FLODOMAX Sudopharma krem (wcześniejsza nazwa Sudomax)

Niedawno w poście pisałam że znany wszystkim zapewne krem Sudomax zmienił swoja nazwę na FLODOMAX.
Flodomax jest to krem który łagodzi odparzenia i podrażnienia skóry dzieci i dorosłych.
Produkt jest wielofunkcyjny dlatego warto na niego zwrócić uwagę oraz posiadać w domowej apteczce.

Stosowałam ten krem i mogę go szczerze polecić zarówno dorosłym jak i dzieciom. Mimo, że krem przeznaczony jest m.in do pielęgnacji skóry dzieci u mnie również znalazł swoje zastosowanie.
Krem stosowałam dosyć często, przede wszystkim punktowo na powstające na skórze krostki które towarzyszą mojej nieszczęsnej alergii. Sezon letni już się zaczął a więc i owady maja więcej pracy. Krem FLODOMAX  znalazł swoje zastosowanie również przy tym problemie - zmniejszył obrzęk ukąszenia oraz zniwelował świąd - pozwolił skórze szybciej się zregenerować a jednocześnie nie wysuszył jej. 

Flodomax doskonale radzi sobie również do zmniejszenia wyprysków, delikatnie je wysusza dzięki czemu skóra staje się piękniejsza i pozbawiona zaskórników i pryszczy - stosowałam go oczywiście punktowo !
Krem przyspiesza gojenie sie drobnych ran i zadrapań. jest niezastąpiony w apteczce alergika i posiadacza skóry bardzo wrażliwej. 

Krem FLODOMAX jest polskiej produkcji dlatego tym bardziej zasługuje na uwagę. Cenię polskie produkty dlatego mam nadzieję, że Ci którzy go nie znają szybko się z nim polubią. Dodatkowym atutem jest niska cena !
Więcej szczegółów znajdziecie na stronie producenta dostepnej pod adresem :




Kosmetyk do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt.

16 komentarzy:

  1. nie znałam po starą nazwa i nie znam teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo czytałam o tym kremie, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie jakoś skojarzył z Sudocremem;)
    Którego mam niestety dwa pudełka i muszę jakiemuś dzieciaczkowi oddać,bo dla małego nie pasuje
    A ten Twój kremik wydaje się skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam u córeczki, świetny kremik.

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście "odpukać" nie potrzebuje takich kremów :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. używam go kiedy mam potrzebę i od dłuższego czasu sprawdza się dobrze :)) tylko ja go mam właśnie jeszcze w starej wersji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem pod starą nazwą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam go, ale nie mam potrzeby stosowania go jak na razie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz decyduje najciekawsza odpowiedź,więc wszystko się może zdarzyć Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się zapowiada, musiałabym go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię go, mam w starej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz się dowiedziałam, że zmienił nazwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie wiedzialam ze jest taki krem , thx za info :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest świetny, ale ta nazwa jakas dziwna,szkoda ze zmienili bo poprzednia bardziej mi sie podobała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go pod starą nazwą, ae nową właśnie kupiłam. Krem świetnie sie u mnie sparwdza miejsowo na niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń