AA Make Up BB Beauty Balance Cream OCEANIC

Witam, 
jak już kiedyś wspominałam, od serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt otrzymałam do testów niezwykłą przesyłkę zawierającą mix kosmetyków kolorowych w tym znane wszystkim kremy BB. 
Dzisiaj troszeczkę opowiem o kremie BB marki OCEANIC AA . 

W swojej kosmetycznej karierze, testowałam kilka kremów BB jednak jak dotąd najlepszym okazał sie krem BB Bourjois który zachwycił mnie pod każdym względem.
Do testów BB kremów zbierałam się jakiś czas i powoli i mam już wyrobione zdanie o każdym z nich. Na pierwszy ogień rzucam krem marki AA. Jakie mam o nim zdanie ? Zapraszam do lektury posta.

Bardzo długi okres w swoim życiu  nieodzownym elementem mojego makijażu był podkład - nie miałam jednej konkretnej marki , co miesiąc inny produkt. Nie potrafiłam znaleźć tego jednego jedynego, fakt wprowadzenia na polski rynek kosmetyczny kremów BB wprowadził przełom w moim makijażu. Odrzuciłam wszystkie ciężkie podkłady - ich miejsce zajęły kremy BB. Oczywiście makijaż bardziej wyjściowy obfituje w podkłady, mimo to na co dzień preferuje kremy BB.
Krem BB o którym mowa, wywołał we mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie. Krem okazał się być delikatnie zbitej konsystencji o niezwykle ciepłym , opalonym kolorze. Moja cera na dzień dzisiejszy jest koloru lekko żółtawego (tak moja skóra reaguje na promienie słoneczne), dlatego zachwycił mnie niesamowicie.
Krem w obróbce jest dosyć uciążliwy. Wyciśnięcie zbyt dużej ilości kremu i próba nałożenia całej tej ilości na twarz jest niemożliwa, ponieważ kosmetyk zaczyna się troszeczkę rolować - dla mnie nie jest to problem, ponieważ następnym razem dozuje odpowiednią ilość produktu i problem znika :)

Działanie kremu można zauważyć natychmiast - skóra staje się delikatna i aksamitna w dotyku, koloryt skóry wg mnie znacznie się poprawił, skóra stała się bardzo promienna. Jednak co do tuszowania niedoskonałości skóry mam kilka zastrzeżeń, ponieważ kosmetyk tej cechy akurat nie wykazuje. Krycie określam jako niewielkie/małe. Mi to oczywiście odpowiada ponieważ nie mam zbyt wiele do ukrycia i traktuje ten krem jako fajny i lekki krem koloryzujący.
Czytałam wiele opinii w temacie błyszczenia skóry w kilka chwil po aplikacji - ja się z tym nie zgadzam ponieważ nie można traktować kremu BB jako kosmetyku "wszechstronnie uzdolnionego" . To że produkt u niektórych wykaże wszystkie cechy jakie zapewnia producent w opisie produktu nie świadczą o tym , że w przypadku każdej cery cechy te będzie można zauważyć i je opisać.

Ja posiadam cerę sucha/mieszaną dlatego akurat temat świecenia mojej skóry często mnie nie dotyczy. Jeżeli już zauważę taką niedoskonałość prawdopodobnie w strefie T , nie jest powiedziane że nie można jej pokryć cieniutką warstwą pudru matującego np. w kompakcie.
Ja generalnie lubię czasem wykonać poprawkę kremu BB właśnie pudrem w kompakcie dlatego tym samym testuje pudry jakie również do testów.

Poniżej przedstawię jak moja cera reaguje na kosmetyk oraz może uda zauważyć się jak wygląda cera pokryta kremem BB oraz całkowicie bez żadnych kosmetyków kolorowych.



Ciekawa jestem Waszej reakcji na moja recenzję. Interesuje mnie również Wasze zdanie w temacie kremów BB oraz opinii w temacie tego konkretnego produktu.
Już niebawem kolejne moje opowieści o kremach BB.

Kosmetyk do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt .


35 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze ten kremik się prezentuje na Twojej skórze. Ja jeszcze żadnego BB nie miałam, bo czytałam skrajne opinie, a moja twarz różnie reaguje na takie nowości. Ale mnie kusi ostatnio, także może się skuszę :D P.S. Ale Ty jesteś ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam i nie moge sie od nich odzwyczaić :) Ah dziekuję za komplement Kochana :) rumienie się :)

      Usuń
  2. Mam BB odcień jasny.
    Jako krem koloryzujący jest ok. ładnie zabarwia skórę :)
    Delikatnie nawilża i skóra jest miła w dotyku.
    Po nałożeniu po chwili skóra ma ładny kolor, trochę ciemnieje ale delikatnie :)
    Niestety krycie ma słabe :( na szczęście nie mam wiele do zatuszowania..

    Co mi się nie podoba to krótki okres przydatności po otwarciu bo tylko 6 miesięcy, a używam raczej sporadycznie. Teraz zacznę częściej bo się opaliłam.
    Krem mimo że jest jasny nie nadaje się dla osób z bardzo jasna karnacją moim zdaniem bo wygląda się jak w masce :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę dobrać odpowiedniego BB dla siebie- wszystkie jakieś ciemne, albo mega żółto-pomarańczowe są... ostatnio kupiłam BB z Eveline i nie jest zły, ale szału nie robi niestety... Ten niestety nie dla mnie- kilka niedoskonałości zawsze mam do zakamuflowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam BB z Bell i jestem nim oczarowana lepszego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z BB kremami nie mam doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na idealną cerę każdy jest idealny :) piękne oczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam BB Rimmela, jest fajny, lekki ale nie radzi sobie ze świeceniem, krycie też słabe. Tego z AA jeszcze nie miałam być może w te wakacje uda mi się go wypróbować bo też odłożyłam wszelkie ciężkie podkłady na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Ty i bez tego kremu piękna :* :)
    Hmm ja miałam kiedyś z Garniera (w sumie jeszcze się gdzieś wala;p) i tak mnie zraził świeceniem się, że powiedziałam NIE.
    Ale bardzo bym chciała w sumie mieć możliwość wypróbowanie BB ale tych azjatyckich :) Może kiedyś nadarzy się okazja :p

    OdpowiedzUsuń
  9. nie luibie nic z AA... masz peikna cere i bez niego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używalam jeszcze tego kremu... ale zgodzę się z tym, że Ty po prostu masz bardzo ładną cerę, niewiele trzeba z nią robić by świetnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za BB...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie jestem za BB ale makijaż mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze go nie miałam .
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam tego BB. Całkiem dobry dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. interesujący produkt . . moim zdaniem nie potrzebujesz podkładu, masz bardzo ładną cerę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam przyjemności go jeszcze stosować, jednak zrobiony przez Ciebie post daje dużo do myślenia nad jego zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam podkładu firmy AA czaiłam się na ten BB ale się trochę bałam ale skoro tak ładnie się prezentuje zaryzykuje moja skora jest mieszana, wychodzę z łzs po ciężkim okresie jest dużo lepiej wiec muszę mieć coś kryjącego,

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ufam tym drogeryjnym odpowiednikom kremów BB

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jestem do niego przekonana ale pewnie dlatego że raz trafiłam na felerny produkt z AA ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajny, ale jak dla mnie zbyt gęsty i za ciemny.

    Ja stosuję azjatycki krem BB Holika Clearing, póki co nie mam większych zastrzeżeń do niego, ale też lekko go "poprawiam" pudrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak się cerę problematyczną lub mieszaną/tłustą to niestety BB nie nada się.Ty masz widzę ładną cere

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ładną cerę i nawet bez BB wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  23. z BB posiadam jedynie z Garniera i Rimmel,ale ten wygląda na buźce bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jakoś ciągle nie mogę się przekonać do BB...może jeszcze nie trafiłam na odpowiedni dla swojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna opcja dla kogos kto nie ma na buzi zbyt wielu "wad",ja jednak sie nie skuszę,bo musze miec podklad kryjący

    OdpowiedzUsuń
  26. great post! I adore bb creams!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja po mojej przygodzie z podkładami z AA raczej bym po ten nie sięgnęła. Ale co do kremów BB to jest to świetna alternatywa dla podkładów, też bardzo polubiłam ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie bylby za ciemny ale zaluje ze sobie nie kupilam go ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiaczek śliczniaczek ;) tego BB jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. odrzuca mnie wszystko z aa co może być podkładem lub bb... ich podkład baardzo źle się na mnie odbił :/

    OdpowiedzUsuń
  31. jakoś nadal mnie nie przekonują te kremy bb, chociaż na twojej twarzy wygląda całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bez kremu wyglądasz równie pięknie jak z. śliczna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez miałam ten BB, i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń