Aqua Makeup + krawieckie poczynania :)

Witam dzisiaj mam kilka informacji dla Was ....jestem bardzo szczęśliwa , ale już większość z Was wie, że zdobyłam główną nagrodę w "Defiladzie Gwiazd z Golden Rose " gdzie zdobyłam paletę24 cieni - właśnie czekam na nagrodę z niecierpliwością. Druga nagrodę wygrałam na blogu http://juliamakeupgirl.blogspot.com/2013/04/wyniki-konkursu-aqua-collection-by.html

Bardzo się ciesze za wyróżnienie w konkursie AQUA - kocham kosmetyki, a sztyczne rzesy szczególnie wiec dlatego nagroda równei mocno mnie cieszy :)

Kilka zdjęć makijażu :)

 Ja zachowałam delikatną kolorystykę niebieskości AQUA z czarnym akcentem jako nieodzownym elementem makijażu :)

Druga sprawa, to kilka os prosiło zeby pokazać coś co uszyłam...mała namiastka była na fejsie ale i tutaj do kompletu z makijażem troszkę muszę pokazać ...mianowicie mini z baskinką :)
oceńcie jak Wam się podoba i czy godna wyjścia na miasto hehehe





 Teraz czekam na wasze krytyczne opinie i idę zaglądać do Waszych nwoych postów :)

Dozobaczenia :***


49 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych a spódniczka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, pasuje do spódniczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrana super, juz zazdroszcze hihi ;)

    Spodniczka przepiekna, jednak dla mnie ciut za krotka, wole lekko dluzsze wersje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranych!
    spódniczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek spódniczki cudny! gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, wspaniale malujesz, obym kiedyś doszła do takiej wprawy!!! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. grtulacje :)
    a spódniczka bardzo mi się podoba :) przepadam wręcz za baskinkami, a ta ma jeszcze energetyczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna spodniczka :)I oczywiscie gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż, jak zawsze wspaniały. uwielbiam niebieskie odcienie :) I widzę, że oprócz zdolności malarskich, również krawieckie posiadasz :D pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka świetna! uszyj mi! :D a jak wygląda z tyłu? też ma baskinkę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż świetny, gratuluje wygranej Golden Rose ;) a spódniczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż boski a spódniczka fenomenalna- chcę taką ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny makijaż i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo super mini i świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta mini! Może kiedyś sama spróbuję coś uszyć :) A i makijaż boski, bardzo wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje :) Bardzo jestem ciekawa tej paletki...

    OdpowiedzUsuń
  17. super jak zawodowa krawcowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranych. A spódniczka - wow - zawodowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I makijaż i mini rewelacyjne! Jestem pod wrażeniem i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny makijaż! a sukienka jak z jakiejś sieciówki! tylko patrzec jak będziesz dla nich szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny makijaż i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranych:) Piękne lazurowe kolorki cieni...
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ma się zdolności to się wygrywa ;) GRATULUJĘ!!! Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż :)

    Naprawiła się u Ciebie lista czytelnicza ? U mnie jeszcze nie ......

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne spódniczka - a makijaż fantastyczny :) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!! Świetna ta spódniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze raz ogromne gratulacje, ten makijaż jest obłędny!

    O raju, jakaś Ty zgrabna! Zazdroszczę, fajna ta spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny make up! gratulacje, należało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. całość zgrana idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje gratulacje :) A spódniczka śliczna :) O makijażu nawet nie chce wspominać , bo jeden z piękniejszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow masz talent :)) Piękna spódniczka :) Dla mnie trochę za krótka, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. również gratuluję;)
    Oczywiście, że się ie gniewam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. makijaż jak zwykle wyszedł Ci genialnie, a mini? jest przepiękna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się że w końcu dałaś się namówić!! :)) Cudownie to uszyłaś!:))
    Jesteś bardzo zdolna.. :))) ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. Love all of it! I promise to try a white in my next eye look! I love your outfit, its fabulous and is so classy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przesliczny malkijaz a ta spodnica to genialna z checia bym kupila ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie da się ukryć, masz talent :) Brawo !! Śliczny makijaż !!

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny makijaż<3 wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. O Ty nie dobra zgarnęłaś mi nagrody w obu konkursach :D A tak w ogóle uważam, że powinnaś tym makijażem zająć Sleek'owe miejsce :D Ja moją pracę niedługo też pokaże na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana żartowałam oczywiście ;). Ja jestem zachwycona Twoim talentem! A przede mną jeszcze dłuuuga droga ale najważniejsze się nie poddawać i robić to co sprawia nam przyjemność :)).

      Usuń
  40. Pięknie!

    świetny, dopracowany makijaż i strój!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń