„Makijaż w stylu Audrey Hepburn Defilada Gwiazd z Golden Rose”

Witam,
dzisiaj makijaż inspirowany gwiazdą w tym przypadku jest to Audrey Hepburn - piękna i niezwykle zmysłowa kobieta która uwodzi swoim spojrzeniem.
Cechą charakterystyczną makijażu Audrey Hepburn są mocno zaakcentowane brwi oraz smoliście czarna kreska na górnej powiece.
Ja w swoim inspirowanym makijażu postawiłam również na mocny akcent czyli : grube brwi oraz kreska eyelinerem. Dodatkowo unikając całkowitego kopiowania makijażu Audrey nieco zmodyfikowałam go i mam nadzieję że przypadnie do gustu .
Moja inspiracja może być również makijażem wieczorowym lub dla odważnych - dziennym.



Zapraszam na mój makijaż wykonany do konkursu : „Makijaż w stylu Audrey Hepburn Defilada Gwiazd z Golden Rose”



Kosmetyki użyte do wykonania tego makijażu :

1. Podkład Essence Stay All Day 010
2. Puder sypki KRYOLAN
3. Paletka do brwi CATRICE
4. Biały cień MARIZA
5. Opalizujący cień Accessorize
6. Grafitowy cień MARIZA
7. Czarny eyeliner Golden Rose CLASSICS DIPLINER WATERPROOF ULTRA BLACK
8. Czarna kredka Vipera IKEBANA 
9. Róż do policzków Bell
10. Tusz do rzęs CAT WALK Golden Rose

65 komentarzy:

  1. Jacie;P
    ten makijaz udał Ci się perfekcyjnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twoim wykonaniu wszystko wygląda świetnie. Jesteś skarbnicą pomysłów i talentu oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny, perfekcyjny makijaż! Oj chciałabym umieć taki sobie zrobić, na pewno przyciąga spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jak pięknie :) moja śliczna perfekcjonistka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w takim makijażu :)
    I więcej uśmiechu poproszę !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jak zwykle tylko się zachwycam Twoją sztuką!cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty potrafisz wyczarować cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny *_* chciałabym mieć taki na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wow ;O szczenka opada, robi wrazenie ;) masz bardzo podobny kolor oczu do moich ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje, idealnie dopracowane w najmniejszym szczególe, makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo - bardzo mnie cieszy Twój komentarz :)

      Usuń
  12. Ooooooch przecudowny Kochana!!! <3 Wyglądasz bajecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  13. super, u Ciebie zawsze znajdę coś do zainspirowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kochana z tego powodu :)

      Usuń
  14. pięknie jak zawsze...brakuje tylko uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj kochana niestety moja matura sama się nie napisze :( Teraz skupiam się przede wszystkim na tym, nowe posty powstają powoli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały make up, pięknie się prezentuje ten złoty cień

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci wyszło ;) no i wyszperałaś fajny makijaż swoją drogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze ten makijaż jest przepiękny:) cudownie podkreśla Twoje oczęta:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie Ci w gtakim makijazu ! te wlosy i kolczyki cudne ;]
    jeszcze suknia i na bal;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyszedł, bardzo wiernie odwzorowany! Gratuluję talentu i dobrego oka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż!:) I bardzo Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesliczne masz oczy i idealny do tego makijaz <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze - genialnie!!!
    Podziwiam z zachwytem...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie, chciałabym umieć malować jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie Ci w takim make-up'ie :)) kreska idealna! :)) pięknie;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż :) Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszedł Ci niesamowicie :D Jest sto razy lepszy od mojego :P Też biorę udział w tym konkursie :D Super zabawa ;)

    Pozdrawiam i obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że jeśli czas mi na to pozwoli to spróbuję swoich sił w większości ;) Na pewno odpuszczę sobie tydzień z Monroe, w jej makijażu nie ma za dużego pola do manewru :P Ale nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań i może jury spodobają się nasze makijaże ;) Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  29. kreska idealna ! :)
    BOSKI MAKIJAZ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo precyzyjnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealnie wykonany, wygląda na bardzo pracochłonny. Efekt rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze perfekcyjny, kolejny raz jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  34. wow piękny makijaż<3 wszystko idealnie dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  35. każdy makijaż wychodzi Gosi perfekcyjnie nie tylko ten :P byle do piątku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  36. ależ perfekcyjną kreskę zrobiłaś - cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ten makijaż;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Perfekcyjne wykonanie, wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę Ci bardzo takiego talentu.Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się osiągać takie świetne efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wyszedł Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie napiszę nic odkrywczego..ale muszę - PIĘKNY MAKIJAŻ:) Cudowny !!! Masz talent, naprawdę :) Pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczny makijaż :) pasuje ci bardzo, super w nim wyglądasz, aaa no i gratuluję wygranej na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  43. idealny, chciałabym się w takim zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Od razu wpadł mi w oko więc nic dziwnego że wygrałaś gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam na fb, że wygrałaś i prawidłowo, bo makijaż cudowny :) Gratulacje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję bardzo i Tobie również baaaaaaardzo gratuluję. Wykonałaś naprawdę wspaniały makijaż, bardzo profesjonalny, ale jak się rozglądnęłam już u Ciebie - wszystkie takie wykonujesz. :-) Nagroda na pewno będzie wspaniała, Twoja także, ale nie one są dla mnie najważniejsze. Dla mnie cenne jest samo wyróżnienie, że ktoś mnie docenił "z góry", to moje pierwszy taki sukces, bo moja przygoda z makijażem trwa niespełna rok. Dodało mi to troszkę pewności siebie i jednocześnie zachęciło, by dalej pracować i udoskonalać się.

    Nie może być inaczej, bym takiego wspaniałego bloga nie dodała do obserwowanych. Z chęcią będę na bieżąco z Twoimi wpisami. :)

    Pozdrawiam wiosennie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Malgosiu piekny jak kazdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny! Świetnie w nim wyglądasz. :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń