Kolorowo-papierowo

Witam, żeby tradycji stało się za dość, dzisiaj pokażę Wam moje nowe rzęsy od KKCenterHK. Od zawsze marzyłam o rzęsach z papieru. Ciekawiły mnie te wywijaski, wycinanki  - i wreszcie się ich doczekałam . Zaprezentuję je w makijażu abyście mogły zobaczyć jak prezentują się na oku. 

Link do rzęs :
http://www.kkcenterhk.com/p10587/ES-The-Bright-Peacock-Paper-Eyelash/product_info.html .

Jak możecie zauważyć na stronie producenta, wzorów jest dosyć dużo i z pewnością wybierzecie coś dla siebie. Ja wybrałam dosyć " gęsty " wzór -  fajne wycinanki więc jak się tu nie skusić. 

Zacznę od tego że rzęsy kosztują 21,50 $ , czyli w przeliczeniu na złotówki to ok. 45-50 zł , w zależności od kursu dolara. I powiem szczerze - jeżeli wydałabym te pieniądze na papierowe rzęsy, byłyby to najbardziej zmarnowane pieniądze. Rzęsy podczas aplikacji sa tragiczne - nie mogłam sobie z nimi zupełnie poradzić - może miałam gorszy dzień , może się mylę, ale ten produkt nie chciał ze mną zupełnie współpracować. Ciężko było wydobyć ozdobę z opakowania, bałam się że je uszkodzę i efektu nie będę mogła pokazać. Po kilku próbach udało mi się dokleić ter rzęsy i zakończyć makijaż. 

Oto rzesy o których mowa :
a oto efekt jaki można osiągnąć :



Jak Wam się podoba efekt ?

54 komentarze:

  1. Trzeba przyznać że wyglądają bardzo ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo twórczy, a rzęsy hmm oryginalne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wzięło Cie na różne wywijaski na oku:P Makijaż jest cudowny, ale jak dla mnie to rzęsy wyglądają tragicznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nieźle....Ty to masz wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś te rzęsy mnie nie rajcują, ale makijaż ciekawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego "cudu" jeszcze nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to te rzęst wyglądają efektownie tylko w opakowaniu bo na oku to jakoś nie za bardzo...
    Makijaż świetny, ale to oczywiste gdy się ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ z Ciebie artystka :)))) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mejkap zrobiłaś do nich cudowny, ale same rzęsy... czy ja wiem, troszkę dziwnie na oku wygląda ten model - jak normalne ale posklejane mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale makijaż! szaleństwo! ja nie mogę się coś doczekać przesyłki od nich :/ zaczynam tracić nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy niespotykane, bardzo interesujący maikijaż

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt niesamowity:) zazdroszczę talentu:) makijaż jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie ciekawiły te rzęsy :D ale tak szczerze mówiąc nie wyglądają jakoś specjalnie super, już wolę zwykłe sztuczne "firaneczki" :). Makijaż fenomenalny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. osz, swietny make-up! A takich rzes to ja w zyciu jeszcze nie widzialam;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rzęski, aczkolwiek one same są dość bogate i chyba użyłabym ich do prostszego makijażu. no jak dla mnie za dużo się dzieje, ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w pudełku wyglądają lepiej niż na oku, nie mniej jednak makijaż fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  17. rzęsy w połączeniu wraz z makijażem prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że Ciebie też bierze artystycznie :) Niedawno tworzyłam coś dosyć podobnego na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż to taki, że aż kopara opada. Ale uroda tych rzęs jest wg mnie bardzo dyskusyjna, ten kształt ich mi się nie podoba.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem Ci, że są bardzo ciekawe. Do makijażu artystycznego moim zdaniem idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż o wiele ciekawszy niż rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm, moim zdaniem z daleka wyglądają jakby było trochę posklejane. Ale makijaż rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę drogie, ale efekt ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż cudny, rzęsy ciekawe, choć przyznam że osobiście takie nie przypadają mi zbytnio do gustu.
    ps. o ile uda mi się pójść na pewną uczelnię, to będę mieć zajęcia na których własnoręcznie będę robić " sztuczne rzęsy" więc prześlę ci takie w prezencie do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż piękny ale rzęsy...lepiej by było bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne do sesji zdjęciowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. te rzesy idealnie do Ciebie pasują bo robisz takie śliczne artystyczne makijaże :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! makijaż świetny :D rzęsy niezwykle oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zrobiłam monstera :) jest na moim blogu :) Tobie też przesłałam :D
      napisz co sądzisz? :) bo nie wiem czy komukolwiek się podoba...
      http://illusionistofdreams.blogspot.com/2013/05/zainspiruj-sie-na-wiosne-monster-high.html

      Usuń
  29. so perfect!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo pomysłowo i artystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. makijaż jak zwykle piękny i bardzo artystyczny, choć same rzęsy mi się nie podobają - wyglądają na pierwszy rzut oka jak mocno posklejane i pogrudkowane zwykłe rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaz boski, ale same rzesy mi sie nie podobaja. Przerost formy nad trescia niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo twórcze, ale fakt rzęsy na oku nie robią takiego wrażenia jak w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wygląda bardzo ciekawie, zwłaszcza te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się takie rzęsy, ale właśnie ze względu na ich cenę - zrezygnowałam za zakupów..:( A z makijażem to zaszalałaś - mega bombastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowity efekt w całości. Naprawdę, nie wiedziałam, że one tak ładnie się prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  37. Makijaż ogólnie super-świetnie wykonany, ponad może możliwości na pewno! :)
    Ale rzęsy . . zacznijmy od tego że to nie są rzęsy! ;D Oryginalne i ciekawe w pudelku jednak na oku są za sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nigdy nie słyszałam o papierowych rzęsach.
    Ale to chyba nie dla mnie.
    Bardzo ciekawy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  39. make-up baaardzo twórczy, a rzęsy... hmmm... oryginalne ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. no ciekawe .. Ale makijaż, to jest niesamowity bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądają interesująco, jednak chyba wolę tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pełen artyzm! Genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  43. makijaż jest piękny, ale te rzęsy jakoś do mnie nie przemawiają :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale wymyślne :) Na specjalne okazje, bo na co dzień to chyba nie bardzo... chociaż.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo oryginalnie! Wyjątkowo i pięknie;D

    OdpowiedzUsuń
  46. nieźle,nawet nie wiedziałam, że takie rzęsy istnieją :D dobra inspiracja chociażby do sesji zdjęciowych.


    zapraszam do siebie : http://piotrowiczann.blogspot.com/ :)


    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też jestem z zawodu wizażystką :) ale każdy ma swoje jakieś indywidualne podejście i za to się ceni człowieka..
    :):)

    OdpowiedzUsuń