Szmaragdowy akcent + nowe rzęsy od KKCenterHK

Witajcie, wyczytałam na Prestige Magazyn że kolorem roku 2013 jest SZMARAGD. Kolor dla mnie w miarę się podobający, ale nie byłabym sobą gdybym nie wdrożyła go w swoje makijażowe bazgroły :)

Pokażę Wam również mój nowy nabytek w postaci sztucznych rzęs od KKCenterHK, który niezmiernie mnie cieszy :)

Makijaż jaki teraz przedstawię wykonałam dla PRESTIGE Magazyn z szczególnym uwzględnieniem koloru "szmaragdowego ". Przedwczoraj na moim FB pokazałam namiastkę tego makijażu i ciesze się że  przypadł szanownej Widowni do gustu.



Jak już wspominałam otrzymałam moje długo wyczekiwane sztuczne rzęsy które wprost rewelacyjnie prezentuja się na oku.

Rzęsy jakie otrzymałam wzbudziły we mnie taki zachwyt, ze nie mogłam pojąc że takie coś kiedyś będzie gościć na moim oku :)

Fenomen wśród rzęs pod każdym względem : piękne, starannie wykonane, długie i dosyć elastyczne po uprzednim " powyginaniu " .

Link do produktu :

 http://www.kkcenterhk.com/p10109/Chan-Mei-Eyelash-K-Series-Five-Pairs-Handmade-Double-Lashes-K13/product_info.html


Generalnie rzesy bardzo polecam, za efekt jaki daja oddam wszystko, dlatego już będą często w moich makeupach występować.
A oto efekt z makijażem :

Dzięki za to że jesteście ze mną również na Facebooku :)
Cieszą mnie każde lajki i komentarze :)

Pozdrawiam i do zobaczenia na Waszych blogach :)

58 komentarzy:

  1. jestes po prostu niesamowita, uwielbiam ogladac Twoje prace, sa piekne :))

    az ciezko Cie opuszczac i zamykac bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, też zawsze się zachwycam, coraz to lepsze!

      Usuń
  2. piękni makijaż, super wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie kolory, świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekny makijaz, normalnie nie moge sie napatrzec!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, właśnie już skomentowałam na Prestige, ale jak widzę takie cudo tutaj to też muszę :) Wiesz co... Normalnie weź mnie tak naucz :D hehe :** Nie mam słów by wyrazić to jak mi się podoba ;) I rzęsy cuda ! Ale ja jestem osioł i nie umiem sobie przyklejać :(:(:(:(
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze świetnie łączysz kolory !! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Goooosia! Bosko wyglądasz, świetnie dobrałaś kolory i rzeczywiście rzęsy są cudne - po prostu: "oh" i "ah" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu nie umiałabym zrobić czegoś takiego, makijaż jest przepiękny! Dlaczego nie mam np. siostry (ewentualnie brata :D), która umiałaby tak cudownie malować i z chęcią ćwiczyłaby swoje umiejętności na mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę patrzeć, bo wpadam w kompleksy;)
    Chyba wybiorę się do ciebie na korepetycje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak łączysz płynnie kolory. Makijaż wygląda bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny, piękny, perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful
    ! looks perfect in your eyes!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! your eye make up is totally perfect! you are so professional!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. rany ale czaderski make up profeska w pełnej kreacji :-)
    i ciekawe kolczyki...wszystko tu do siebie pasuje...
    Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, jaka Ty jesteś śliczna! Masz talent w rękach super blog, piękne makijaże. Żałuję, że dopiero dziś się dowiedziałam, że istniejesz...
    Piękne propozycje i w ogóle cenne informacje.
    Pozwolę sobie dodać Cię do obserwowanych.Ja dopiero zaczynam i długa droga przede mną...
    Pozdrawiam gorąco, będę częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  16. oblędny!świetle kolczyki :)
    zapraszam nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  17. cud, miód malina ;) widizałam już na prestige magazyn! i mówię że jest świetny!! A te rzęski też fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow brak mi słów! coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny makijaż!
    piękne kolory i prześliczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje dzieło jest nieziemskie Pięknie dobrane kolory i ten profesjonalnie wykonany makijaż Bosko

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten makijaż to prawdziwe dzieło sztuki! Wygląda jak jakaś grafika komputerowa, jest tak idealnie wykonany w moim odczuciu, tak starannie, dokładnie, z uwagą na wszelkie drobiazgi i wykończenie... a do tego rewelacyjne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż świetny, rzęsy też niczego sobie, chociaż zapewne nie korzystałabym z nich zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Przepiękny makijaż :)! Masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie rzesy :) makijaz super a skad kolczyki bo sa rewelacyjne ! ?

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż, świetne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. oż kurde!! zakochałam się w tych kolczykach!!! a makijaż jak zwykle profeska! Goga :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Ci kochana za komentarz u mnie, cieszy mnie bardzo że podobają ci się moje pazurki, szczególnie że zawsze miałam z nimi problemy - najpierw nałogowo obgryzałam, potem nie umiałam sobie poradzić z pielęgnacją i nadaniem im ładnego kształtu, także dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham takie makijaże:) przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosia Ty jesteś śliczna jak laleczka :) piękny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. robisz przepiękne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super niesamowity makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, dziękuję bardzo raz jeszcze :) W blogosferze jestem nowa, ale już dostrzegam mnóstwo pozytywów - między innymi cudownych ludzi, którzy nie znają cię, ale chcą poznać, nakierować, wspierać :) I ty należysz do takich właśnie osób, to strasznie miłe z Twojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  34. CUDO :)) ten kolorek rzeczywiście będzie w 2013 bardzo na topie:))
    Mega kolczyki ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. To co tworzysz jest niesamowite! Nie potrafię sobie wyobrazić, że ludzka ręka to robi! Ja nie potrafię zwykłej kreski narysować a co dopiero coś takiego :D
    Bosko, naprawdę niesamowicie. Masz taki talent dziewczyno!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny, jak mała rybka w oceanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny ten makijaż :) bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzęsy piękne ale widzę na fotach uroczą miętową kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ah Gosiczku brak mi slow normalnie

    OdpowiedzUsuń
  40. no po prostu zabójcze oko!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż po prostu zachwyca!! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny makijaż - jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny;) śliczne połączenie barw . rewelacja!

    OdpowiedzUsuń