Donegal - zmywacz do paznokci w żelu

Długi weekend już się rozpoczął, pierwsza wolna sobota w tym roku napawa mnie wielka radością i ochotą do życia. Dodatkowo słońce za oknem powoduje, że jestem happy :)
Dzisiaj recenzja zmywacza do paznokci w żelu który jest dla mnie zupełną nowością i czymś co mnie niebywale zaskoczyło.

Produkt otrzymałam od firmy DONEGAL w ramach kontynuacji współpracy, fakt ten nie wpłynął na moja końcową opinię.
 Jestem maniaczka kosmetyczną jednak wielki łukiem zawsze omijam szafy z lakierami do paznokci. Nie posiadam pięknej i długiej płytki, dlatego nie posiadam szczególnej wiedzy w tym temacie, mimo to od czasu do czasu moje paznokcie świecą kolorem.
Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango DONEGAL został okrzykniętym przeze mnie najlepszym zmywaczem do paznokci. Chcecie pewnie wiedzieć dlaczego ? A właśnie dlatego, że po pierwsze jest w żelu - konsystencja zmywacza jeżeli gościła w moich zbiorach, zawsze była bardzo płynna. Opcja zmywacza w żelu jest bardzo dobrym rozwiązaniem, szczególnie dla osób które lubią codziennie mieć inny kolorek na pazurkach. 

Wrażenia jakie miałam po otwarciu opakowania, to coś nowego w porównaniu z zapachem jaki unosi się od innych zmywaczy. Nie wyczuwam już nieprzyjemnego i bardzo intensywnego zapachu który szczególnie drażni moje nozdrza.
Zmywanie lakieru do paznokci z użyciem tego produktu to sama przyjemność. Zapach mango jest bardzo mocno wyczuwalny i tym samym niezwykle przyjemny, długo utrzymuje się na paznokciach i jest to dla mnie w pewnym stopniu spory plus.

Główne zamierzenie produktu jako środek niwelujący lakier do paznokci właśnie z paznokci, sprawdza się w swojej roli znakomicie.
Zmywacz działa praktycznie natychmiastowo. Wystarczy lekko przetrzeć paznokieć płatkiem zwilżonym żelem i od razu można zauważyć działanie produktu. Jednym płatkiem zwilżonym zmywaczem możemy zmyć lakier z paznokci obydwu rąk. 


Zauważyłam, że zmywacz do paznokci Donegal oprócz zmywania lakieru pielęgnuje płytkę paznokci i skórki. Paznokcie są zadbane przez "profesjonalistę", odniosłam wrażenie jak by paznokcie stały się mniej kruche i łamliwe.
Zmywacz wzbogacony został o cenne składniki i minerały szczególnie w witaminy A, B, E, F, H oraz prowitaminę B5 która nawilża i uelastycznia płytkę paznokcia.

Produkt jest niezastąpiony i powinien gościć w kosmetyczce każdej kobiety.
Szkoda że u mnie ten zmywacz jest ciężko dostępny , ponieważ byłby moim ulubieńcem.

Zapraszam serdecznie na stronę producenta dostępną pod adresem  :

www.donegal.com.pl

26 komentarzy:

  1. Ciekawie zmywacz w żelu tego jeszcze w mojej kosmetyce nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też taki kosmetyk jeszcze nie zagościł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go, dla mnie to bubel
    nie radził sobie z większością lakierów, do tego niewydajny ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ale z chęcią poznam ;) buzi Gosiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zmywacz w żelu ;) brzmi ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam zmywacz z Donegala i byłam bardzo zadowolona, głównie dlatego, ze nie wysuszał paznokci i pieknie pachniał a i był jeszcze bardzo wydajny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę, nie słyszałam nawet o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajny ten zmywacz, jak dla mnie nowość:))

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy go chwalą, muszę przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też jeszcze takiego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a napisałam pod postem z pracami motyw zwierzęcy i makijaż arabski, że nie ma moich prac i się ciągle nie pojawiają ;<

      Usuń
  11. zmywacz w zelu brzmi ciekawie
    jesli tylko znajde,kupie x

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez kilka lat trenowałam karate i kick-boxing...dopóki mnie dyskopatia nie dopadła. Wyrobiłam sobie wtedy mięśnie i utrzymują się do tej pory:) Poza tym mam niski poziom tkanki tłuszczowej, mam męską budowę ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nigdy tego zmywacza, ale z chęcią go wypróbuję, skoro nie tylko zmywa lakier, ale także pielęgnuje paznokcie i skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze takiego cudeńka nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze zmywacza w żelu. Zaciekawił mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie używałam takiego wynalazku, ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam zmywacza w żelu:) Będę musiała go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słyszę o takim zmywaczu, ale brzmi fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. juz od dwana miałam na niego ochote ze wzgl na sprawdzenie jak to bedzie z zelowa konsystencja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja ulubiona odżywka to ta od New nails - moim zdaniem jest genialna, po prostu nie ma problemów z paznokciami, wyglądają ładnie. Przechodziłam przez etap korzystania z kiepskich kosmetyków - wtedy było po prostu źle, ale na szczęście - udało się w 100% z tego wyjść.

    OdpowiedzUsuń