ASTOR Eye Artist Palette

Witajcie, przepraszam za tak długa nie obecność ale niestety praca i wyjazd weekendowy zajął mi sporo czasu. Jednak postaram się nadrobić wszelkie zaległości i odwiedziny Waszych blogów :)

Dzisiaj się chwalę jeszcze ponieważ 21 maja 2013r. obchodzimy już drugą rocznicę ślubu:) Więc dzisiaj będę jeszcze świętować z mężem <3 <3 <3

________________________________________________________________
Wracając do bloga dzisiaj prezentacja paletki ASTOR o której dość głośno na blogach. Pokażę również makijaż wykonany przy użyciu tej paletki. A więc zapraszam do lektury.

Paletka jest fajnym kosmetykiem tej firmy, mimo że mam mieszane uczucia co do tego jak paletka sprawdza się solo :)
Koszt tej paletki to : 29zł  - jest to cena nie wygórowana biorąc pod uwagę trwałość i wydajność produktu. 
Jako maniaczka cieni jestem z niej zadowolona, bo nawet z najgorszych cieni wydobędę to coś co mi się spodoba w późniejszym makijażu.


Połączenie kolorystyczne jest bardzo fajne, najbardziej do gustu przypadł mi ten 4 cień w paletce - lekko neonowy fiolet.

Cienie na powiece prezentują się następująco :

Ja osobiście z paletki jestem bardzo zadowolona, mimo że troszkę się za bardzo błyszczą , pozostaną w moim kuferku na dłużej :)


Paletkę cieni otrzymałam do testów za pośrednictwem serwisu www.bangla.plKlubu Kejt


27 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Wam życzę i kolejnych rocznic :) A co do paletki to też akurat ją mam, nawet w 3 wariantach kolorystycznych. Trochę te cienie za mocno połyskują ale nie są złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki i super makijaż :)

    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani najlepszego z okazji rocznicy ślubu :)
    Paletke mam i też myślę że przyciąga wzrok :)
    Ślicznie Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, a makijaż jak zawsze uroczy, kolory są takie przepiękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak rocznica, to życzę Wam wielu wspaniałych lat razem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały makijaż :)

    Wszystkiego najlepszego dla Was i ciągle dużo miłości!!! :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje !!! To będziecie świętować !
    Ładny ten fiolecik,paletka pięknie się prezentuje na oku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę paletkę Astor, ale w innych kolorach.:) Jest całkiem fajna.:)Makijaż śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny makijaż oka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. malowałam tą paletką na finale konkursu astor ! :D pamiętam ją do dzisiaj. faktycznie strasznie świecące te cienie z tych paletek, ale generalnie astor nie ma w swojej ofercie cieni matowych z tego co pamiętam. bardzo ładny makijaż nią wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy ślubu! ;*
    makijaż jak zwykle bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful colors
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż.
    Wszystkiego dobrego na kolejne wspólne lata :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym makijażu! :) Gratulację z okazji drugiej rocznicy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory i ten makijaż! Cudny, jak zawsze i taki wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolorki a makijaż cudny jak zawsze!
    gratuluję pięknej rocznicy, my świętujemy 23 maja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. tez ja mam i kilka innych z tej seri;] idz swietuj;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 2 rocznicy :) my mamy pierwszą 2.06. :)makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny makijaż, ale w sumie wolę bardziej klasyczne paletki niż taki "wywijasy", zawsze mam wrażenie że ciężko z nakładaniem cienia :/
    ps. mój makijaż do projektu - tak na ostatnią chwilę dosłownie ;)
    http://mamo-ja-sama.blogspot.com/2013/05/tydzien-4-addicted-to-makeup-zainspiruj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i samych szczęśliwych chwil u boku męża :)

      Usuń