Moje Face Painting w zieleni

Uwielbiam kolorowe makijaże. Są one nieodzowną częścią każdego mojego makijażu. Przedstawię Wam jeden z makijaży wykonany na konkurs ASTOR organizowany na Facbookowym FunPage.
Makijaż troszkę banalny, asymetryczny i ktoś kto ma pędzle do makijażu wykona go z pewnością. 
Wczoraj zostały opublikowane wyniki konkursu i jestem wśród 20 szczęśliwców :)

Ale się cieszę i tym samym nie mogę doczekać  paletki i wykonywania nią makijaży :)


Do tego makijażu użyłam cienie z palety 120 cieni, opalizujący cień Accessorrize oraz białego matowego cienia MARIZA.
Mam nadzieję, że makijaż potraktujecie z lekkim przymrużeniem oka - wiem nie jest to makijaż wyjściowy ale mimo to w moim guście nawet całkiem dobrze się mieści :)

Niestety nie jestem mistrzem w tym temacie ale staram sie jak mogę , no i moja twarz nie prezentuje się zbyt efektownie w takich połączeniach ale myślę że nie jest najgorzej :)

Pozdrawiam serdecznie :)

48 komentarzy:

  1. Jestem fanką Twoich dopracowanych i perfekcyjnych makijaży. I ten też jest taki. Jedynie ten czerwony/pomarańczowy nie wygląda moim zdaniem korzystnie - sprawia wrażenie, jakbyś miała mocno zaczerwienioną skórę.
    Co nie zmienia faktu, że precyzji wykonania zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz KOchana ze to samo wrażenie miałam jak opublikowałam te fotki..troszke mi się śmiać z tego chciało..ale juz za poźno na odkręcenie tego kolorku :)
      Ciesze się że podobają Ci się moje makijażowe bazgroły - takie komentarze bardzo budują i motywują :)

      Usuń
    2. Jak patrzę, na Twoje kreski, równo kładzione cienie itd, to z podziwu wyjść nie mogę - mi oko równo nie wyszło chyba nigdy. ;)
      A tak poza tym to gratuluję wygranej :)

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowy makijaż i świetne wykonanie.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, z pewnością wygrasz :) też myślę o wzięciu udziału w tym konkursie.
    ps. dzięki tobie ja też zaczęłam używać powoli kolorów z mych paletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy makijaż, śliczne odcienie zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię oglądać takie makijaże,bo sama nigdy nie wykonam takiego,bo nie mam żadnego pojęcia o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba:) te pagórki i góry zielone:))
    Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak myslałam że weżmiesz udział w konkursie Astor ;)
    i bardzo dobrze, masz talent, który musisz wykorzystywać,
    a wygrane kosmetyki ucieszą Ciebie i dodatkowo pomogą Ci w Twojej pracy i Twoje
    klientki też będą zadowolone
    ;) zieloność widzę ;)
    Może i bym się pokusiła na zrobienie takiego make-up na konkurs
    ale nie mam porządnego sprzętu do robienia zdjęć:(

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podoba i gratulacje zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem:) makijaż jest wykonany perfekcyjnie:) mam nadzieję, że wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacha z Ciebie ! Gratuluje ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten makijaż : )

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ! :) podziwiam kreatywność ludzi

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle idealnie przemyslany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wygląda!:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jestem pod wrazeniem ;) Piekny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny artystyczny make up :) gratki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny odcień zieleni wybrałaś ;) świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie gratulacje! :)
    Świetny makijaż, ja jeszcze takich . . dużych :) nie robiłam, ale jakoś się w tym kompletnie nie widze, jeszcze nie teraz na pewno :) I dlatego też rośnie mój podziw do Twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz nie złą wyobraźnię, ponieważ oglądając Twoje makijaże za każdym razem pozytywnie mnie zaskakujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał na pewno obserwuję to po piewsze, bo wygląda to wszystko bajkowo i bardzo profesjonalnie. W życiu bym tak nie potrafiła, a ogląda się tak przyjemnie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję!Piękny makijaż i kolory super:))
    dzięki za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gatulacje :D wygrana jak najbardziej zasłużona :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :) zgadzam się z poprzedniczką, zdecydowanie wygrana bardzo zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt niesamowity...I gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  25. troszkę mi się z poison ivy kojarzy:) Jak zwykle mega profesjonalnie Ci to wyszło:) Zazdroszczę talentu:)I gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogłabyś przygotowywać makijaże w teatrze albo przy nagrywaniu fimów, naprawdę masz talent kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. mega makijaż;) gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam właśnie kochana, gratuluje ta praca jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty nie jesteś mistrzem ?!?!
    jestem pełna podziwu dla twojej twórczości ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam cię do tagowej zabawy więcej szczegułów na http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/06/tag-tagi-tag-czyli-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :) Malgosiu Ty to masz talent !!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłaś kawał dobrej roboty!!

    OdpowiedzUsuń
  33. za każdym razem zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo artystyczne ale nie umiała bym tego wykonac

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezwykle ciekawy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  36. perfeeeeeect!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacja, jakie artystyczne podejście, bardzo mi się podoba, zarówno pomysł jak i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurczę, Ty to masz rękę do makijaży :) Szkoda, że nie jesteś moją siostrą hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Podziwiam za cierpliwość i zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś genialna! Dzieło!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ja to zobaczyłam w aplikacji, od razu pomyślałam "Gosia na pewno wpadnie w oko jurorkom!". I tak się stało. Gratulacje!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny ;) pewnie dużo pracy w niego włożyłaś? perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  43. super super!!!!

    dodajemy do obserwujacych?
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń