Szmaragdowy makeup z złota kreską



Witajcie, ostatnio mam niewiele czasu i troszkę się opuściłam w blogowaniu, ale juz nadrabiam swoje niewielkie zaległości :)

Makijaż szmaragdowy ze złota kreską wykonałam dla serwisu urodaizdrowie.pl
i jest to malutka zapowiedź tego makijażu.

Kiedyś na blogu http://lifenatalki.blogspot.com/ wygrałam perfumki FM Group które fajnie zaprezentuje w następnym pości..miałam fotek wykonanych milion i ani jednej znaleźć nie mogę :(



Dzisiaj mam tylko makijażyk, wiosnenne porządki zajmuja mi mnóstwo czasu - myślę ze juz od jutra wróce do Was i będę zarzucać coraz to ciekawsze makijaże :)
Tymczasem atakuję Wasze blogi !
Chciałabym również Was poinformować, że zawsze odpowiadam na pozostawione na moim blogu komentarze -jeżeli nie w tym samym dniu to z lekkim opóźnieniem, jednak zawsze odpowiadam na komentarze pod postem i na Waszych blogach :)



Mam w planach zabawę makijażową ..mam tylko pytanie macie ochotę czy jednak nie ?


63 komentarze:

  1. Potrafisz zawsze tak fajnie połączyć kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ... piekny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że mamy ochotę! Twoje makijaże są cudowne, jesteś dla mnie niedoścignionym ideałem, inspiracją! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się dojść do takiego wysokiego poziomu w makijażu :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo, szybko dojdziesz do tego " poziomu" dużo trenuj i efekty szybko dostrzeżesz :)

      Usuń
  5. Zawsze jestem zauroczona. I zaczynam mieć kompleksy, bo w życiu tak nie umiałabym...
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Ty mi lepiej powiedz jakich cieni tutaj użyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź ;* Rany tylko trzy! Łał, jestem pod większym wrażeniem. To ten cień Vipery mi bardzo w oko wpadł ;)

      Usuń
  8. kurcze ależ pięknie!
    Zazdroszczę odwagi w noszeniu takich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kolorowe makijaże, wiec takie to dla meni nic szczególnego :) Moge Cię nauczyc tej odwagi :p

      Usuń
  9. Tak patrzę na twoje oczko i wiem, że w konkursie makijażowym to bladych szans nie mam, jak zawsze pięknie. Kreseczka daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam nie masz szans :) na pewno masz ..kazdy ma hehehe

      Usuń
  10. mnie zadziwiają Twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile bym dała za takie brwi... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, Ty mnie nie zabijaj... jesteś jedną z najlepszych wizażystek jakie miałam do czynienia poznać /co prawda nie osobiście, ale jednak:D/ :* A co do donegal, to ja koresponduję z Panią Anną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie! uwielbiam Twoje makijaże :)
    a na zabawę makijażową jak najbardziej mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne połączenie! Wygląda naprawdę cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaale Moja Kochana wspaniały makijaż zrobiłaś <3 :) Wyglądasz czadowo!! :***
    A co do zabawy to super chętnie ale czasowo pewnie nie dam rady :(
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko nosze niebieski na powiece ale na Tobie to wszystko pieknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny makijaż, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka cera<3 albo świetny podkład:) bardzo widowiskowy makijaż świetny do sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. btw to gratulacje za Audrey ;)
    a ten makijaż też jest super oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż! :) złota kreseczka to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakbym tak miała teraz wybrać najładniejszy Twój makijąz, to chyba nie darady :) Bo coróż pięknie.
    Mam nadzieję, że na bangli wygrasz, jeśli weźmiesz udziała.

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczny i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zabawa makijażowa u Ciebie - zawsze!
    a dzisiejsze oko piękne - idealne na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super makijaż :) Ja zawsze mam ochotę na zabawę makijażem, więc czekam na efekty Twojej fantazji kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie...chyba wlasnie widzialam tam Twoje zdjecie...moje tez jest:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny, bardzo podoba mi się połączenie z białym cieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A co do zabawy to mnie bez różnicy i tak się nie znam na tworzeniu makijażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. u Ciebie na oku, to chyba każde połączenie świetnie wygląda...!!! Nie iwem jak Ty to robisz??

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wezmę udział w Twoim projekcie, jeżeli takowy zorganizujesz. Uwielbiam tego typu zabawy, zawsze idzie spróbować coś nowego, czego być może nigdy by się nie spróbowało. A makijaż - no co tu dużo mówić... Jest tak piękny i zachwycający, że nie jestem w stanie dobrać odpowiednich słów, by to opisały... <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. makijaż prezentuje się świetnie. Lubię do Ciebie zaglądać :)) a co do zabawy, jestem na tak!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej :)
    A makijaż jak zwykle zjawiskowy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam turkus na oczach:) U Ciebie świetnie wygląda połączenie tego koloru z ciemniejszymi skrzydełkami:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny ten makijaż:) pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne, ja mam ANTYtalent

    OdpowiedzUsuń
  35. no i co ja mogę napisać - GENIALNY po prostu

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż jak zawsze cudo ;) Obcięłaś włosy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  37. idealnie zrobiony :) zazdroszczę talentu !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. laleczka- uwielbiam Twe makijaże ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealne przejścia i moje ulubione kolory :)Uwielbiam oglądać zabawy makijażowe, więc jestem jak najbardziej za! Jeżeli chodzi o lakier Donegal..ja akurat nosząc go robiłam duże porządki i nie ucierpiał. Może jest to wina utwardzacza, albo jego braku, że tak szybko pojawiły się odpryski? U mnie dodatkową warstwą zabezpieczającą były flejksy z Inglot, więc może to też miało wpływ na 5 dniowe wytrzymanie w nienaruszonym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. beautiful!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba, szczególnie ten zimny brąz w połączeniu z niebieskim, cudny make up

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny.. uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń