ENJOY niezwykłe cienie do powiek + makijaż

Witam serdecznie. Dzisiaj notatka która powinna Was zainteresować - mnie szczególnie zainteresowała a to dzięki temu że przedmioty recenzji otrzymałam od  mojej blogowej przyjaciółki Milomanii która jest niesamowita wizażystką i zna się na rzeczy! Jeżeli chcecie ją poznać, a jeżeli już znacie polecam jej bloga dostępnego  pod adresem : www.makeupmilomania.blogspot.com

Zapraszam do lektury recenzji :)

Jak już wspominałam, cienie otrzymałam od Milomanii - jestem zaskoczona i strasznie się ciesze, że mogę wreszcie te cudeńka posiadać...z dnia na dzień coraz bardziej pragnę te pozostałe kolorki z gamy 40 odcieni (5 już mam :))
Jak widać na fotkach obok, posiadam odcienie błękitu i modnej mięty a także mój ulubiony biały matt. 
Cienie sa bardzo estetyczne, zamknięte w solidnych opakowaniach które same sie nie otwierają. Zawartość każdego pojedynczego opakowania jest na tyle zachwycająca że aż brak mi słów !

Dwa cienie są matowe natomiast trzy z lekkim połyskiem. jestem nimi bardzo zachwycona a to ze względu na fakt, iż można wykonać bardzo efektowne i ciekawe makijaże. 
Co do pigmentacji to mogę powiedzieć, że jest ona bardzo mocna i nie blednie na powiece. Cienie podczas aplikacji nie kruszą się, dzięki mocnej pigmentacji wystarczy delikatnie dotknąć pędzelkiem powierzchni cienia aby doskonale pokryć pożądaną cześć powieki - wniosek : cienie są bardzo wydajne !
Cienie oczywiście nakładałam na bazę dlatego też kolor jest jeszcze bardziej intensywny. Połączenie niebieskich odcieni z bielą daje wg mnie photoshopowe efekty które są dla mnie zdumiewające. 
Cienie na powiece zachowują się bardzo zaskakująco - nie rolują się w załamaniach, nie bledną, nie warzą się. Są bardzo trwałe - do 6-7 godzin bez poprawek. Przypuszczam że utrwalenie fixerem ich nada naprawdę zdumiewających efektów i będą w stanie nie naruszonym przez dobre 24h :)
Uważam że sa to cienie godne uwagi i każdej ceny - w tym jednak przypadku cena jest bardzo niska a jakość naprawde wysoka. Za około 6 złotych mamy inglotowską jakość i trwałość. 
Cienie idealnie współpracują z pędzelkiem, pacynką a nawet naszym palcem - można nimi idealnie rozetrzeć granice między poszczególnymi odcieniami. Jestem z nich bardzo dumna i zadowolona i mam nadzieje że bardzo długo mi posłużą :)
 
Jak widzicie, nie kłamałam - cienie sa bardzo mocnej pigmentacji co meni z dnia na dzień coraz bardziej cieszy i chce tych cieni coraz więcej, jednak niestety nie mam do nich dostepu - jedynym ratunkiem pozostaje drogeria internetowa dostepna pod adresem :


Jeżeli nie macie możliwości zakupu tych cieni stacjonarnie, szybko ruszajcie na stronkę drogerii i zamawiajcie te cienie - są naprawdę doskonałe !!!

Oczywiście nie omieszkam się aby nie dodać makijażu z użyciem tych cieni - dzisiaj jest to tutorial , mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu :
Miłego wieczorku Wam życzę  :)

Pozdrawiam 

36 komentarzy:

  1. perfection!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cienie tej firmy, również dzięki Milomanii i jestem nimi zachwycona :) Strasznie się osypują w pudełeczku, ale ich pigmentacja rekompensuje ten mały minusik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. C u d o w n i e !!! :))

    Piękne kolory <3
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż wyszedł Ci super ja tak samo po recenzji u mlomani zakupiłam kilka kosmetyków enjoy :) i też jestem z nich dumna

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja Gosiu :) cieszę się niezmiernie że Ci sie podobają :)i chciałam zaznaczyć,że makijaż zrobiłas nimi rewelacyjny :) żebym wysłała Ci sam biały matowy to by nic tu nie było widać hehe :) brawo!
    Zdolniacha jesteś a makijaż to raz dwa trzy i już gotowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, Milomania bubla by nie dała ;) faktycznie zna się na rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam taki kolorek ale sama bym sie nie odwazyla nalozyc go na powieki.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow naprawdę mocne,swietna pigmentacja.podobaja mi sie turkusy.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądają te kolorki, achh :)) <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. B. ładny aczkolwiek nie moje kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna pigmentacja;)
    Cudny makijaż!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego, makijaż jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super pigmentacja, te kolory takie żywe , świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem oczarowana twoimi makijażami :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ten makijaż wygląda przepięknie, kolory mnie totalnie kupiły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolejny makijaż, który mnie absolutnie urzekł!
    wspaniale jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawie identyczne jak cienie miyo tylko o wiele mocniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko... ale ładnie...:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny makijaż ;) Niebieskości są idealne na lato ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś mistrzynią, każdy twój makijaż jest perfekcyjny!
    kolorki idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mieniąca mięta jest cudowna! :) A makijaz jak zwykle boski! I moja ulubiona czarna kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje makijaże! piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  23. już wcześniej widziałam te cienie i naprawdę mi się spodobały, a teraz dzięki tobie to się w nich zakochałam :) super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajeczne kolory, a makijaż zjawiskowy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. idealnie, napatrzeć się jak zawsze nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. woow ! ale super, make up idealny !

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Są świetnie napigmentowane :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają wyraziscie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń