Wygrana w konkursie ASTOR - paleta cieni od Heidi :)

Witam, dzisiaj chciałabym się pochwalić moja wygrana w konkursie organizowanym na FB marki ASTOR. 
Jestem niezwykle szczęśliwa z faktu iż to właśnie ja zdobyłam ta paletkę. 

Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, ponieważ są to palety niedostępne w regularnej sprzedaży. Oprócz paletki otrzymałam niezwykły firmowy notatnik, który znajdzie swoje zastosowanie w mojej pracy. Naprawdę dziękuję za uszanowanie i przesłanie mi tak niezwykłej przesyłki. 


Jak widzicie paleta zawiera wspaniałą kolorystykę, można w niej znaleźć wiele brązów, złoto, beże, kolor łososiowy bardzo przeze mnie pożądany , ciekawe zielenie, granatowe odcienie - po prostu wszystko to co mi jest potrzebne. 




Już nie mogę się doczekać kiedy wykonam makijaż z użyciem tej paletki. Pomysłów mam mnóstwo, i czasowo muszę się szybko zwijać żeby Wam w tym tygodniu pokazać cudowne właściwości kosmetyku. 

Chciałabym Wam również powiedzieć, że paletka podzielona jest na cienie z połyskiem i matowe - wielka radość dla mnie ponieważ takie uwielbiam :)

49 komentarzy:

  1. Mnie paletka zdecydowanie przypadła do gustu :) Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to teraz czekamy na wspaniałe makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolna jesteś to wygrałaś! To teraz będziesz malowała dla Nas! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! paletka prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda że paletka nie jest w regularnej sprzedaży, czekamy na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się napatrzeć. Gratulację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na makijaże nią wykonane :) gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Paletka wygląda na świetną i na pewno Ci się przyda.
    Myślę, że trafiła w odpowiednie ręce ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow, gratuluję, będą piękne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! paletka ma wspaniałe kolory :)
    już się nie mogę doczekać makijaży .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i zazdroszczę hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooooow ale paletka!! :D gratulacje!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Już nie mogę się doczekać makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje, wygrana wspaniała. Piękne kolory i tyle ich *_* Z niecierpliwością czekam na makijaż z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje ;) cudna paletka ;) czekam na makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje gratulacje, wspaniała nagroda :)
    teraz z niecierpliwością czekam na makijaże z jej udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje :* zazdroszcze ci tej paletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten w prawym dolnym rogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ona jest taka śliczna, a z tym notatnikiem to nas miło zaskoczyli. :-) Az mi szkoda zapisywać! Mojej jeszcze nie macałam, ale już ją obfotografowałam szczęśliwa! Haha! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest śliczna..chyba ślicznych palet nie widziałaś..

      Usuń
  20. Gratuluję Kochana!:) Cudna paletka!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. elegancka ciekawe jak będą prezentować się kolorki na oku

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję Ci, paletka jest naprawdę wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna paletka, gratuluję wygranej kochana! a ja już nie mogę się doczekać makijaży z jej udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje wygranej :) bardzo sie cieszę,że przypadła Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna paletka , gratuluję i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna paleta,tylko pozazdroscic :)
    gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej !! śliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję i czekamy na makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje, piękna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też taką chcę! ;<
    Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  31. jest przepiękna - gdzie można taką zakupić ? :> i czy się opłaca ?

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje :)

    Piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje wygranej! Wcale się nie dziwię, że Tobie ją przyznali! Po prostu znają się ludzie :D

    OdpowiedzUsuń