Makijaż w stylu Marylin Monroe - Defilada gwiazd z Golden Rose

Witajcie, ostatnio mam wiele spraw na głowie ale wracam do Was co kilka chwil :)
Dzisiaj pościk konkursowy oczywiście - Defilada gwiazd z Golden Rose - na 2 Tydzień się spóźniłam , dzisiaj przedstawię moja interpretację urody i makijażu Marylin Monroe która jest piękna i zmysłowa. Generalnie moja wersja to Marylin w wersji z długimi włosami :) Makijaż Gwiazdy charakteryzuje czarna gruba kreska na górnej powiece, cenie w beżowo-brązowych kolorach - bardzo delikatnie oraz co się najbardziej rzuca w oczy ??? PIEPRZYK który musiałam zaakcentować, nie można oczywiście zapomnieć o sexownie czerwonych ustach. Mam nadzieję że moja interpretacja makijażu się Wam spodoba - nadmienię jeszcze, że ten makijaż gościł u mnie cały dzień - nowość ponieważ nie wychodzę z domu bez czarnej kredki na linii wodnej :)Marylin dobrze na mnie działa :)



 Zapraszam na mój makijaż wykonany do konkursu : „Makijaż w stylu Marylin Monroe Defilada Gwiazd z Golden Rose”


 
 " MAKIJAŻ W STYLU MARYLIN MONROE - DEFILADA GWIAZD Z GOLDEN ROSE "



Użyte kosmetyki :

* podkład Dermacol
* podkład Essence stay all day 10
* puder sypki Rimmel
* Czerwona szminka MARIZA
* Tusz do rzęs Essence Multi Action
* Kredka do brwi Golden Rose nr 101 oraz 102
* Opalizujacy beż cień do powiek Accessorize
* Jasny brąz paleta 120 cieni
* biały cień MARIZA
* Czarny eyeliner Golden Rose CLASSICS DIPLINER WATERPROOF ULTRA BLACK

79 komentarzy:

  1. wow. Tobie nawet włosy pasują w tej stylizacji! super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Lepsza wersja Marilyn:)

    OdpowiedzUsuń
  3. beatiful! such a ladykiller!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszlo...
    Tym makijazem wykosisz nas wszystkie :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Prawdziwa pin-up girl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :D tylko uśmiech by się przydał :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż - a Ty masz przecudowną urodę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wygladasz zjawiskowo !!pieeekny makijaz

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie jest pięknie chyba w każdym makijażu! :) I mamy coś wspólnego, ja też ciągle maluję linię wodną na czarno :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, jak cudownie Ci w tym maijażu!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja :))
    naprawdę ślicznie ci w takim makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny! idealny na kazda okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyszło! :)
    pasuje Ci taki makijaż :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, widze że Twoja uroda jest idealna do różnych metamorfoz.

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ Ci ślicznie w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezle ci to wyszlo i nawet pasuje :)

    zapraszam na rozdanie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow pięknie Ci to wyszło, chyba najlpesza Monroe jaka widziałam, kreska boska

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż, świetnie udało Ci się odwzorować kultowy makijaż Marylin!

    OdpowiedzUsuń
  20. ooooooo jak przepięknie :) mój styl ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż :) Ja kocham czerwone usta :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz co, pasuje Ci ta stylizacja bardzo

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie, to spotkanie było spotkaniem "wykładowym" jeśli można tak to ująć i miało na celu pokazanie życia blogerskiego z różnych perspektyw :) No i największym prezentem byli oczywiście Maciek i Ilona :)

    Poza tym, całe szczęście, że nie było kosmetyków. Było widać kto po co przyszedł na spotkanie tak naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, wyszło cudownie!
    przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie..
    Dostałaś ju nagrodę z Defilady? Nie wiem czy to oni jeszcze nie wysłali czy poczta coś nie halo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam dzisiaj :) także jeśli Ty dziś ni dostałąś to jutro powinna być :)

      Usuń
  26. Uwielbiam Marylin Monroe i makijaż jest rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam już kilka stylizacji Monroe do tego konkursu!:) Oj będzie ciężko, wszystkie cudne!:)Śliczny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! Jak zawsze pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam makijaże w stylu MARYLIN MONROE:) wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie wyglądasz w takim makijażu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie i pasuje Ci taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie tylko szkoda, że bez uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  33. Łooooooo ślicznie wyszło!!! jak siostra bliźniaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku nie poznałam cię :) Naprawdę genialnie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawet lepiej niż makijaż Marylin :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz przepięknie - ale uśmiechnij się :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny! Chyba przestanę oglądać, bo mam coraz większe kompleksy... (hi hi hi, żartowałam) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo do Ciebie psuje ten makijaż, Twoja buzia wygląda pięknie, usta włosy, cera, cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo wszytskim za tak miel komentarze...szkoda tylko że mam w kącikach ust nieprzyjemne niespodzianki które mi wyskoczyly z przmęczenia...bardzo mnei one deneruwja i psuja cały makijaż..ale udajcie że tego nie widzicie hehehe

      Usuń
  39. Wow genialny makijaż :) Jestem pod wrażeniem. Ślicznie :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Utwardzacz ma niedługo dopiero pojawić się w asortymencie sklepu :) I wtedy będzie znana jego cena :)

      Usuń
  41. pasuje ten pieprzyk! a makijaż idealny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie Ci w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  43. proszę o wklejenie banera konkursowego i przeslanie linka w komentarzu pod postem konkursowym.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super bardzo mi się podoba, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jestes sliczna a makijaz przewspanialy!

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie! jak zawsze!
    a rzęsy do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A Ty znowy nas na łopatki rozkładasz :D Haha, bosko kochana! Jestem pod wielkim wrażeniem, bo sądziłam, że mejkap jest prosty, a Ty mimo wszystko zrobiłaś z niego cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zjawiskowo;) Pasuje Ci taka stylizacja;D

    OdpowiedzUsuń
  49. To jest tak piękny i wdzięczny makijaż. Wyglądasz w nim wspaniale, zwłaszcza, iż jesteś blondyneczką - potęguje wrażenie Twojej Marilynowatości! :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Gosi jak zwykle genialnie :)) ale ta stylizacja wyjątkowo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  51. WOW - też bym tak wyszła z domu :) wyglądasz zachwycająco !!

    OdpowiedzUsuń
  52. genialny...no i ten pieprzyk - jak wisienka na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję ponownej wygranej! :-) Zasłużyłaś na docenienie! :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. wow kochana wyglądasz bardzo sexy w tym makijażu :)) pasuje Ci make-up w stylu Marylin:))

    Zapraszam na Nowy post
    i konkurs Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  55. pasuje Ci w 100% taki look!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowny! Wyglądasz genialnie i baaardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowny makijaż!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń