Paletka cieni L'OREAL S3 Disco Smoking


Witam, dzisiaj przedstawię króciutki tutorial w którym rolę główną gra paletka cieni S3 Disco Smoking od L'OREAL. Paletkę otrzymałam od portalu bangla.pl w oraz Klubu Kejt.

Paletkę wybrałam sama, dlatego bordo, fiolet oraz żółć - nie zapominając o wiecznie modnej czerni bardzo przypadły mi do gustu.






Zdanie na temat tej paletki mam podzielone, mimo ze to cienie dość wysokiej klasy. Wszystkie informacje w temacie tej paletki przeczytacie w poście porównującym paletki prezentowane w kilku postach wstecz. Generalnie jestem z paletki zadowolona.
kolia: sklep belia.pl

a teraz zapraszam na tutorial z użyciem tej paletki :

Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was tą paletką, a tutorial zainspiruje do działania.

Na koneic bardzo ważna informacja - wyniki mojego rozdania:

Nagrodę w postaci podkładu Clarena oraz pudru sypkiego Kryolan otrzymuje :

Gratulacje !!! Wiadomośc wysłana na adres mailowy podany przy zgłoszeniu.


Paletke cieni L'Oreal do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl i Klubu Kejt .

43 komentarze:

  1. Piękny makijaż :) kurczę muszę się nauczyć malować kreskę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż! gratki dla zwyciężczyni! http://copacabanaa.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla Mileny
    nie sądziłam że z tej paletki można stworzyć taki radosny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na recenzję tej paletki ;) miałam nadzieję, że okaże się fajna i chyba się nie pomyliłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, taki letni.
    Ja nie umiem tak ładnie łączyć kolorów, rozcierać. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny makijaż , nawet bym się nie spodziewała ze ta paletka można taka perełke stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko !! Co za cudowny makijaż :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze! Bardzo ładny makijaż. Widać, że dużo serca wkładasz w to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki kolorowy, typowo letni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wyczarowałas.. :))

    P.S. Gratulacje !!! Widziałam na facebook że zajęłaś 1 miejsce w konkursie!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful! I love how you used all the colors! They look so beautiful and soft together!

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż udany i rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ładne, wiosenne kolory! :)
    a makijaż cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze że jestem zaskoczona tym co można zrobić z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki prosty makijażyk, jedna mała paletka, a taki efekt! Ślicznie! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie razem wyglądają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. robisz takie piękne kreski, tylko pozazdrościć zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Mileny.
    Makijaż śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory nie dla nie, ale Ty i tak umiesz zrobić porzydek z każdym kolorem :) Super

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna ta paletka :) ładne ma kolory i można nimi wyczarować właśnie taki boski make up :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolorki tych cieni;) Juz od jakiegoś czasu tak im się przyglądam w Rossie ale sama nie wiem czy się skusić, bo za bardzo malować się nie umiem i chyba tylko będą zdobić moja kosmetykę:) A tutorial pomocny, popróbuje trochę z moimi cieniami:) Zobaczymy jak wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten makijaż jest cudowny! Ja bym tak nie umiała...Gratki dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż fantastyczny i zachęca do tej paletki nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem!! *.* świetne kolorki, świetne połączenie i bardzo fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta paletka ma przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż :) Podoba mi się ta paletka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze miałam ochotę na te cienie:) i bardzo podoba mi się ten pomarańcz z żółcią. Szkoda tylko, że fiolet też perłowy bo ogólnie połączenie super

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam oglądać twoje makijaże!
    a te kolorki prezentują się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje rozdania!
    Makijaz wyszedł świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te cienie, a makijaż zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny tutorial i super makijaż oka wyszedł z tych kolorów :) bardzo ciekawa jestem tych paletek, bo do tej pory miałam poprzednią wersję.

    OdpowiedzUsuń