Rajski makeup + połówki rzęs KKCenterHK



Witam w sobotni wieczór :) Dzisiaj miałam ciężki dzień , jednak jakoś dotrwałam do jego prawie końca dlatego nie może zabraknąć również posta makijażowego. 






Przedstawię Wam makijaż RAJSKI.  Dlaczego rajski ? nie wiem, jakoś dziwnie skojarzył mi sie ogonek i mam wrażenie że to taki makijaz ptak - nie wiem uroiło się takie cos i musi być :)


Chciałabym również przedstawić połówki rzes jakie otrzymałam od KKCenterHK Rzęski sa bardzo wygodne w noszeniu, nie odczuwam ich praktycznie na powiece , dają bardzo subtelny i nienachalny efekt który urzeka mnie za każdym razem. Rzęsy sa bardzo elastyczne, lekkie i wygodne podczas aplikacji. Po aplikacji wymagają poprawy tzn nałożenie wzdłuż linii linera aby pokryć pasek na którym sa uczepione. Z reguły podczas każdej aplikacji sztucznych rzęs wymagane jest pokrycie nawet transparentnego kleju linerem aby  zgubić granice między swoimi rzesami a tymi na pasku. 


Uwielbiam te rzęsy i szczerze polecam !

A teraz przedstawię jak prezentują się na oku oraz pokaże makijaż jaki wykonałam.


Przepraszam za małe niedociągnięcie kreski ale naprawdę jej nie zauważyłam :/...jak to możliwe ehh no wybaczcie :)

41 komentarzy:

  1. Łaaaaaaaaaaał ! <3 jesteś mistrzem :*** Piękne! :) jak mi się podoba to lo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kreski są świetne, ale sztuczne rzęsy nie koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, makijaż jest po prostu G E N I A L N Y ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, tak egzotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to wszystko jest idealne i piękne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty chcesz od tych kresek są piękne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow śliczny makijaż robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowy ptak, no nie da się ukryć :D Nigdy nie używałam takich rzęs
    Makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszedł Ci ten makijaż :) Strasznie podobają mi się takie pozostawione puste, cieniutkie paseczki na powiece :) A co do połówek rzęs to ja jednak wole już wtedy kępki przyklejac ;) albo po prostu całe paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak pięknie!:) Jesteś mistrzynią!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już pisałam na FB on jest przepiękny! Zakochałam się w nim jakich kosmetyków użyłaś do niego?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny taki rajski ptaszek. Uwielbiam oglądać takie makijaże bo sama nigdzie bym tak nie wyszłą,a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  13. Super makijaz , kolorowy jaki lubie! nigdy nie malowałam takiej kreski zostawionej , musze spróbować :) a rzęsy też mam ale jeszcze nie próbowałam ich...czas to naprawic :) mam nadzieje że i ja bde z nich tak samo zadowolona jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wciaz mam problem z przyklejaniem sztucznych rzes..

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie widziałam tak estetycznego i soczystego makijażu! śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie świetnie! :) Oko piękne :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory są przepiękne i wszystko się ładnie komponuje

    OdpowiedzUsuń
  18. SO gorgeous I love the light in the center of the lid! I don't have a matte white shadow and I need one now!

    OdpowiedzUsuń
  19. o ja pierdziu :P Przeboski!!!! innego słowa znaleźć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest bajeczny :) Po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. so perfect!! beautiful colours!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. boski makijaż Gosiu :) mi się kojarzy z zachodzącym słońcem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie cudooooo <3 o tak rajski ! Zgadzam się w zupełności!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt jest zdecydowanie mniej "sztuczny" ;) A tak w ogóle ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń