Gdzie wiosna ??? Makijaż kolorowy



Dzisiaj zapraszam na makijaż krok po kroku który wykonałam w akcie smutku z braku nadejścia wiosny
:)
Zapraszam do wykonania tego samego makijazu :) Chetnie zobaczę Wasze wykonanie :)






Krok po kroku jak wykonać ten makijaż :

 1. Na wewnętrzny kącik oka nakładamy żółto-beżowy cień, o zewnętrznego w kierunku środka oka nakładamy cień różowy. Łuk brwiowy podkreślamy białym cieniem. W przypadku opalonej cery - cień biały zastępuje - ecru.
2. Czarnym cieniem zaznaczamy granicę pomiędzy ruchoma a nieruchomą powieką, wyciągając ja w kierunku brwi.
3. Od linii rzęs wyciągamy delikatną , czarną kreskę - równolegle do zanzaczenia z pkt.2
4. Pomiędzy "czarnymi kreskami" aplikujemy cień biały - również ostro wyciągając w kierunku skroni.
5. Rozcieramy granicę między cieniami
6. Dolna powiekę zaznaczamy rózowym cieniem. Nad czarnym cieniem z pkt. 2 nakłądamy delikatny odcień fioletu rozcierając go jednoczesnie z cieniem czarnym i białym
7. Dolna powiekę wzdłuz linii wodnej oka oraz między rzęsami zaznaczamy czarna kredką.
8. Na górnej powiece wykonujemy dosyc gruba kreskę czarnym eyelinerem
9. Tuszujemy rzęsy i gotowy makijaż na większe wyjścia.
Pomijając aplikację białego cienia możemy wykonać typowy makijaz wieczorowy.


A tak makijaż prezentuje się na moim fejsie :)


54 komentarze:

  1. Rewelacyjny!
    Kojazy mi sie z jakims owadem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowny makijaż, choć róże na powiekach to zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo!!! uwielbiam twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski!! Aż chyba będę go odtwarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny !
    Jak zawsze wykonanie mega staranne bez zarzutow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie za odważny, ale strasznie mi sie podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż rewelacyjny.. gdybym tylko umiała robić taką kreskę idealną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż.Prosiłaś na moim blogu o post na temat cery suchej.Napisałam taki jakiś czas temu.Możliwe że nie miałaś okazji go przeczytać.Zostawiam ci więc link.Jeśli nadal jesteś zainteresowana to zapraszam: http://mirabelka1993.blogspot.com/2013/03/pielegnacja-skory-twarzy-cera-sucha.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak zawsze zachwycasz, piękne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze wiosny za oknem nie ma ale na Twoim oczku jak najbardziej wiosna zagościła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie :) Czytam i oglądam - a i tak tylko mogę się zachwycać, bo nigdy tak nie będę umiała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie leczę pazurki po tipsach - i polecam serdecznie, najlepsze jakie udało mi się odkryć (wcześniej moim hitem były OPI) :)

      Usuń
  13. piękne kolory i perfekcyjne wykonanie :)
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znów zaskakujesz pomysłami;). Podoba mi się,ale jak maluję dolna powiekę to efekt jest potem nieciekawy, bo mam wrażliwe oczy i często mi łzawią . I co się dzieje, rozmazaniec :(

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie... gdzie ta wiosna.... :(

    Makijaż jak zwykle zachwycający;):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie i bardzo dokładnie to wyszło ; )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Tobie te makijaże to wychodzą...zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy Twój makijaż mnie zachwyca i świetnie, że dodajesz do niego instrukcję krok po kroku, ale ja niestety nie potrafię tak pięknie tego wykonać!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie to wygląda:) podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne połączenie kolorystyczne, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Woooho! Przepiękna!
    Teraz to wiosna na bank przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie - moja śliczna Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki piękny i kolorowy ptak! połączenie kolorów rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł i ekstra precyzyjne wykonanie - to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantstyczny!!! mam nadzieję, że przywoła wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny !! ekstra wykończenie zewn. kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie dziękuję za odpowiedz, jak zmienić adres bloga :) Świetny makijaż i bardzo pomocna instrukcja, wszystko doskonale widać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, miejmy nadzieję, że przywoła wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, właśnie odczytałam pani komentarz na moim blogu dotyczący rozdania. Na początku chciałam przeprosić za brak banneru, nie umieściłam go, ponieważ pomyliłam się przy zgłoszeniu. Chciałam zaznaczyć NIE, ale przez przypadek zostawiłam TAK, w tej chwili bannerek już widnieje na moim blogu. Co do obserwacji i lajka na FB to oba warunki spełniłam już wcześniej. Nie wiem jak u Pani, ale u mnie wyświetla się mój avatar w ramce obserwatorów, tak samo jak odwiedzam fanpage na fb - również pojawia mi się informacja o tym, że już tę stronę lubię.

    OdpowiedzUsuń
  30. no świetny makijaż!co tu więcej pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie i wiosennie Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super malujesz!


    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz talent do robienia tak cudownych makijaży ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie codzienny ale za to piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ah Gosiu, Gosiu zadziwiasz mnie coraz bardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to gdzie? Wiosna ukryła się u ciebie na blogu :) Na prawdę piękny makijaż, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super :) a wiosna tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zwykle bardzo sprawnie i profesjonalnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń