Bardzo smakowity post - zapraszam

Witam, przepraszam za takie luki w blogowaniu, ale niestety praca mnie ostatnio troszkę trzyma , ale w weekend najpóźniej powinnam wszystkie zaległości tutaj nadrobić :)

Jakiś czas temu od agencji CREDO PR otrzymałam niespodziewaną przesyłkę z bardzo ciekawą zawartością. Ogromnym zaskoczeniem było otrzymanie przesyłki w której wystąpiły m.in. produkty spożywcze, naprawdę takie zawartości się nie spodziewałam, jeszcze tym bardziej że uwielbiam gotować.

Produkty spożywcze marki "MAJONEZY " otrzymałam do testów konsumenckich i dzisiaj przedstawię Wam moje zdanie w temacie tych produktów.
Do testów otrzymałam :

Produkty niezwykle mnie zaskoczyły ponieważ tych produktów nigdy nie jest za dużo w domu.
Co mogę powiedzieć o tych produktach, zacznę od tego, że pierwszy raz spotkałam się z produktami tego producenta. O majonezach kętrzyńskich słyszałam co nieco jednak nie miałam okazji ich wypróbować .

Majonez o smaku chrzanowym

Receptura majonezu idealnie odzwierciedla smak jaki sobie wyobrażałam otwierając słoiczek. Smak chrzanu jest wyczuwalny jednak nie gra pierwszych skrzypiec w całości smaku. Możemy delektować się delikatną ostrością chrzanu . Majonez jest niezastąpionym dodatkiem do zimnych zakąsek, mięs czy jaj. Generalnie smak bardzo przypadł mi do gustu. Majonez nie jest bardzo kwaśny - ilość octu jest praktycznie nie wyczuwalna. Jest to pierwszy majonez smakowy jaki próbowałam.

Majonez kętrzyński tradycyjny

W tym przypadku, majonez przypadł mi do gustu smakowo, nie jest za kwaśny, idealny do sałatek, zimnych przystawek, jaj, mięs oraz do kanapek. Majonez znajdzie zastosowanie w większości dań kuchni polskiej. Konsystencja majonezu nie jest zbyt rzadka ani zanadto gęsta, kolor jest śnieżno biały, jak dla mnie jeden z najlepszych majonezów.


Musztarda kętrzyńska STOŁOWA

Jestem wielkim wielbicielem produktów spożywczych o bardzo charakterystycznych smakach, które jednak nie są w stanie mnie do siebie zniechęcić. Uwielbiam musztardy , szczególnie te które mają ostry smak, jednak w tym przypadku producent troszeczkę się pomylił z proporcjami i nadużył octu. Musztarda jest tak kwaśna, że nie można jej w ogóle spożywać. Jest to najgorsza musztarda jaką miałam zaszczyt smakować. Konsystencja jest strasznie rzadka, musztarda praktycznie zlewa się kiełbasek czy kanapek.
Wielka szkoda, że musztarda ma tak kwaśny smak ponieważ mogłabym na dobre polubić się z kętrzyńskimi produktami.


Żeby było bardziej ciekawie, coś na słodko musi być. 
Piernik kętrzyński w proszku wykonałam tylko i wyłącznie według zaleceń producenta. Nie jestem zwolennikiem ciast z masami, bakaliami czy polewami - uwielbiam typowo domowe ciasta, bez "udziwnień ". Wiem że może to głupie ale tak niestety mam :)

Jak widzicie, wykonanie ciasta jest zupełną łatwością. Nie można nic zrobić źle. Do przygotowania piernika potrzebujemy zaledwie wody, oleju i miksera :) Reszta robi się sama. Jestem zwolenniczką pierników dlatego ten, musiał pozostać bez żadnych ozdóbek czy dekoracji/polew. 


Już od pierwszego kęsa wiedziałam, że to najlepszy piernik jaki do tej pory mogłam kosztować. Zapach piernika unosił się w całym mieszkaniu , tak że nie potrzebne były już odświeżacze :)Ciasto zalecam przełożyć do niewielkiej foremki, ponieważ nie wyrasta zbyt dużo i chcąc przełożyć go masą lub powidłami byłby za płaski.
Piernik sam w sobie jest bardzo smaczny, walory smakowe są zupełnie takie same jak u piernika zakupionego w cukierni czy wykonanego według staropolskich receptur. Nie jest zbyt słodki a jednak cukier jest wyczuwalny - tak jak lubię :)
Piernik po wyjęciu z piekarnika jest lekko kruchy, najlepiej pozostawić go do wystygnięcia pod przykryciem np. ręcznikiem jednorazowym - wtedy staje się bardzo miękki i jeszcze bardziej smakowity. 
Jednym słowem bardzo dobry piernik :)

Babka piaskowa została również upieczona przeze mnie, jednak zdjęć nie posiadam, ze względu na wspaniały smak, szybko zniknęła z talerza i nie zdążyłam jej ująć w obiektywie :)
Babkę należy piec w foremkach z "kominem w środku" mam nadzieję, że wiecie o czym konkretnie mówię. Ciasto bardzo szybko wyrasta, jest kruche i wspaniałe. Nie wymaga dodatkowego dosładzania czy dodawania aromatów.

Jeżeli macie możliwość zakupu powyższych produktów, nie zawahajcie się po nie sięgnąć. U mnie nei ma ich w sklepach jednak mam nadzieję że to sie jednak szybko zmieni. 

Tymczasem zapraszam na stronę :

oraz na stronkę agencji CREDO PR



17 komentarzy:

  1. uwielbiam majonezy jako dodatki, ale ograniczam je jak mogę:))
    fajna paczuszka:)) piernik apetyczny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten piernik o był pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a może by tak majonez na włosy użyć????:))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. paczka świetna i ten piernik ;)
    smacznego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam majonez pod każda postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to nietypowa współpraca ale na pewno smakowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam musztardę i chrzan więc ten chrzanowy majonez mnie zaciekawił;D


    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki pierniczek sama chątnie bym teraz zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przesyłka, a piernik cudo pyszny!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. pierniki lubię, ale z masą grysikową :D
    a majonez to u mnie hurtowo schodzi :)) bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, również lubię pierniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm...same pyszności u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam jak to apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń