Kolorowy makijaż na lato

Witajcie, dzisiaj pokażę Wam moje zgłoszenie na konkurs makijażowy Pierre Rene. Tematem był makijaż na lato, ja wymyśliłam troszkę zwariowany ale myślę że troszkę ciekawy makijaż .

Zgłoszenia przyjmowane były do wczoraj, dlatego pozwoliłam sobie pokazać Wam moje zgłoszenie.


Już mnie troszeczkę znacie i wiecie że wszystkie udziwnione makijaże zawsze trafią w mój gust. 
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i może nawet zainspiruje do działania. 

Uciekam na Wasze blogi nadrobić zaległości :)

44 komentarze:

  1. jak zawsze nie zawodzisz! Pięknie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie wykonany i taki piękny *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. nieezwykle wyrazisty, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory ! A wykonanie baaaardzo precyzyjne ! :)
    Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, uwielbiam oglądać takie kolorowe makijaże :) Chciałabym mieć chociaż raz w życiu taki professional na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny,mysle ze bedziesz faworytka w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż. Przepiękna pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Artystka"))) wygrana w kieszeni:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny !! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolorowe makijaże:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! Bardzo dopracowany, widać że malowała profesjonalistka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze fantastycznie :) Świetne robisz makijaże

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważny, kolorowy, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jest ;)
    doskonale połączyłam kolory :D wszystkie kolory z twojego makijażu są na mojej hawajskiej koszulce więc idealnie by poasował :DD

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękny! Taki Twój i świetny, dopracowany <3 Uwieeeelbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor w makijażu to jest to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak kolorowo! przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale energia! :) Piękne kolory (chociaż mi ten róż nie do końca pasuje - ale ja się nie znam, więc się w ogóle tym nie przejmuj ;) ).
    Talent to Ty masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful colours!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 100% talent w jednym makijazu x

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu ten makijaż jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny:) ja bym nie potrafiła tak się wymalować:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Perfekcja w każdym milimetrze, super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie!:) Ciekawie połączyłaś kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. to rzeczywiście jesteś wysoka ;p Makijaz jak zwykle świetny ;) Świetne połączenie kolorów. Podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Im więcej oglądam Twoich makijaży tym bardziej mam ochotę żebyś kiedyś mnie pomalowała :) Są odjechane, nietypowe i perfekcyjnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  28. masz świetną rękę do makijażu :) ja amatorską :P ehh

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie zgrałaś kolory- efekt genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super makijaż!! naprawde cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. coś wspaniałego :) mega idealny !

    OdpowiedzUsuń