Turkusowy makijaz raz kolejny :)

Witajcie, dzisiaj mam dla Was makijażyk który wykonałam na konkurs na portal Bangla.pl jakiś czas temu. Jeszcze nie zdążyłam Wam go pokazać i robię to tutaj i dzisiaj :)

Chciałam Was troszkę przeprosić za opóźnienia w publikacji makijaży z zabawy, dlatego przenoszę ten post na Prestige Magazyn, gdzie zobaczycie pełną publikację z zabawy ZWIERZAKIEM i wyłonienie najlepszej pracy oraz standardowo opublikowanie jej w bannerze ruchomym strony głównej magazynu. 
Chciałam tym samym podziękować za liczne odwiedziny mojego bloga i tym samym motywację do działania mimo małej ilości wolnego czasu - sama nie wiem czemu tak się dzieje ale brakuje mi czasu na wszystko :)

W tym momencie rzucam się na Wasze blogi aby odpowiedzieć na wszystkie komentarze :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)

42 komentarze:

  1. Ale świetne!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAK Ty masz czas na tworzenie takich arcydzieł?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskich cieni boję się chyba najbardziej na świecie, ale u Ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow zachwycajacy!!!!
    w odpowiedzi na pytanie:
    Ja swoj kupilam juz kilka lat temu ale po wspisaniu w Google Smoothie Maker - widze ze nadal jest dostepny w kilku sklepach wysylkowych - ceny od 139 zlotych sie zaczynaja -pozdrawiam
    tutaj np:
    http://tvshop24h.com/product.php?id_product=126
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje makijaże są nieziemsko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Uwielbiam niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, piękny jest ten niebieski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetną rękę do makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym takiego nie mogła zrpbić bo mam opadającą powiekę

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny!połyskujący turkusik wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem skąd czerpiesz pomysły, ale życzę Ci, żeby źródło Twojej kreatywności nigdy się nie wyczerpało:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, jak zwykle :) Gosia zanudzasz mnie już swoją perfekcją :D Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, zawsze jestem pod wrażeniem i lubię to powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny makijaż:) A czasu ostatnio to ciągle mało :/ Wiem coś o tym bo sama ledwo ze wszystkim wyrabiam, a na tydzień ze zwierzakami niestety się nei wyrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Z czasem mam tak samo, ostatnio ciągle mi go brakuje :(
    A makijaż piękny :)
    Muszę Ci powiedzieć, że każdy makijaż z pod Twojej ręki jest śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super makijaż, masz piękny kolor oczu Gosiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto ty to masz talent!
    Uwielbiam to co robisz na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny makijaż :) uwielbiam turkusy!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze robię wielkie WOW
    jesteś do tego stworzona!

    OdpowiedzUsuń
  21. hi my dear!

    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te Twoje "geometrie " :) musze kiedys popróbować, naprawdę...jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie jak zawsze Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest takie piękne, że aż słów brak... O.O

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. jaaaa ale pomysl , z ta niby wolną przestrzenia . mega;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aj, ślicznie jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż mam ciarki, szczęka odpada, widząc takie cudo!!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. this is so perfect!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To białe to jest cień czy farbka ?

    OdpowiedzUsuń