Kolorowe testy z portalem bangla.pl

Witajcie, po dość długiej nie obecności i braku aktywności na blogu spowodowanej moja pracą, wracam do Was z samymi newsami. Jednym z nich jest pewna akcja która mnie niezwykle zadowoliła, mianowicie testy kosmetyków kolorowych mających na celu porównanie kosmetyków tańszych z tymi droższymi. Pierwszy etap testów to cienie do powiek.

Przedstawię po kolei paletki jakimi będę wykonywać makijaże i tym samym je szczegółowo testować.

Paczka została dostarczona kurierem w bardzo szybkim tempie, idealnie zabezpieczona.




Paletki cieni jakie otrzymałam do testowania :

* L'OREAL S3 - juz jestem w trakcie testowania a więc szykujcie sie na post o tych cieniach :)



* ASTOR 615 Smokey Purple
* RIMMEL 002 Smokey Brun
* WIBO 51

* MISS Sporty 408 Acid Smoky
* ESSENCE Quatro 11 sea my eyes!
* BOURJOIS 01 girls dandy
* MAYBELLINE 13 Nude Beige



Jestem bardzo ciekawa która paletka okaże się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę i urzeknie mnie swoja pigmentacją i trwałością. Ciekawa jestem która paletka Was najbardziej zaciekawi i która będziecie chcieli zobaczyć jako pierwszą na blogu.

Kosmetyki prezentowane w tym poście dostałam od serwisu Bangla.plKlubu Kejt .

45 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością na opinię o palecie z astora. chciałam ją zakupić :)) ale jeszcze się troszkę wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te fioletowe z Astora są śliczne !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zazdroszczę :D Czekam na każdą recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, to testuj kochana, testuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw do testowania. Mi najbardziej wpadła w oko paleta L'oreal ;) już czekam na recenzję. Kiedyś miałam tę samą paletkę cieni z Bourjois, ale mimo mojej całej sympatii do tej firmy byłam średnio zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz sporo zabawy kolorem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo moje ulubione z Rimmela :) Genialne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow zazdroszczę bo wszystkie mi się szalenie podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana kto jak kto, ale TY musiałaś dostać tę paczkę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokazuj szybiutko ta od Maybelline :) Ciekawa jej jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super...to teraz czekamy na makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta z Maybelline wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. to teraz musisz nas koniecznie zaskoczyć makijażami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego testowania i malowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. super ale wam dobrze ja na bangle nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa feria barw! Czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój typ Loreal :)
    Mazałam się nimi w Rossmanie i chyba się zauroczyłam :) ale niewiem czy dobrze :)
    Zazdroszczę Ci tej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te z Loreala bardzo mi się podobają
    od roku mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne paletki, czekam na kolorowe make upy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a to będzie znowu sporo makijaży, super gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem szczególnie z Maybelline'a

    OdpowiedzUsuń
  22. oooooooooooooooooooo ile kolorów :) ta ostatnia paletka z beżami wpadła mi w oko,czekam na więcej informacji o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ulubione kolorki cudo :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kolory! Najbardziej mnie urzekły te z Loreala, Miss Sporty i Wibo- ciekawa jestem efektów porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale wielka różnorodność kolorów, z niecierpliwością czekam na zdjęcia makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, śliczne są. U mnie kosmetyczka aż woła o kolorówkę, a ja ciągle na starych...
    Już czekam na nowe arcydzieła w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna akcja :) miłego testowania :) będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie bardzo interesuje paletka Astor i Rimmel, będę zaglądać jak wyszły Ci testy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękności
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow cudowne kolory :* Miłego testowania :) Z niecierpliwością czekam na recenzje i makijaże :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Astor, Maybelline i Rimmel to moje faworytki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. L'OREAL i Miss Sporty najbardziej mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję paczki i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tej z Astora jestem ciekawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rany! Chcę te cienie z L'Oreal-a!!!!! muszę je sobie w końcu kupić!

    Mam te z Astora i mają bardzo słabą pigmentację, prawie ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mialam paletke z Astora . Jak dla mnie za duzo brokatu

    OdpowiedzUsuń