, czerwienie mimo że w tym przypadku troszkę lepiej się czuję :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w opakowaniu, ale tylko w nim. Kolor mi się strasznie nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takiego koloru na ustach. Ale najważniejsze że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. okropny kolor, kojarzy mi się ze starymi pudernicami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona na ustach nie wyglada tak tragicznie - jak napisałam - moje usta są spierzchnięte dlatego tak złapały kolor i zbyt grubo pokryły usta. No niestety kazdy ma inny gust wobec tego szanujmy każdą decyzję :)

      Usuń
  5. kolor nie dla mnie, ale na Twoich ustach ładnie się prezentuje :)
    mam tą szminkę w kolorze głębokiej czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie połyskuje, ale jak dla mnie zbyt różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor rezentuje się ładnie na Twoich ustach, ale ja bym się na niego nie odważyła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o ten kolor to ejstem na nie - perła nie bardzo modna jest. Ale jestem ciekawa innych wykończeń / kolorów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor raczej nie dla mnie :) Ale opakowanie śliczne to trzeba przyznać ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski odcień mam dokładnie ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się ten kolor pomadki bardzo podoba, a usta wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie kolorek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor mi się nie podoba, ale za to opakowanie ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. opakowanie przepiękne, ale ja nie lubię takich perłowych odcieni. wyglądają kiczowato

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się zapowiada :) a koloru się nie czepam, bo każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się kolorek podoba a do mojej śliczne blondyneczki bardzo pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful color!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń