SKALPEL - EFEKTY W 3 TYDZ. + MAKIJAŻ

Święta, święta i po świętach :)
W tym roku święta Wielkanocne dały nam nieźle popalić przez zimową aurę za oknem. Szkoda tylko że Śmingus Dyngus był taki oprószony śniegiem.
Dzisiaj wracam ostro do blogowania ponieważ troszkę zaległości mam :)
Dzisiaj pokażę makijaż który wykonałam już jakiś czas temu oraz pokażę efekty 3 tygodniowego SKALPELA :)
Makijaż wykonałam w bardzo ciepłej tonacji beżu, złota oraz czekoladowego brązu. Delikatny akcent artystyczny nadaje inspirującego wyglądu oka. zapraszam do oglądania pozostałych zdjęć.







Jeszcze na koniec efekt mojego 3 tyg Skalpela z Ewą Chodakowską. Chwaliłam się że ćwiczę więc i efekty pokazać muszę :)


 Foto nie przedstawia do końca efektu jaki jest w rzeczywistości - według mnie widać różnicę i mnie to bardzooo motywuje. Ważne jest to, że brzuch stał sie bardziej napięty i twardy - kilka kalorii na pewno spaliłam :)

Jeszcze mi powiedzcie jak Wam minęły święta i co sądzicie o makijażu jak i efektach skalpela...:)

Uciekam na Wasze blogi po plotkować troszkę :)


35 komentarzy:

  1. i tak masz ładny brzuszek! :) ale fakt, ćwiczenia z Chodakowską dużo dają. Makijaż jak zawsze - rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. brzuszek cudo ♥ a makijaż cudo x 10000000000000 ;) mój piękny Gosiaczek ♥ :* love ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż rewelacja a brzuszek jeszcze lepszy :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż śliczny ,a różnica WOW!
    Podaj linka do tych ćwiczeń; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jak zwykle co najmniej perfekcyjny! Zawsze podziwiam Twoją wyobraźnię w tworzeniu tych dzieł!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękne skośne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna geometria w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy makijaż i jak zwykle bardzo staranny.
    Podziwiam ,że masz zapał do ćwiczenia. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt ćwiczeń! :) a makijaż genialny, lubię takie zawijaski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, kochana świetne efekty!!! ja narazie dietkę zaczełam...Jilian 6P6W skończyłam...teraz biorę isę za Mel B :) Mnie ewka jakoś strasznie nudzi i nie mogę z nią wytrzymać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt!

    szkoda że ja jestem taka leniwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż genialny - jak fragment labiryntu :) A brzuszek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki efekt ćwiczeń - zazdroszczę! Swojego brzuchola nie pokazałabym przed, a po...takie ćwiczenia zajęłyby mi chyba ze 3 lata świetlne!

    OdpowiedzUsuń
  14. odważny makijaż!
    widać efekty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż ;)
    Efekty widać i też mam zamiar regularnie ćwiczyć z Ewą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać efekty, gratuluje ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) Efekty faktycznie widoczne, ja jednak wolę coś radośniejszego, np. zumbę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zaczęłam ćwiczyć skalpel. A il razy ćwiczysz w tygodniu i czy tylko skalpel?

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaz juz chwalilam :)
    a brzuszek naprawde szok , bo sama robilam i to caly i efektow nie bylo.
    u mnie duza miare ma jedzenie;/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tam nie potrafię się odchudzać'

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję efektu. :)
    A makijaż jest piękny, w moich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gorgeous!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż świetny, a efekt ćwiczeni bardzo zachęcający :D
    A powiedź jak często ćwiczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczy masz rewelacyjne, a brzuszka zazdroszczę :) Ja miałam się zabrać za ćwiczenia od połowy marca, ale ciągle mam wymówkę, że jest zła pogoda, a w domu nie chcę ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super efekt po ćwiczeniach :) ja też się biorę wkrótce za brzuch bo nigdzie mi tak nie wchodzi jak tam:P

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny makijaż i efekt po ćwiczeniach! brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widze ze na kreatywności cie zbiera ostatnio :P Pekinie!!! A efekty to widać kochana... ja to olałam, ale mam zamiar się poprawić... zamówiłam dzisiaj książkę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż:) Trzymam kciuki za wytrwałość w ćwiczeniach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. łał jak tu ładnie :) jaki świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmotywowałaś mnie do ćwiczeń -zaraz biorę się za skalpel ;-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń