Kolejnych testów czas zacząć ... przesyłka od bangla.pl

Witajcie, dzisiaj wstawiam posta pokazowego najnowszych kosmetyków jakie otrzymałam do testów od serwisu bangla.pl

Z kosmetyków jestem niezwykle zadowolona ponieważ jest to kolorówka a ja je uwielbiam.
Musze również zaznaczyc że kolory kosmetyków ich odcienie wybierałam samodzielnie, nei zostały mi narzucone żadne kolorki, za co ogromny plus dla serwisu bangla.pl  - uwielbiam taki pełen profesjonalizm:)

Patrzcie szybko co dostałam do testów :








Jak widzicie kolorówki jest mnóstwo i już troszeczke podotykałam te produkty - powstrzymać się nie mogłam :)

Teraz coś dla ciała :

Krem FLODOMAX jest to nowa odsłona znanego nam jux wszystkim kremikowi SUDOMAX. Nowa nazwa bardzo przypadła mi do gustu i pamiętajcie , w aptekach szukajcie KREM FLODOMAX  nie Sudomax. Nazwa bardzo fajna, wpadająca w ucho :) Ale o tym napisze jeszcze osobnego posta, abyście nie zapomnieli :)




No i jeszcze moja nagroda za makijaż w konkursie organizowanym w serwisie bangla.pl




 Jestem niezwykle zadowolona z przesyłki, niebawem spodziewajcie sie kolejnych rankingów kosmetycznych. Mam nadzieję że dzieki takim postom troszkę pomogę Wam przy wyborze pewnych kosmetyków :)


Kosmetyki otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt

50 komentarzy:

  1. Piękna przesyłka! Udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.Świetne kosmetyki.Jestem bardzo ciekawa twoich opinii na ich temat.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super paczka!!! jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to jestem ciekawa który BB wypadnie najlepiej :)) iiii...chcę już zobaczyć makijaże,które wykonasz paletką,bo mam ją, ale naprawdę używam bardzo rzadko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram szczękę z podłogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż różności! Gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)
    Czekam na porównanie BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektórzy to mają szczęscie świetne produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna paczka :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tej kolorówki szczerze Ci zazdroszczę i już nie mogę doczekać się Twoich postów porównawczych, któe uwielbiam czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania!:) Ja mam krem BB z Bell oraz puder z Rimmel'a i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! ;) ile rzeczy ;) super! czekam na recenzje podkładów ;)
    a jaki masz profil na bangli ?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna paka, mam nadzieję, że BB Bell u Ciebie się sprawdzi jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze ! zwłąszcza bB !!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo matko ile ty tego masz :D zazdroszcze :p

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tusz z Rimmel świetny jest mój ulubieniec :) i puder z maybelline też fajny :) Ogółem świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ! Udanego testowania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na recenzję! udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to w ogóle dostałaś wypasioną przesyłkę:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe który BB okaże się najlepszy :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę kilka moich ulubieńców tutaj :D Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojejku zazdroooszczę, fantastyczna przesyłka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłych testów. Czekam na porównawcze posty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow tyle cudowności:) a wygranej gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, so many many bb creams! I hope you find good ones for your skin! I would love to try some of those foundation powders! Have fun trying everything!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieźle Cię ta bangla obdarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne produkty :) Możesz zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ulala
    fajnie że możesz porównać tyle kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne kosmetyki w hurtowej ilości :) No to zacznie sie wielkie testowanie... a ja czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak tego dużo! przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sporo masz tego do przetestowania :) Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  32. Nooo testowanie teraz troszkę zajmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. O ja ile dobroci!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Super!
    Czekam na recenzję, wszystko wygląda apetycznie , cześć juz znam a część poczytam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ cudowna paczka. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. mogę Ci pomóc XD :D zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju ile tego!:)Miłego testowania życzę!Czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. super zaszczyt cię spotkał :) czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezła kolekcja kiedy to wszystko zużyjesz

    OdpowiedzUsuń
  39. cieszę się razem z Tobą. miłego testowania kochana <3

    OdpowiedzUsuń