Fantazyjny makeup

Witam, dzisiaj pościk taki troszkę na szybko ponieważ wieczorem czeka mnie sesja więc dodaje dosłownie tylko zdjęcia najnowszego makijażu jaki wykonałam. Przyznam że jest on w moim guście jednak nie wiem jak Wy go odbierzecie :)


Jestem bardzo ciekawa czy już makijaż Pin UP Girl wykonałyście dla mnie, i jednocześnie chce poinformować , że jutro wieczorem chciałabym wykonać post podsumowujący całą zabawę w tym Tygodniu :)

Nie przedłużając przedstawiam Wam makijaż w kilku odsłonach które jak myślę przypadną Wam do gustu :)


Ruszam teraz na Wasze blogi aby nadrobić kilka zaleglości :)

Pozdrawiam

51 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo fantazyjny, zdecydowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantazyjny i jaki superaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ARCYBOSKI! jeśli można tak powiedzieć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !! wygląda fantastycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantazyjne makijaże to jest to co uwielbiam oglądać, wiem że sama nigdy takiego nie będę miała ale mogę patrzeć patrzec i patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny makijaż :)
    ps. ale przecież zabawa trwa do 13 czerwaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, do 13 czerwca, ja napisałam ze jutro podsumowania tygodnia z Pin Up Girl :)

      Usuń
  7. A Ty jak zwykle zachwycasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze zachwycający ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wow, wow i tyle w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowy bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. W takiej odsłonie jeszcze Cię nie spotkałam, oczywiście w pozytywnym znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! skojarzyło mi sie z wikingami :) ale pomysł mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle dopracowany w najdrobniejszych szczegolach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię na mój fp na fb, tam codzienna motywacja do ćwiczeń : https://www.facebook.com/StrongFitWomen :))
    Bardzo ładne makijaże robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki artystyczny! przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no odważny, widać rękę artystki, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest Rewelacyjny! Masz mega talent

    OdpowiedzUsuń
  18. zdolniacha!!! perfekcyjny i cudowny!! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż, trochę taka krówka - te ciapki ;D

    Kochana, ja odpadam z tego tygodnia, spróbuję nadrobić jak wyzdrowieję. Wcześniej czasowo nie wyrobiłam, bo próbowałam złapać słońce, jakkolwiek to brzmi, a teraz mnie przeziębienie rozłożyło i kicha podwójna :( Spóźnię się więc mocniej niż z arabskim :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój makijaż jak zawsze zachwyca!! ;* Ja niestety odpadłam w tym tygodniu, znowu brak czasu...:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool :)

    Would you like to follow eachother?
    Follow me and I will follow you back

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest prze-ge-nial-ne! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie fantazyjny, ale kreatywny wow!

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś świetny pomysł z tym makijażem, bo efekt jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze dopracowany w najdrobniejszych szczegółach :)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja bym chciała taki makijaż.. Chyba nigdy bym go nie zmyła ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jakaś ty piękna !

    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiscie fantazyjny i niecodzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super makijaż - zresztą jak zawsze:) Uwielbiam Twoje prace oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie wygląda mega :) fantastyczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow amazing ! great blog!

    Maybe we follow each other?!
    Let me know :)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej boskiiii!!! :D Kochana Ty to masz talent <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się, jest dokładnie taki, jak zatytułowałaś posta - fantazyjny, jak nie z tego świata :)

    OdpowiedzUsuń