Purple makeup

Witam, 
dzisiaj krótki post, bardziej może pokazowy niż informacyjny :) Znalazłam chwilkę wolnego czasu i zmalowałam dla Was makijaż oczu 80 % Sleek :) Makijaż bardzo prosty i szybki w wykonaniu.

W ogóle, to chciałabym Wam serdecznie podziękować za to że mnie odwiedzacie oraz za to że tak chętnie komentujecie moje wpisy - bardzo mnie to motywuje i sprawia że chce mi się wracać codziennie do mojego bloga.
Posty porównawcze kolorówki są niezwykłą gratka dla mnie i czytanie Waszych opinii jest naprawde bardzo przyjemnym zajęciem. 
Przepraszam wszystkich za mała aktywność, ale z reguły staram się zawsze odwiedzać Wasze blogi, komentować i być " widoczna ". Na moim fun Pages czasem dużo sie dzieje , czasem mniej, ale zachęcam do zaglądania tam, ponieważ dodaję tam makijaże klientek których na blogu nie ma - chyba że chcecie :)

 Makijaż jest niezwykle prosty w wykonaniu, wymagający niewiele wysiłku. Wystarczą : pędzel do nakładania cieni, pędzel do rozcierania(blendowania) granic pomiędzy poszczególnymi kolorkami i odrobinkę wprawnej ręki - i makijaż gotowy. Możecie na tej zasadzie dowolnie łączyć kolory, mieszać je ze sobą i tworzyć niezwykłe i niepowtarzalne makijaże. 

Do makijażu użyłam zaledwie paletki Sleek w Dark Matt oraz różowego cienia z paletki 120 cieni, z przewaga bieli która nadała bardzo miękkiego i przestrzennego efektu w makijażu oczu. 



No i makijaż musiałam uwiecznić na całej twarzy, jak widzicie w rekach mam pomadkę Max Factor....jest to wg mnie najtrwalszy kosmetyk do ust jaki kiedykolwiek mogłam używać...niebawem recenzja na blogu tego właśnie kosmetyku.
tymczasem ja uciekam komentować Wasze świeżutkie posty i do nastepnego spotkania na moim blogu :)

Pozdrawiam


47 komentarzy:

  1. och mój ulubiony fiolet... z różem zawsze fajnie się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pięknie ^^ Wzięli by Cię zamiast Przybylskiej jako ambasadorkę do reklamy! Od razu sprzedaż kosmetyków by wzrosła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, jednak makijaż nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet na oku wygląda zawsze bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie! Uwielbiam fiolety na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jak zwykle niezwykły:)
    ciekawi mnie to cudo na ustach, ma piękny odcień, czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny makijaż uwielbiam fiolety muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze ci talentu naprawdę :D jak dla mnie perfekcyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, aż mnie 'zatkało' ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię fiolety, super makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu prześliczny jest ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. ja baardzo chcę tu makijaże Twoich klientek!!

      Usuń
    2. W takim razie w najbliższych postach sie ukażą :)

      Usuń
  13. Cudowny makijaz, ak Ty to robisz Gosiu ze wygladaja one zawsze tak perfekcyjnie i swiezo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, robię fotki zaraz po jego wykonaniu :)
      Nie nbo ne wiem czasem ładnie wyjdzie czasem źle....najgorsze że fotki strzelam sobie saama i nie mam takich ciekawych ujęć :)

      Usuń
  14. świetny makijaż lubie te kolory i opalizne tu widze ja jeszcze nie miała mokazji skorzystac ze słoneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała opalenizna ale jakas tam ,jest...ja przez te kilka slonecznych dni chyba w zeszły tydzień cos zaczerpnełam slonecznych promieni.....ale teraz blednę :)

      Usuń
  15. ale genialny i jaki wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega intensywne kolory !!
    Bardzo ładne ; )

    Pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie:) Uwielbiam fiolety, wiec makijaż jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się całościowo wcale nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż, masz bardzo ładny, świeżutki odcień tej pomadki z mf, niestety dla mnie okazała sie największym pomadkowym koszmarkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie mogę napatrzeć się na Twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naucz mnie robić takie piękne kreski ! ;) Jesteś niesamowita z tymi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. musisz mieć świetną cere!!! ajjj:P marzy mi się taka...i żeby w makijażu wyglądała tak gładko bez użycia bazy

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny :)
    w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny!uwielbiam fiolety, pomadka również wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  26. Nareszcie coś makijażowego! <3 Piękniś nie z tej ziemi!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful! this colours bring your eyes up!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. A czy ta trwała pomadka Max Factor nie schodzi później brzydko z ust? Miałam kiedyś taki lub podobny produkt z tej firmy (ale kilka lat temu) i prawda, trzymał się świetnie, do czasu, później bardzo wysuszał mi usta i brzydko złaził niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  29. moje kolory :) perfekcja, którą u Ciebie uwielbiam wprost zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń