GorVita - zdrowie z gór

Witam, dzisiaj pora na kolejny post który nie jest postem typowo makijażowym a jednak czymś dla zdrowia. Od agencji CREDO PR otrzymałam kolejne produkty które powiem szczerze bardzo przypadły mi do gustu.
Do testów otrzymałam wszystkim już znany kolagen z kwasem hialuronowym w kapsułkach, żel na zmęczone nogi, chłodzący Venal oraz popularną maść propolisową. 
Z paczki jestem zadowolona ponieważ sa to produkty które powinny się znaleźć w każdej domowej apteczce.
Na wstępie chciałabym Wam powiedzieć o moim wielkim zaskoczeniu, otóż okazało się, że  firma GorVita posiada siedzibę raptem 25km od mojego domu i dziwie się, że dopiero w sumie przez bloga się o niej dowiedziałam.
* * *
O zbawiennym działaniu kolagenu wraz z kwasem hialuronowym w internecie aż huczy od artykułów i opinii , dlatego nie będę tego tematu poruszać jednak zachęcam do lektury .
Kolagen jako suplement diety czyli w postaci kapsułek jest niezastąpionym  elementem diety każdej kobiety. Kolagen GorVita zamknięty jest w plastikowym, nie dopuszczającym powietrze słoiczku który mieści 60sztuk kapsułek. Ilość kapsułek wystarcza na 2 miesiące stosowania z czym wiąże się sprawdzenie czy produkt naprawdę działa. Ja zużyłam całe opakowanie i mogę z czystym sercem stwierdzić, że ten kolagen naprawdę działa.

 Kolagen należy stosować codziennie rano, 10 min przed śniadaniem, popijając wodą. Nie wolno podwajać dziennej dawki.
Zaczynając kurację z kolagenem zastanawiałam się czy to naprawdę coś da mojej skórze. Powiem Wam szczerze, że po około 15 dniach zaczęłam zauważać efekty na skórze które z dnia na dzień się powiększały.
Zauważyłam, że skóra staje się coraz bardziej gładka, jędrna oraz nawilżona. Pierwszy raz zauważyłam że zmniejszają się te najbardziej widoczne zmarszczki znajdujące się w okolicy oczu i ust. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym suplementem ponieważ nie spodziewałam się aż takiego efektu. Stan skóry twarzy znacznie się poprawił co mogłyście zauważyć w poście poprzednim. Cieszę się że mogłam i miałam możliwość przekonać się o faktycznym działaniu kolagenu. Serdecznie polecam . 
Cena : ok.50zł

Maść propolisowa to znany produkt już od wielu lat. Znana i doceniana jest głównie dzięki właściwościom grzybobójczym, dezynfekującym , antybakteryjnym oraz regenerującym naskórek. U mnie sprawdził się jako lekarstwo na okropne ukąszenia owadów - komarów, które bardzo często mi dokuczają, a obrzęk jest często nie do zniesienia. Maść bardzo dobrze sprawdza się przy powstawaniu wyprysków czy podrażnień, szczególnie alergii i wysypek skórnych które towarzysza skórze wrażliwej. Jak można się domyślić, maść ma zbita konsystencję, jest niezwykle wydajna i tania.  Uważam, że jest to maść bardzo uniwersalna, tzn. dobra na wszystko. Stosowana zewnętrznie pomaga również regenerować skórę poparzoną, przywraca jej naturalną sprężystość. jest to naprawdę bardzo dobry produkt który w domowej apteczce jest niezastąpiony.
Cena : 11 zł 


Venal, żel na zmęczone nogi jest kolejnym produktem jaki miałam możliwość testowania. Początkowo zastanawiałam się czy taki żel jest mi potrzebny i tak oto przekonałam się, że jest potrzebny i to bardzo. 
W ciągu dnia jestem bardzo aktywna fizycznie. Dużo chodzę i przemęczam nogi szczególnie podczas pracy, dlatego na koniec dnia zmęczone nogi sa bardzo odczuwalne. Wtedy pomyślałam, że mam żel i nie zawaham się go użyć. 
Żel ma bardzo przyjemny, mentolowy zapach przez co działa chłodząco na nogi. Długotrwałe stosowanie tego żelu może bardzo korzystnie wpłynąć na mikrokrążenie, wzmocni i uszczelni naczyńka krwionośne, znajdzie zastosowanie podczas walki z opuchniętymi nogami oraz często powstającymi siniakami. Na pewno taki produkt znajdzie większe zastosowanie dla osób nieco starszych ode mnie którzy borykają się z problemem bardzo często opuchniętych nóg, żylaków czy wielkiego przemęczenia. Żel jest lekko brązowej barwy, lekko przezroczysty, bardziej wodny niż kremowy. Doskonale się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu.Dodam również , że żel oprócz leczniczego działania idealnie oddziałuje na skórę - pielęgnuje ją i nawilża. 
Cena : 17zł

Serdecznie dziękuje za możliwośc testowania tych produktów które maja bardzo korzystny wpływ na moje zdrowie, dlatego zachęcam Was do poznania asortymentu GorVita, dostępnego pod adresem : 


20 komentarzy:

  1. Taki żel na zmęczone nogi by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyda mi sie ten zel chlodzacy do nog x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałam inny żel z tej firmy na zmęczone nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego żelu do stóp :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne produkty!
    żel na zmęczone nogi sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żel na zmęczone nogi sprawdziłby się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko stosuję tego typu produkty, ale moim nogom przydałby się żel na zmęczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a raczej przeciwko zmęczeniu ;)

      Usuń
  10. Maść propolisowa przydałaby mi się na ukąszenia po komarach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba z gorvity miałam spray chłodzący na zmęczone nogi sprawował się dobrze ;p recenzja u nas nie długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zainteresowałaś mnie Kolagenem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zmęczone nogi to ostatnio mój duży problem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Żel by mi się przydał!
    A co do projektu to jeśli tylko masz ochotę dołączyć to zapraszam - chętnie zobaczę również makijaż inspirowany tymi dobranockami! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten żel na zmęczone nogi i nawet się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że pierwszy raz czytam o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń