ZMIANA ADRESU BLOGA + ZIELONO - ŻÓŁTY MAKIJAŻ + TAG

Witam serdecznie,
dzisiaj kilka newsów z życia bloga oraz krótki tutorial w bardzo intensywnych kolorkach - na przywołanie wiosny :)

Jak może zauważyłyście wielkie, gigantyczne zmiany na moim blogu :
1. zmiana szablonu - długo szukałam swojego idealnego szablonu  - wreszcie go znalazłam :) Ciekawa ja jestem Waszego zdania w jego temacie
2. zmiana nazwy bloga - było gosia-makeup.blogspot.com a jest :
    www.makeup-artist24.blogspot.com zmiana wg mnie była baaardzo konieczna - tamta wybitnie mi już niepodobająca się :) 
3. zmiana logo - jak na razie pracuję nad zmianą logo - dzisiaj zrobiłam coś na szyb ko - można zobaczyć na Stronie głównej, ale pracuję nad czymś nowym - może jakieś sugestie ?

Mały tutorialek z soczystym makijażem w roli głównej :

Makijaż wykonany przy użyciu paletki 120 cieni , białego cienia MARIZA oraz czarnego linera Miss Sporty i tuszu do rzęs Oriflame.

Zapraszam na Step by step:

 a teraz efekt końcowy :



Zostałam również oTAGowana przez :

Pytania jakie zadała Kaśśś ^^^:)

1. Co najczęściej wkładasz, gdy jesteś w domu? 
- bardzo cenię sobie wygodę, dlatego w domu spodnie dresowe( szerokie) + top lub T-Shirt - wygoda ponad wszytsko !

2. Jakie rzeczy znajdują się w Twojej torebce/plecaku?
- W mojej torebce można znaleźć wiele rzeczy : portfel, mnóstwo kosmetyków, gumy miętowe - najważniejsze :), mała parasolka i sztyft do ust - czasem cięzko mi ją nosić :)
3. Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu, to?
 - Właśnie torebka :)
4. Twoje największe uzależnienie?
 - Makijaż - kocham go !!!!!!!!
5. Kosmetyk, bez którego nie możesz żyć?
 - Czarna kredka - podstawa :)
6. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
 - Bloguję z Wamiiii :)))
7. Twój ulubiony zapach?
 - Każdy słodki oraz świeży :))
8. Jaki jest Twój styl? (w 3 słowach^^)
 - FASHION STREET 
9. Kto jest Twoim największym autorytetem?
 - Moja mama oczywiście - wiele mnie nauczyła(głównie sztuka krawiectwa !!!!)  i za to jej serdecznie dziękuję :***
10. Ulubiona pora dnia?
 - Wieczór :)
11. Szpilki, czy baleriny?
- Baleriny - przy moim wzroście - wskazane :)
A teraz moje 11 pytań :
1. Ulubiona firma kosmetyczna to...
2. Typ makijażu jaki preferujesz ...
3. Czy ombre nadal modne ??? jakie masz zdanie...
4. Podkład czy krem BB ?
5. Podkład sypki czy w kamieniu, a może wypiekany ?
6. Ulubiony kosmetyk do twarzy? Za co go cenisz ?
7. Miejsce na wymarzone wakacje ?
8. Dyskoteka czy kameralna imreza ze znajomymi?
9. Zakupy w SH ? Odwiedzasz ?
10. Własny styl czy oparty np. na stylu gwiazd ?
11. Soczyste makijaże czy stonowane kolorki ?
TAGuje :
 oraz wszystkich którzy maja ochotę odpowiedzieć na pytania - możecie w komentarzach nawet :)
Pozdrawiam 
  

35 komentarzy:

  1. śliczny makijaż :)

    adres już zapamiętany ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, teraz profeska nie tylko w makijażach, ale też na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę ? to sie bardzo ciesze że masz takie zdnaie :) ależ mnie podbudowałas :) :*******

      Usuń
  3. ulala...faktycznie duze zmiany, ale na PLUS. Dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz to tu ulala, jak na profesjonalnym portalu :D Jest extra :]

    A oczko skojarzyło mi się z Euro, dobrać tylko kolorki i już odpowiednia flaga i przebranie godne kibicki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Och makijaż obłędny Kochana! :***
    A zmiany jak najbardziej na plus! :) Hmmm a powiedz mi jak zmieniłaś nazwę bloga?? :)
    Buziaki Słońce :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już raz to napisałam, ale napiszę jeszcze raz:) Teraz jest bardziej profesjonalnie:)

    To czarne rozmazanie w makijażu to cieniem zrobione? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak kochana, to czarny cień z paletki sleek sparkle :)

      Usuń
  8. Slicznie, bardzo ladny i wiosenny makijaz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny makijaż!:) I dziękuję za odpowiedzi i włączenie się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż jest przepiękny! Jeśli nie będziesz miała nic przeciwko, sama spróbuję go wykonać,bo zrobiłaś świetną instrukcję. :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Make up śliczny! :) Wlaśnie bardzo ostatnio mi się podoba to odseparowanie białym cieniem!:) (jeśli rozumiesz o co mi chodzi:))
    Moim zdaniem masz idealne oczko do malowania:)

    A teraz wielki opiernicz dla Ciebie!!!!:) Dlaczego mi nie powiedziałaś że zmieniasz adres???!!! Mam Cię w blogrollu i wchodzę na Twojego bloga a tu mi pisze że nie ma takiego adresu!!!!! Musiałam 10 razy próbować aż w końcu wpadłam na to że zajrze na fb!! Tyyy... niedobra... :P :)
    Jednak nazwę nową uważam za jak najbardziej udaną!!!:)) ;**


    P.S. Mogłabyś pokazać coś jesZcze ze swojego krawiectwa? Pliss ;) ;****

    OdpowiedzUsuń
  13. SUper zmiana i super tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny ten makeup !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :) Już od jakiegoś czasu myślę nad zmianą adresu bloga, więc mam pytanko..Czy zmian dokonuję w "ustawieniach",czy może to troszkę więcej kombinowania? No i oczywiście, czy nic nie utracę przy zmianie (np. ustawień szablonu)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy twoim wzroście??tzn??:)
    Ciekawe czy jestes wyższa ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 177;) w takim razie 1:0 dla ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okrutna jesteś. Wchodzę, klikam w link a tu: "nie ma takiego adresu". Już myślałam, że całkiem zniknęłaś, usunęłaś bloga i dopiero przypadkiem trafiłam na nowy adres. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo super Ci wyszły te zmiany :) podoba mi się tu :) Gdzie szukałaś szablonów? Ja zawsze jak jakiś znajdę, to coś jest z nim nie tak ;p i też mnie interesuje jak zmienilaś nazwę bloga ;>?
    WESOŁYCH ŚWIĄT ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny makijaż, choć mi by taki nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż :) duże zmiany wszystko jak najbardziej na plus! :) u mnie też by się trochę przydało nad grafiką popracować, niestety mam do tego dwie lewe ręce i nie mam się też kiedy za to wziąć... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ masz piękne te oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa masz moje deseczki w tle xD heh :D w czarno-bialym kolorze też fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kolory, ja nie umiałabym takich wykorzystać na oku :-P

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I adore yellow-white-green colors together!
    x
    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń