Wybielająca pasta do zębów EMAIL DIAMANT

Mam obsesje na punkcie ząbków :) Wiem, to może wydawać sie głupie , ale tak właśnie mam od dawien dawana. Dlatego ogłoszone na blogu theagnes87.blogspot.com testy w których do wygrania była pasta wybielająca zęby od razu zmobilizowała mnie to działania i chęci posiadania tej właśnie pasty.

Kolor : Pasta jaką otrzymałam jest troszkę inna od standardowych past. Główną różnicą jest kolor - fajny czerwony kolor pasty zachęca do używania jej podczas każdej porannej i wieczornej toalety .

Smak : pasta posiada smak mocnej mięty, który utrzymuje się bardzo długo w ustach, i tym samym oddech jest fresh na dłuugo.

Opakowanie : Pasta zamknięta jest w metalowej tubce o pojemności 50ml z plastikową zakrętką. Coś podobnego jak u np. maści . Szata graficzna bardzo ciekawa i kolorowa. Przyciąga uwagę.


Działanie : pasta przeznaczona jest do wybielania i mycia zębów podczas codziennej toalety, jak również wprost wskazana przed wielkim wyjściem.
Z reguły moje ząbki nie są bardzo żółte, wręcz przeciwnie. Jednak od czasu do czasu lubię wypić kawę, a herbatę wręcz ubóstwiam dlatego osad i przebarwienia szkliwa są częstym problemem.
Pasta bardzo fajnie sprawdza się w swoim działaniu. Idealnie myje zęby pozostawiając szkliwo bardzo  "śliskie ' tak jak akurat lubię, daje niesamowita świeżość no i tym samym bielsze ząbki. Stosowanie jej systematycznie z pewnością wybieli ząbki na dłuższy czas.

Sposób użycia : Na szczoteczkę wycisnąć ok. 1cm pasty. Myć zęby i masować dziąsła kilka minut w różnych kierunkach. Następnie należy kilkukrotnie przepłukać usta.
 Uwaga! Z uwagi na czerwony kolor pasty nie zaleca się mycia zębów w ubraniu wyjściowym.


Efekty możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej :

 Zdjęcia nie są w żaden sposób korygowane

Według mnie blask to aż razi od moich ząbków. Śliczne i białe. Pasta naprawdę sprawdziła się u mnie i szczerze ja polecam.
Szkoda tylko że z dostępnością jest gorzej, ponieważ ja osobiście nie widziałam jej w żadnej drogerii, ratuje nas jedynie internet.

Cena : cena pasty waha się w granicach 30zl.  Uważam, że nie jest to bardzo dużo, jednak dla osób które często myją zęby byłaby nie wydajna, no chyba że będzie używać jej tylko raz dziennie - to inna sprawa.


Zapraszam na stronę gdzie możecie poznać wiele bardzo ciekawych produktów i past do zębów DLA ELIT : dobrapasta.pl/Sklep/2133_1889_sklep /Produkt/35746_email-diamant-rouge.aspx

_____________________________________________________________________________
edit.  pasta nie służy jako środek do trwałego wybielania zębów. czerwony kolor pasty służy barwieniu dziąseł i tym samym uwydatnieniu jej koloru , jednak na ząbkach jest widoczne wybielenie, tzn, ja je widzę :)

24 komentarze:

  1. Ja też bardzo chciałabym mieć bielsze ząbki, od urodzenia mam dość nieciekawy kolor, natomiast mi pomogła biała perła w żelu, byłam zachwycona efektem, czasem do niej wracam żeby go uwydatnić, ale właściwie nie jest to aż takie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest efekt- też ją testuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja słyszałam, że ona wcale nie wybiela ząbków, tylko barwi dziąsła na bardziej czerwony kolor i tylko optycznie wybiela;/

    ja mam pastę supersmile, kosztowała mnie aż 85 zł, ale ona faktycznie wybiela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest to pasta która optycznie wybiela zabki. fakt ze barwi dziasła jest prawdziwy ale efekt bielszych ząbków rowniez jest. nie jest to długotrwały efekt jak wspominałam przed wyjściem idealna

      Usuń
  4. efekt rzeczywiście jest widoczny! z chęcią bym ją wypróbowała, ale ze względu na czerwony kolor lepiej nie będę ryzykować, bo noszę aparat estetyczny (przezroczysty), a nie chciałabym, żeby zminił nagle kolor na czerwony ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. no to też mówię Gosiaczku kochany że recenzja będzie mini zbiorcza :):) ja jestem najbardziej zachwycona swoim koszyczkiem - dla mnie to mistrzostwo świata :):) ale fakt faktem kosmetyków gdyby nie ta akcja nigdy bym nie poznała bo drogie ;?(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej pasty trzeba szukać w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, nie wierzyłam w takie pasty ale tą mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ją, nawet kiedyś recenzowałam
    świetna i skuteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja równiez mam świra na punkcie zębow :) i uwielbiam białe :) hmmm może sobie zakupie, jak tak radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna zmiana :) bardzo widać różnicę!

    OdpowiedzUsuń
  11. chcę, chcę :D musze ją zdobyć :**

    OdpowiedzUsuń
  12. daje fajny efekt, ale troche za droga, szkoda ze nie wybiela na dluzej :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tej paście, widziałam tylko Białą Perłę. W niedługim czasie będę chciała zastosować jakiś produkt wybielający ale troszkę się boję o szkliwo.
    Stosowałaś Białą Perłę może?

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ząbki!
    A efekt wybielania rzeczywiście widoczny. :) Efekty to w moim odczuciu uśmiech jak z reklamy!
    Kusi mnie by ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie by pewnie było trudniej, ponieważ palę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać efekty jej działania :))

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę isę że u ciebie też isę pasta sprawdziła...faktycznie nadaje isę ona na wielkie wyjścia gdy chcemy mieć szybko białe zęby...bo dzieki czeriweni naszych dziąseł ząbki wyglądają na bielsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Super efekt! Moim ząbkom by się przydała taka pasta...

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja pasta w porównaniu z Twoją daje zerowe efekty :D

    OdpowiedzUsuń