Makeup Pinky

Witajcie, jakoś ostatnio mam natchnienie na makijaże, dlatego dzisiaj kolejny tym razem na konkurs organizowany na bangla.pl - mam nadzieję, że troszeczkę się Wam spodoba - u mnie delikatne makijaże raczej miejsca nie maja dlatego tak szaleję kolorami  :)

Skoro wczoraj wyraziłyście chęć uczestnictwa w makijażowej zabawie, już jutro rusza projekt na moim blogu..będzie trwać 7 tygodni o ile nie zmienię tego ha ha...nie wiem czy wolicie coś w jednym temacie czy jednak każdy tydzień w innej kreacji ?

Poniżej kilka ujęć tego makijażu :) Czekam na Wasze komentarze i jednocześnie komentuje Wasze blogi :)


Tyle pomysłów na zabawy a nie wiem od czego zacząć :)

Pozdrawiam i uciekam do Was moje Kochane :)

38 komentarzy:

  1. Każdy tydzień w innej kreacji! :) jeszcze nie miałam okazji brać udziału w żadnym wyzwaniu makijażowym, i to będzie moim pierwszym :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :)
    Gdybyś mieszkała w mojej okolicy, to bym Cię napastowała o lekcje makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż!
    piękne kolory i jak zawsze idealne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne przejścia kolorów! ;) Ja mimo usilnych prób dalej tak nie potrafię. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy tydzień inny :D, makijaż jak zwykle perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja się zapisuję na zabawę :) a makijaż...hmm...wiesz że jestem Twoją fanką :)czyli tradycyjnie meeeeeega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż Gosiu! :) cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocny makijaż, ale jednocześnie interesujący:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny ! pomyslowy bardz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra graficzna precyzja, jestem pod wrażeniem jako totalna amatorka, ale i osoba o jakimś tam poczuciu estetyki na zadawalającym poziomie :D Podoba mi się :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty jesteś "Mistrzynią makijażu" - co więcej mogę dodać...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jest piękny. Twoje "dzieła" są tak inne, nietypowe i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie zastanawiałam się czyj jest ten piękny makijaż, i już wiem! :) Mój przy Twoim to kompletna klapa kochana! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny i perfekcyjny, zaczynam uwielbiać róże, których do tej pory nie doceniałam w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko! Bosko! I jeszcze raz Bosko! :) Uwielbiam Twoje makijaże, tą perfekcję :D Ja nie mam ostatnio czasu na makijaże, a jak mam to jestem zmęczona po całym tygodniu i nic mi sie nie chce :P Ale może coś dziś wymodze ;)

    PS. U mnie na blogu obiecany makijaż zrobiony na konkurs u Julii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne B :)
    bo o makijażu już nie wspomnę, bo zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich małych arcydzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, aż w oczkach mi łezki stanęły ze wzruszenia na Twoje słowa. Takie stwierdzenie, że powinnam wygrać od profesjonalistki to ogromny komplement!!! Mam nadzieję, że kiedyś wypracuję taką precyzję jak u Ciebie, każdy make up spod Twojej ręki wywołuje u mnie wielkie "WOW!"... Gdzieśtam wyczytałam, że lubisz cienie z Marizy. Jestem konsultantką i z początku podchodziłam do tej firmy sceptycznie, bo jednak słabo była mi ta marka znana, to kiedy do moich łapek wpadł matowy cień o nawie "Oranżada", po prostu pełny zachwyt. Sleekowe maty wymiękają, choć wszyscy zachwycają się cieniami tej angielskiej firmy. Teraz zamówiłam sobie kolejne kolorki i do tego jeden sypki, ciekawa jestem, jak się taka konsystencja będzie sprawować. :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow przepiekny makijaz, cuda tworzysz Gosiaku :* Wyslalam Ci maila w jednej sprawie, odczytaj prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż!:) I świetne kolorki;D

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle tylko się zachwycam Twoimi pracami, świetnie się spisałaś

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, śliczny makijaż. Masz wygrać:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie twoje makijaże są THE BEST! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż jak zwykle :) no i jaka precyzja

    OdpowiedzUsuń
  24. Po pierwsze zazdroszczę tak dużych oczu, na których jak widać można szaleć :)po drugie makijaż jest świetny, zdecydowane mocne cienie i te idealne cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem jak zawsze:) Makijaż jest przepiękny i wykonany perfekcyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie artystyczne makijaże, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze rewelacja, już mi brakuje przymiotników, rzeczowników, przysłówków żeby opisać twoje makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Omg! :o fantastyczny :) szkoda że tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Będę trzymała kciuki za Ciebie;), bo paletki z cieniami do wygrania są naprawdę fajne i będziesz miała czym tworzyć następne makijażowe stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym tak umieć ....
    genialny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki kochana:** zawsze lubiłam wszystkie nietypowe ciuchy;D :))

    patrze i patrze wydaje mi sie ze komentowałam ten makijaż ale coś komentarza swojego nie widzę;D
    piękny, sama bym się tak z chęcią umalowała:**

    kochana powiedz mi jak ustawiałaś podstrony recenzja, make-up itd. to gdzie się zmienia aby byly tak jak ty masz bardziej po prawej bo u mnie po lewej są a chciałabym wyśrodkować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudowny, naprawdę niesamowity..Szkoda, że ja nie mam takiego talentu i cierpliwości.. :)

    OdpowiedzUsuń