Sztuczne rzęsy Donegal

Witam,
przepraszam za chwilowe nieobecności ale troszkę nie ogarniam wszystkiego i z lekkim opóźnieniem wszystko publikuje, odpisuje itd.
Dzisiaj mam dla Was recenzję sztucznych rzęs DONEGAL.
Uwielbiam sztuczne rzęsy, dlatego każde sztuczne rzęsy jakie mam możliwość testować są dla mnie wielką radością.

Rzęsy jakie otrzymałam, dają bardzo naturalny efekt na oku. Idealnie dopasują się do każdego kształtu i wielkości powieki. Można je delikatnie dociąć. 
Rzęsy są bardzo elastyczne. Nie sprawiają problemu podczas noszenia. Można się bardzo szybko do nich przyzwyczaić.
Wykonane są z bardzo wysokiej jakości tworzywa które do złudzenia przypomina naturalne rzęsy. 
Mam wrażliwe oczy dlatego, czasem miewam obawy czy aby dany produkt mnie nie podrażni. W tym przypadku, byłam mile zaskoczona. 
Moje oczy bardzo szybko przyzwyczaiły się do rzęs , które " otworzyły " moje oko i zupełnie mnie nie podrażniły.

Zestaw zawiera klej który sprawdza się w swoim działaniu. Można nim dokleić rzęsy,bez obaw że szybko odpadną. 

A oto efekt, jak rzęsy prezentują się na oku :


Rzęsy kosztują dokładnie 9,04zł i są nowością w asortymencie firmy. Według mnie są warte znacznie więcej.
Krótko podsumowując, rzęsy Donegal jakie miały możliwość gościć na moich powiekach są jednym z lepszych produktów w tej kategorii a ich jakość jest zachwycająca. Serdecznie polecam wszystkim którzy kochają sztuczne rzęsy, zarówno profesjonalistom jak i amatorom.

Serdecznie zapraszam na stronę producenta dostępną pod adresem  :


36 komentarzy:

  1. Piękne te rzęsy, kochana dziękuje za wyróżnienie mojego tygryska, właśnie zobaczyłam siebie, jest mi niezmiernie miło:))) I kolejna praca zrobiona na wariata, bo zgubiłam jakoś ten tydzień http://malwina305.blogspot.com/2013/05/projekt-u-gosi-zwierzak-pajak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :p Mam jedne, ale zbyt dramatyczny efekt jak dla mnie. Ale prawda, klej jest świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt genialny :) Nie ma tej drastycznej i widocznej różnicy między naturalnymi a sztucznymi rzęsami. Te komponują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo ładnie, miałam kiedyś inne rzęsy donegal i były świetne, jak je spotkam to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam inne rzęsy i kępki Donegal i bardzo sobie chwale choć zawsze mam problem z przyklejeniem całych (używam ich tylko do zdjęć) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prezentują się na oku :) Donegal ma bardzo dobre produkty, które już od dawna sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wglądają bardzo naturalnie!! Śiwetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak , wyglądają bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladają świetnie, bardzo naturalnie. Jakby mi się jakaś imprezka szykowała, to bym sobie takie śliczności założyła

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za sztucznymi:/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe, jednak ja jeszcze nie używałam sztucznych rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbowąc, słyszałam też, że mają bardzo dobry klej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie używałam sztucznych rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nigdy nie uzywalam sztucznych rzes;P fajnie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no wyglądają genialnie :D sama czasem chciałabym zaszaleć z rzęsami, jednak mam zawsze pewne obawy że sobie z tym nie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo subtelne rzesy
    ja kilka razy probowalam kleic rzesy ale juz wiem ze gdybym miala dobry klej bylo by mi latwiej bo zwyczajnie mi nie wychodzilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie stosowałam takich bajerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs, a bardzo mi się marzą :) Może kupię właśnie te :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne, w miarę naturalnie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się! jak na sztuczne rzęsy efekt jest bardzo subtelny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny efekt na oczkach ;) zawsze mam ochotę kupi rzęsy, ale nigdy nie wiem jakie - może na te się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Długie ;) ale fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny efekt dają i są niedrogie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, całkiem niedrogie! I takie delikatne ^^ Tylko pewnie trzeba umieć założyć, bo znając moje umiejętności za 5 minut by mi odpadły :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądają, tak naturalnie.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, ale jak na mój styl właśnie za naturalne:) Ja uwielbiam dramatyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulala, ależ masz firany :D Aaa i..kreska mnie oczarowała i jej kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dojrzewam do czegoś takiego...po twojej recenzji pewnie skuszę się szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie, ja na szczęście mam tak samo wyglądające naturalne rzęsy maźnięte tuszem :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Sztuczne rzęsy to przegenialna sprawa, uwieeeeeeelbiam!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie używałam sztucznych rzęs, ale czasem mnie kuszą ;) jak kiedyś zdecyduję się zaryzykować, to pewno sięgnę po te ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Urzekła mnie kreseczka, ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie nosiłam nigdy sztucznych rzęs:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z Donegal mam pojedyncze kępki rzęs i też byłam z nich bardzo zadowolona, wyglądają naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt naturalny :)a ta metaliczna kreska boska :D

    OdpowiedzUsuń