Delikatny makijaż - tutorial

Witam, z racji wolnego dnia mam więcej czasu dla Was i dla serwisów które namiętnie odwiedzam. Jak już może zauważyłyście, w magazynie PRESTIGE zostały opublikowane dwie wybrane prace z dwóch tygodni zabawy. mam nadzieję, że zgadzacie się z wyborem moim oraz Prestige Magazyn. 
Wszystkie makijaże sa tak piękne i inspirujące i każdy z nich powinien zostać wyróżniony. Jednak jest to niestety niemożliwe :/

Aby nie wiało nuda, dzisiaj przedstawię krótki tutorial makijażu w kolorach łososia oraz bordowego. Jest to makijaż bardzo prosty w wykonaniu. Czarną grubą kreskę eyelinerem zastąpiłam czarnym cieniem , dzięki czemu nadałam miękkiego efektu . Zapraszam do oglądania :)

Podczas wykonywania makijażu, nieodzownym elementem jest użycie bazy pod cienie, oraz uprzednie przypudrowanie powieki. Nada to aksamitnego wyglądu oraz ułatwi rozprowadzanie cieni. 

1. Na powiekę nakładamy podkład w płynie, następnie za pomocą pędzelka lub paluszka aplikujemy bazę pod cienie. Łuk brwiowy rozjaśniamy jasnym, w moim przypadku białym matowym cieniem.
2. Zewnętrzny kącik oka podkreślamy bordowym cieniem który wyciągamy w kierunku skroni. 
3. Pozostałą część nieruchomej powieki tzn. środkowa część az do wnętrza aplikujemy cień łososiowy. 
4. Dolną powiekę pokrywamy cieniami począwszy od zewnętrznego - bordo, środek powieki - łosoś, wewnętrzny kącik oka - biel. 
Górna powiekę akcentujemy czarnym cieniem. Klasyczna czarną kreskę eyelinerem zastąpiłam cieniem czarnym, aby nadać miękkości spojrzeniu.
5. Tuszujemy rzęsy
Efekt :



I jak Wam się podobaj takie tutorialki ? Makijaże są naprawdę nie skąplikowane i może zainspirują kogoś do działania :)

42 komentarze:

  1. dla mnie za mocny, ale bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny :D piękne połączenie kolorów :)
    i nawet z moimi lewymi rękami do makijażu wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie pomalowana powieka :))) miodzio

    OdpowiedzUsuń
  4. nie powiedziałabym że to jest delikatne wyzywający kolor i gruba czarna kreska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to pojęcie względe :) biorąc pod uwagę to jakie makijaże ywkonuje - ten jest akurat delikatny :)

      Usuń
  5. piekny makijaz
    dla mnie jest lekki ;)
    bo na codzien nosze nawet mocniejsze
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutoriale uwielbiam, bo jestem na etapie początkowym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, uwielbiam makijaże w takich kolorkach, niestety mam wrażenie, że fatalnie w nich wyglądam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym delikatnym to bym polemizowała;p ale ogólnie bardzo mi się podoba :)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO, widzę że tym razem subtelniejszy makijaż.
    Ładnie, ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest! świetnie ci wyszły łączenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. coś pięknego. Uwielbiam takie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny i kolorki takie jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiadam na Twoje pytanie:

    Sama mam od nich róż do polików i nie uważam żeby był przereklamowany...
    Stosuję go bardzo regularnie i osobiście go wielbię :)
    Napisałam nawet o nim recenzję ;)
    Poza tym moja siostra sprzedaje te rzeczy hmm można powiedzieć "za grosze".

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to pokazałaś, a kreska cieniem jest super, ponieważ na co dzień nie maluję mocnych kresek, więc tym bardziej chętnie spróbuje zrobić ją takim sposobem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje kolory ;) bardzo fajny tutorial, z pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorki , a raczej ich połaczenie mnie urzekló;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie noo.. Nie może się nie podobać, przecież to cudo jest:) hmm chyba sobie spróbuję, ale mi to tylko parodia może wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny krótki i dokładny tutorial :) nie jest skąplikowany można go odtworzyć i mieszać kolorki jakie sie chce :)
    A w Twoim wykonaniu super wychodzi, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż i łatwy (chyba) do odtworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie to wygląda:) fajnie, że pokazałaś jak krok po kroku wykonałaś ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego typu posty u Ciebie, są mega pomocne i inspirujące :) oby jak najwięcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo łądny i bardzo pasuje Ci ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo tak świetnego tutorialu dla mnie taki efekt jest nie do osiągnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. coś pięknego! świetnie cieniowanie i przejścia między kolorami!!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny i bardzo mnie niem zainspirowałaś.Spróbuję takie cudeńko stworzyć przy najbliższej okazji:)

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wygląda, dodatkowo ta biel w kącikach super.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny ...lubię takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  30. Super tutorial, a makijaż oka wręcz boski :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne makijaże. Jakich pędzli używasz do powiek? Byłabym wdzięczna za odpowiedź:)
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny makijaż, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń