Kolorowe testy z portalem bangla.pl - cz.II - POMADKI NABŁYSZCZANE

Witam serdecznie, 
dzisiaj zapraszam na zapoznanie się z moimi najnowszymi kosmetycznymi nabytkami - mianowicie POMADKI NABŁYSZCZANE - które są wprawdzie kontynuacją kolorowego testu porównawczego prowadzonego przez serwis bangla.pl .
Pragnę Wam zaprezentować pomadki nabłyszczane, zwane również nawilżającymi. Zapraszam do lektury posta :)

Pomadki nabłyszczane sa w pewnym stopniu również błyszczykami - czyli dają efekt "mokrego" wykończenia makijażu ust. Większość z tych jakie Wam zaprezentuję, są dla mnie totalnymi nowościami dlatego test powinien Was szczególnie zainteresować. 
Teraz przedstawię po kolei jak wyglądają poszczególne pomadki.

1. RIMMEL 600 Soft Coral

2. MAYBELLINE 160 Cosmo Pink

3. ESSENCE 40 Look at me!

4. MISS SPORTY  010 Party Girl

5. L'OREAL 101 Tempting Lilac

6. CATRICE 080 Corallicious Pink

7. BELL Glam & Sexy 51

8. Wibo Eliksir 03


Ciekawi jesteście która pomadka w tym rankingu trafi na 1 miejsce ? Na pewno :) Moja ciekawość jest jeszcze większa i dlatego już niebawem spodziewajcie się kolejnego rankingu. Pomadki sa już w trakcie testowania.

Ciekawa jestem które z tych pomadek używacie, które chwalicie i których nie lubicie. Czekam na Wasze komentarze i wstępne opinie :)

Kosmetyki do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt .

47 komentarzy:

  1. Wow, tyle cudeniek za jednym razem. Super przesyłka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się cosmo pink, ale chce zobaczyć jeszcze szminki na ustach

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i czekam na ranking ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ogromnie ciekawa, która okaże się najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wibo ma cuuudny kolor :o *.*
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity wybór)i ciekawe kolory pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jam mam L`Oreal, Rouge Caresse nr 401 Rebel Red:) jak na razie jestem nią zachwycona:d

    OdpowiedzUsuń
  8. Do wyboru do koloru :)
    4 i 5 wydają mi się w fajnych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow...cudowne kolorki...ciekawa jestem jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam ani jednej z pomadek powyzej, ale ubostwiam Rimmela Lasting Finish te sygnowane Kate Moss, zarowno blyszczace jak i matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się podoba Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się rimmel podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stąd miałam pomadkę Miss Sporty dokładnie w tym kolorze, która spodobała mi się i Wibo Eliksir 05 i 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie spodobały mi się bardzo kolorystycznie,ale jestem ciekawa jak będą prezentowały się na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadam Cosmo Pink i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe która będzie tą Naj :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne i tyle kolorów - miłego testowania i ustawiania na podium...
    Dla mnie najbardziej ciekawa - ESSENCE 40 Look at me!

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam z Maybelline 3 z tej serii i mam z Rimmela dwie. ;) Jako, iż jam szminkomaniak, to okropnie mnie ciekawi ostateczny wynik tej rozgrywki pomadkowej.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej mi się podoba kolor pierwszej pomadki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomadeczki
    znam 3 z nich Wibo, Catrice i rimmel i z Rimmela uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie szminka z Rimmela wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. essence i catrice mi wpadla w oko :D super kolorki takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  23. no no ;)
    to się bedziesz malowała
    na zdjęciach wszystkie są ładne,ciekawe jak prezentuja się na ustach
    i czy są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta z L'oeral i Wibo najbardziej mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie cudowne. Dla mnie Rimmel na pierwszym miejscu!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa tej Rimmel i Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem bardzo ciekawa :) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja jestem ciekawa. Oprócz Wibo, wszystkie kolorki robią na mnie pozytywne wrażenie :) Rimmel dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka z nich rowniez znam i niektore mam w swojej kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta seria pomadek Miss Sporty super pachnie :) Jakimiś arbuzami, melonami ? Trwałością moim zdaniem nie grzeszą, ale uwielbiam je używać ze względu właśnie na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak wibo na ustach chetnie bym zobaczyla;]

    OdpowiedzUsuń
  32. no ciekawi mnie która będzie najlepsza :) Lubię Rimmela i liczę , że to on wygra, ale i Catrice jest dobrą firmą :D czekam na recenzję i kolorek na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ta ostatnia z wibo mnie zaintrygowała ;)
    ps. moje pin-up do projektu ;)
    http://mamo-ja-sama.blogspot.com/2013/06/6-tydzien-z-addicted-to-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się cosmo pink, ale chcę zobaczyć jeszcze szminki na ustach ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. sporo tego, z niecierpliwością czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ich dużo!:) Strasznie zazdroszczę i czekam niecierpliwie na testy porównawcze;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam 2z serii z Essence ,fajne,daja wlasnie efekt mokrych ust ,sa takie poltransparentne ,nie sa jednak trwale .Jestem ciekawa Loreala;)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mogę doczekać się swojej paczuszki z tymi pomadkami:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem ciekawa tej Wibo :) Ja mam z tych wszystkich jedynie Maybelline (w innym kolorze) :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zapowiada się ciekawe testowanie :)
    czekam niecierpliwie, mnie najmocniej ciekawi loreal i maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się doczekać, poprzedni taki post u Ciebie bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądają ślicznie w opakowaniu :) jestem ciekawa jak się spiszą na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. żadnej nie używałam.Wibo Eliksir śliczna!też robiłam wpis o pomadkach:)

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  44. ale duuuzio :O mam ostatnio wene na wszelkie pomadki i szminki

    OdpowiedzUsuń
  45. Niezły zestawik :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń