LEOREX Booster HWNB - maska liftingująca do twarzy

Witam, dzisiaj post w którym testowała  moja mama. Jakiś czas temu, dzięki marce ABACOSUN,  moja mama miała możliwość testowania 30 dniowej kuracji liftingującej do twarzy. Test trwał okrągłe 30 dni - a mój poślizg z recenzją był spowodowany brakiem czasu za co serdecznie przepraszam.
Co do samego kosmetyku - moja mam z tego co wiem , jest nim zachwycona i jak stwierdziła: "wart swojej ceny" . Jeżeli Wasze mamusie i Wy same jesteście zainteresowane, zapraszam do recenzji produktu który zaskoczył nie tylko mnie, moja mamę, ale również naszych znajomych i tatę :)


LEOREX Booster HWNB , jest to liftingujaca maska do twarzy , przeznaczona do codziennego stosowania przez okres 30 dni. W tym przypadku na luki w pamięci i zastanawianie sie czy już minęło 30 dni nie jest potrzebne, ponieważ maska znajduje sie w saszetkach a jest ich dokładnie 30 - dlatego z pewnością nei da sie pominąć żadnej z nich ani o nich zapomnieć.
Maskę należy nakładać codziennie rano, uprzednio ugniatając saszetkę, aby jej zawartość stała się plastyczna i przyjemna w aplikacji.
Po nałożeniu kosmetyku na skórę twarzy, maska zasycha i staje się pudrowa. Wystarczy poświęcić do 15 min codziennie rano aby cieszyć się efektami przez dłuższy czas. 
Dodam, że produkt jest białej barwy, dosyć gęsty , zdjęcia niestety nie posiadam , ponieważ moja mama mieszka kilka km ode mnie i nie miałam możliwości ujęcia jej w obiektywie.
Opinia mojej mamy:

" Już od pierwszego użycia zauważyłam, że skóra stała się bardziej jędrna, z lekko zszarzałej stała się bardziej promienna. Stosowałam ją systematycznie przez okres 30 dni - jest to wg. mnie wystarczający czas, aby zauważyć znaczną poprawę stanu skóry twarzy. Przed aplikacją na twarz, wykonywałam wszystkie czynności zalecone przez producenta, tj. ugniatałam saszetkę aby zawartość stała się bardziej płynna, następnie aplikowałam ją bezpośrednio na oczyszczona skórę twarzy. Podczas aplikacji nie czułam dyskomfortu, wręcz przeciwnie, skóra zauważalnie się napinała i stawała delikatna w dotyku. Efekt ściągania skóry również nie towarzyszył zabiegowi, odczuwalne było tylko napięcie skóry dlatego z dnia na dzień coraz bardziej przekonywałam się o właściwościach liftingujących. Po około 10 dni zauważyłam, że przebarwienia jakie gościły na mojej skórze, powoli znikały, a koloryt stawał się ujednolicony. Gołym okiem można było zauważyć, że maska naprawdę działa. Wszelkie krostki i zaskórniki zniknęły - efekt ten trwa nadal a wiec kolejny plus skierowany dla tego kosmetyku. Co najważniejsze - zmarszczki po 30 dniowej kuracji faktycznie zmniejszyły się o około 40% - jest to naprawdę dużo, ponieważ skóra dojrzała, jak wiadomo posiada dosyć mocne zmarszczki - w moim przypadku czoło jest najbardziej narażone na zmarszczki, a realne efekty można zobaczyć na zdjęciu. 


 Zmarszczki są jeszcze widoczne, ale to już raczej kwestia wieku niż działania maski. Produkt jest o tyle wygodny w użyciu,  że przy najbliższej okazji powtórzę kurację. Przypuszczam , że stosowanie maski z tej serii tylko NIGHT , dałaby 100% efektów i 200% zadowolenia . Mimo wszystko uważam, że kosmetyk jest najwyższej jakości i daje realne efekty. "

Cena : 351 zł (http://www.abacosun.pl/sklep/335,Booster_HWNB_maska_liftingujaca_do_twarzy)

W imieniu moim oraz mojej mamusi, chciałabym serdecznie podziękować Pani Karolinie, za przesłanie produktu do testów. Fakt ten nie wpłynął na opinię oraz recenzję. 

Zapraszam na stronę www.abacosun.pl aby poznać wspaniały asortyment do nabycia online.



22 komentarze:

  1. może w przyszłości skuszę się na takie cacko, jak mi trochę lat przybędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam nic z tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem efekt jest duży :) buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt, może kiedyś kupie mamie na prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowanie wybrałabym wersję na noc - rano na wszystko brak mi czasu więc każde 15 minut jest dla mnie nawagę złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow świetne efekty !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo i prezent dla mojej mamy gotowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam kosmetyku, ale po twojej recenzji wnioskuje ze dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekty są widoczne;))
    A na zdjęciach jest moja siostra, nie ja;))

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zobaczyłam cenę opadła mi szczena ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, efekty niezłe. Dziękujemy Ci Gosiu za odwiedziny;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow widoczny efekt :D Mama byłaby zadowolona, choć przed pracą mało kiedy ma czas na robienie jakiś zabiegów ;)
    Ale cena... No niestety dla nas o wiele za drogo ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena powala... Szkoda, że mnie nie stać, bo chętnie bym taki prezencik mamie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem właśnie dlaczego zapłaciłam za Dermacol tyle ale był na jedynym stoisku u mnie w mieście, nie chciałam zamawiać na allegro i to był błąd do tego wzięłam najjaśniejszy odcień więc to już całkowita porażka ale jakoś daje radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana nie zapomniałam o Tobie, ale przez tydzień nie korzystałam prawie z komputera. Nadrobie zaległości;* Cena niestety wysoka. CHętnie bym takie coś kupiła mamie, niestety jeszcze nie teraz;p

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że cena taka wysoka, bo mógłby być fajny, prezentem dla rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać efekt i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze, że jest efekt i zadowolenie, a nie rozczarowanie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tej firmy,ale działanie widoczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Tu jest teraz ta maska w promocji z 351 na 326zł!+ wysylka gratis. http://kosmetyki-24.com.pl/produkt/57/147/leorex-booster-maska-liftingujaca-do-twarzy-30-saszetek
    chyba sie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń