Green makeup paletka Sleek

Witam, 
coś ostatnio wzięło mnie na makijaże i dzisiaj podaję Wam kolejna porcję kolorów. W tym przypadku padło na kolor zielony oraz biały z paletki Sleek Matt Ultra Dark - chyba dobrze pamiętam nazwę :) Makijaż jest banalny za to efekt jaki daje osobiście mi się podoba. W tym makijażu nie użyłam sztucznych rzęs aby pokazać, że kolory na powiekach również nadają się do noszenia nie tylko na wieczór.
Przygotowałam oczywiście króciutki tutorial aby pokazać że makijaż jest faktycznie prosty w wykonaniu. 

Makijaż jaki Wam przedstawię, jest to najprostsza i najmniej wymagająca wersja makijażu, która dzięki raptem 5 kosmetykom (nie wliczając kosmetyków do twarzy) daje całkiem zadowalający efekt.

Użyłam dosłownie dwóch cieni - bieli i zieleni, oraz liner, tusz i cień do korekty brwi. Każda z Was zapewne posiada taki malutki zestaw, ja osobiście nie przeżyje jeżeli nie będzie linera oraz tuszu do rzęs - dla mnei to must have  :)


Dziewczyny warto zainwestować w pędzle do makijażu, jednak szczególną uwagę skupić na pędzlach do blendowania. Mam zamiar kupić ich kilka , ponieważ podczas pracy pięć sztuk jakie posiadam to zdecydowanie za mało - wliczając w to ilość makijaży i presję czasu :)

Jak zauważyłyście tutorial jest  i az się prosi żeby go wykonać. 
Wydaje mi się że efekt nie jest wcale taki okropny, mimo że zwolennikiem zieleni nie jestem.

Kochani, niestety oddałam swojego laptopka do naprawy :( i nie mam dużego dostępu do komputera, dlatego wybaczcie opóźnienia w komentarzach no i postach.

Założyłam sobie porfil na MakeupGeek :

jeżeli macie ochotę to zapraszam do mojego profilu , serduszka mile widziane :) 
 








50 komentarzy:

  1. makijaż cudowny :)
    nigdy się nie nauczę takiego robić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. baaaaardzo mi się podoba, ale nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie powiedziała, że ten makijaż jest banalny :) toż to cudo:!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zielony jest śliczny :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuuuu, rewelacja nie z tej ziemi!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już pisałam Ci na FB on jest śliczny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie :) !
    uwielbiam zieleń ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie zarówno kolorki jak i wykonanie super makijaż na letnie dni

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasuja do Ciebie takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja korzystam z Photo! Editor. Bardzo fajny i prosty w obsłudze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super makijaż, ładne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A Twój makijaż jak zwykle prezentuje się przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie polaczylas kolorki, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę wyjść z podziwu:) Przepiękny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja zieleń uwielbiam ;) Ślicznieeeee!

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny makijaz
    widac z nim juz takie Twoj makijazowy styl
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny makijaż:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. a takiej kreski to chyba nigdy się nie nauczę

      Usuń
  19. każdy Twój makijaż mnie zachwyca.
    jak zwykle bardzo mi się podoba, zarówno wykonanie jak i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie, tak świetliście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne przejścia i kolory, aż dziw bierze że wykonałaś go Sleekiem!

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdziwiłam się, ponieważ makijaż jest pięknie wykonany, a kolory żywe. Całość wygląda na trwałą. Długo się utrzymał? Sleek jako typowa chińszczyzna źle mi się kojarzy i przez znajomych makijażystów nie jest pochwalany. Osobiście działam głównie na Inglocie, Glazelu i MACu, a Sleek po nieciekawych opiniach nie ma czego szukać w moim kufrze przy takiej konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  24. no i kolejny śliczny makijaż w Twoim wykonaniu :) uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem Ci, ze z Twoim przepięknym kolorem oczu to wygląda na prawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż! Muszę spróbować taki wykonać :D

    Dodaje do ,,Ulubionych" [ http://for-a-beauty.blogspot.com/ ] :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie moja kolorystyka! Prześliczny makijaż , chętnie bym go odtworzyła :) Co do pędzli to masz całkowitą rację, sama ciągle kupuje myślę, że mi to starczy a wcale tak nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ladny i nieskomplikowany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. boski kolorek i wykonanie, ale to już wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  30. może to nic nowego... ale świetny makijaż :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cudo... dlaczego ja nie potrafię się tak malować??!! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, bardzo estetycznie wykonany, idealnie roztarty

    OdpowiedzUsuń