Green Fantasy Make Up

Uff jak gorąco !!!
Jak ja się cieszę że wreszcie zawitało do mnie słońce... jestem mega szczęśliwa.
Dzisiaj wybieram się do okulisty, ciekawe z jakimi wieściami wrócę :/ dlatego tak na szybko zaprezentuje kolejny makijaż z serii tych udziwnionych.

 Powiem Wam jeszcze ze szyję mini sukienkę ślubna dla małej dziewczynki - zamówienie troszkę mnie przerosło ale ma nadzieję że dam radę :) Jak wszystko ładnie wyjdzie wszystkie efekty pokażę na blogu. Póki co, sama się niezywkle stresuję.    


Mam nadzieję, że nie gniewacie się na mnie za takie niebecności, staram się ile mogę i mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie ponieważ szykuje się małe rozdanko dla Was jak już się coś odrobię :)
  

41 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów i jak zwykle niesamowita precyzja wykonania.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tematyka świetna

    kolorki mi się bardzo podobją i ich metaliczy efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny! :) zazdroszczę Ci talentu.A tej sukienki jestem baaardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bajer!! <3 Kurcze piękne cudo Ci wyszlo! :)
    Oooo no to życzę wielkiego powodzenia ze sukienką i dobrych wieśći od okulisty :**
    A ja nie zapomnę, gdzieżbym śmiała <33 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, Gosiu ktoś tu jesz bardzo kreatywny i pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż artystyczny :) i zapraszam do Projektu :)
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/06/projekt-makijazowo-paznokciowy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w tworzeniu kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, odebrało mi mowę! Niesamowity *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu czekam na pokaz owej sukienki :) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elficki makijaż - lubię takie klimaty :) Idealne wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. poszalałaś ;)
    świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  12. szalala szalala !:D i pieknie wyszalas ten makijaz;]
    oby wszystko bylo dobrze z oczkami;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja, baśniowo i tajemniczo!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. szok po raz kolejny jaka precyzja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny makijaż - taki artystyczny :)
    i jak zwykle perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie to KOSMOS :D

    ps.zostawilam ci na poczcie wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia jak ty robisz te cudne idealne kreski i cieniowania, ale efekt jest powalający :) Pięknie i z fantazją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest godne najwyższych pochwał, laaaaaaaał! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem czemu kojarzy mi się z Avatarem ;)
    pochwal się koniecznie tą sukienką!

    OdpowiedzUsuń
  21. istne cudo ktorego nie bylabym w stanie wykonac!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowna, czasochłonna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle... CUDOWNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny i perfekcyjny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie, makijaż jak zawsze świetnie dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł na ekstremalny makijaż ;)
    przepraszam cię, że nie dodałam dwóch ostatnich makijaży do akcji, ale byłam tak zabiegana, że nie zdążyłam ich wykonać ani tym bardziej wstawić ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, wyglądasz jak elfka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. thanks for share
    because i like it. really nice post
    good luck
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana świetny makijaż!:)) oj chciałabym żebyś mnie kiedyś umalowała;D

    New Post

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się!!! jest cudowny. Jejkku ja chce normalnie zostać Twoją modelką!

    OdpowiedzUsuń